Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letenky zlevní, odhaduje šéf Wizz Air. V Česku nám to nejde, přiznává

Šéf největších středoevropských aerolinek Wizz Air József Váradi vede dopravce k dalším rekordům a plánuje do dvou let flotilu více než sto airbusů. Poprvé současně firma ustoupila tlaku zákazníků a přestane vybírat peníze za standardní palubní zavazadlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M54a30r41t78i23n 42Š10i92l93a52r 3717853549504

Sedět vedle osoby blízké jen za příplatek. Místo a pohodlí sedaček...

0/0
22.7.2017 8:49

R29a62d78e73k 42J26a23n92a93t66a 9195356324942

Nerozumím. I když si nepřiplatíte za výběr konkrétního sedadla, systém při společném check-inu stále přiděluje místa vedle sebe.

+1/0
22.7.2017 10:08

V53e67r52o33n71i22k51a 54Š94k80v77á32r39o80v78á 5531890666426

Proč z Prahy létají popuze na západ, kam létají i další nízkonákladovky? Proč neotevřou linky do Rumunska, na Ukrajinu, do Pobaltí, střední Asie? Nevěřím tomu, že by byly nevýnosné. Lidí z těchto oblastí v ČR žije dost a zvědavých turistů se také dost najde. Dostat se do těchto oblastí z ČR veřejnou dopravou je dnes dost složité, zdlouhavé a komplikované. V Rumunsku obsluhují asi 20 letišť, proč alespoň z jednoho nelétají do Prahy?

+2/0
21.7.2017 9:11

R95a23d88e65k 40J74a11n22a61t36a 9745686874202

Vy tomu nevěříte, ale je to tak. Vytížená letetecká trasa musí spojovat místa, kde je alespoň na jednom konci ekonomicky silná země. Jinak se tam uživí jen jeden dopravce (tedy typicky nějaká "národní", "síťová" aerolinka, která pak díky monopolu může mít vyšší ceny a díky síťovosti si tam přidat přestupující cestující).

A spojení ČR a Rumunska takovou relací prostě není. Rumuni mnohem více pracují do Německu než v ČR. A ti, co pracují v ČR, jsou ti chudší a spokojí se s autobusem. A turistika do Rumunska? Možná tak na trek do hor. Ale na to se letadlo nehodí, vždyť si na palubu nemůžete vzít ani plynový vařič. Navíc je to pár lidí, nic masového.

+1/0
22.7.2017 10:15

L15u49b36o10š 47O23t42t 3976730660964

Prodali kvalitní letové časy. Třeba z Říma a neznám nikoho, komu by se chtělo v neděli v Římě vstávat ve čtyři ráno a takových obchodních tahů předvedli hned několik....

+3/0
20.7.2017 17:56

V95e20r86o42n23i49k75a 52Š91k36v80á63r11o21v57á 5701980896286

Jo, ty časy jsou příšerné, kromě Londýna se s nimi nedá nikam na víkend letět.

+2/0
21.7.2017 10:05

Š30t22e88f21a34n 41F52r52i51č52a 7102968493316

Ani se nedivím, že jim to v Česku nejde. V podstatě rezignovali na zákazníky z Moravy, kteří to mají řádově o 2 hodiny blíž na letiště do Vídně, Bratislavy nebo Katowic, než někam západně od Prahy.

0/0
20.7.2017 17:15

J68a44k64u23b 79Č48u85b97a 9260946837

Nebo Kraków.

0/0
20.7.2017 17:44

H33o84n35z88a 89B52o42b18u55l46a 9846169973629

Létají i z Brna, nebo už ne?

0/0
20.7.2017 18:02

J11i70ř95í 33N98e91v38r40l41a 8422763929567

Pane Sůro, zase tam máte pravopisných chyb ažaž... :-/

+2/0
20.7.2017 17:09

V29á51c41l31a94v 92L37a10d55a 6272633614103

Pan Sůra je v tom nevině, tak mluvil ten šéf Wizz Airu :D

+8/0
20.7.2017 18:56

P66e88t92r 84M82a38r65š60o77u77n 5885738276136

;-D

0/0
20.7.2017 21:03

V54o91j52t91a 22L96e95j23s66e24k 1241885229709

no ten mluvil jak Maďar....

+1/0
20.7.2017 22:32

J62i55ř52í 42N71e98v34r49l47a 8562583479367

Jako častý zákazník Wizzu to uvolnění pravidel pro zavazadlo jen vítám. I to, že lítají stále na více linkách. S tím Českem mě to však nepřekvapuje - Praha si prý vybírá zbytečně velké poplatky. Každopádně díky za ty Katowice - Wizz moc dobře ví, že jsou od našich hranic kousek, navíc katovické letiště českým řidičům dává už léta 90% slevu na parkování a já Wizzu v Katovicích jen fandím. Kéž by to tak dobře jako tam bylo Wizzu umožněno i tady. příklad za všechny, co se dá běžně pořídit: Katowice - Stockholm tam i zpět cca 500 korun, v Praze snad pro Wizz nereálné...

+6/0
20.7.2017 17:08

J95a50k72u51b 57Č77u89b82a 9170126347

Z Bohumína se dá za hodinu dojet.

+1/0
20.7.2017 17:44

R64o13s53t31i78s69l92a25v 94C96i32b34u56l11k27a 2779159540954

Tak pokud to, pane Váradi, čtete, tak řešení pro Česko je v rozšíření počtu destinací. Nemůžeme prostě pořád létat do Londýna a čtyř míst v Itálii. Kdybyste zavedli linku do Budapešti (a popravdě absolutně nechápu, proč ještě není), pak se počet možných cílů zvýší o desítky, a to už bude zajímavé. S WizzAir jsme byli z Prahy všude, kam to šlo, a byli jsme spokojení, ale znovu do Bergama (2×), Říma, Bari ani Neapole už prostě nepoletíme.

+5/0
20.7.2017 16:54

J43i73ř69í 10N71e92v71r66l21a 8312863559527

Pozor, není tady jen Itálie a Londýn, to asi málo sledujete.:) Já osobně už vyzkoušel i Tel-Aviv, taky tu je teď Reykjavík... A Wizz by určitě chtěl, hlavní problém je ale Letiště Praha...

0/0
20.7.2017 17:10

R28o90s17t94i80s27l67a86v 64C32i41b97u28l48k94a 2559599210764

Ano, samozřejmě o nich vím. Ty nejvytíženější jsem uvedl jako příklad. Asi se shodneme, že přidání Budapešti by významně rozšířilo možnosti. Myslíte, že na Letišti Praha už by nebyla kapacita? Tomu se mi nechce věřit, vždyť nedávno třeba Ryanair umístil do Prahy nastálo dvě letadla, myslím včera jsem četl o přidání čtyř letů týdně na London City atd.

0/0
20.7.2017 18:01

V61á16c89l76a93v 13L80a38d17a 6122813924173

Ještě létají tuším do Barcelony

0/0
20.7.2017 18:58

M51i79r16o65s93l32a95v 86L85i18n77d51a 1384124520535

Letet jednou za cas na vikend tak se to da prezit i s mini zavazadlem a reklamou typu Horsta Fuchse od nastupu po vystup z letadla. Jinak bych je zaradil hned vedle RyanAir, tedy do nejhorsi dvojice nizkonakladovek.

+5/−4
20.7.2017 16:52

J76a20n 60L19a20k92o45m37ý 7231225905104

Co je na Ryanairu tak špatnýho? Za poslední měsíc jsem s ním letěl 4x a vše v nejlepším pořádku. Místo a služby jako u ne lowcostů, letadla často novější a to že projdou uličkou s losama, to mi fakt nevadí...

+2/0
20.7.2017 20:34







Najdete na iDNES.cz