- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Varuji před nákupem spotřebiče, kde je servis zajišťovaný firmou BMK servis. Naprosto neprofesionální, neumějí spotřebič v záruce opravit na místě, vezou do dílny, přivezou i když se vám termín nehodí a pak chtějí za druhý závoz 423,- jinak si můžete spotřebič vyzvednout sami. A ani neřeknou kde... Už 2 měsíce jsem bez peněz i bez myčky. Ombudsman prodejce je na jejich straně, takže na nic. Dala jsem to ČOI, ale povleče se to.
Baťa = absolutní výkvět reklamací - zničené boty automaticky odmítnou, v mém případě kožené za 2500,-, na reklamaci není nárok, není kam se odvolat. Jeden z důvodů zamítnutí - dovolil jsem si reklamovat půl roku před koncem záruky. Hnus a odporný obchodník, který prodává totální šmejdy...
Odvolat se muzete vzdy,a pokud jste si jisty ze jste boty pouzival k urcené aktivite,a zavadu jste sam nezpusobil,tak i vyhrajete.znalecky posudek soud,ka ani nemusite vse vyresi za vas.
Kdysi jsme koupili otvírač konzerv TESCOMA. Ten se nedávno rozbil. Napsal jsem o tom výrobci s informací, že paragon už nemám. Výrobce mne vyzval, abych jim poškozený poslal - a vyměnili ho! Pochvala firmě! Kolik je takových???
Paragon není povinný, a to dokonce ani u prodejce - pokud to vyžaduje, stačí jakýmkoliv hodnověrným způsobem prokázat, že zboží bylo koupeno právě tehdy a tehdy tam a tam. Např. výpisem z účtu (proto taky většinu dražších věcí platím kartou a jako samostatnou položku), svědectvím další osoby etc.