Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Letenky zlevní, odhaduje šéf Wizz Air. V Česku nám to nejde, přiznává

Šéf největších středoevropských aerolinek Wizz Air József Váradi vede dopravce k dalším rekordům a plánuje do dvou let flotilu více než sto airbusů. Poprvé současně firma ustoupila tlaku zákazníků a přestane vybírat peníze za standardní palubní zavazadlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27a92r41t91i66n 63Š84i33l89a56r 3797933679734

Sedět vedle osoby blízké jen za příplatek. Místo a pohodlí sedaček...

0/0
22.7.2017 8:49

R74a37d51e15k 57J83a63n29a64t44a 9395776734612

Nerozumím. I když si nepřiplatíte za výběr konkrétního sedadla, systém při společném check-inu stále přiděluje místa vedle sebe.

+1/0
22.7.2017 10:08

V74e82r65o22n42i35k22a 47Š37k69v49á15r82o98v21á 5291690576146

Proč z Prahy létají popuze na západ, kam létají i další nízkonákladovky? Proč neotevřou linky do Rumunska, na Ukrajinu, do Pobaltí, střední Asie? Nevěřím tomu, že by byly nevýnosné. Lidí z těchto oblastí v ČR žije dost a zvědavých turistů se také dost najde. Dostat se do těchto oblastí z ČR veřejnou dopravou je dnes dost složité, zdlouhavé a komplikované. V Rumunsku obsluhují asi 20 letišť, proč alespoň z jednoho nelétají do Prahy?

+2/0
21.7.2017 9:11

R25a47d33e96k 73J32a74n89a87t25a 9665396904792

Vy tomu nevěříte, ale je to tak. Vytížená letetecká trasa musí spojovat místa, kde je alespoň na jednom konci ekonomicky silná země. Jinak se tam uživí jen jeden dopravce (tedy typicky nějaká "národní", "síťová" aerolinka, která pak díky monopolu může mít vyšší ceny a díky síťovosti si tam přidat přestupující cestující).

A spojení ČR a Rumunska takovou relací prostě není. Rumuni mnohem více pracují do Německu než v ČR. A ti, co pracují v ČR, jsou ti chudší a spokojí se s autobusem. A turistika do Rumunska? Možná tak na trek do hor. Ale na to se letadlo nehodí, vždyť si na palubu nemůžete vzít ani plynový vařič. Navíc je to pár lidí, nic masového.

+1/0
22.7.2017 10:15

L29u20b57o31š 67O55t39t 3146350310684

Prodali kvalitní letové časy. Třeba z Říma a neznám nikoho, komu by se chtělo v neděli v Římě vstávat ve čtyři ráno a takových obchodních tahů předvedli hned několik....

+3/0
20.7.2017 17:56

V16e46r64o92n71i60k29a 90Š53k76v86á52r17o74v34á 5271670816556

Jo, ty časy jsou příšerné, kromě Londýna se s nimi nedá nikam na víkend letět.

+2/0
21.7.2017 10:05

Š57t50e38f57a61n 41F64r89i65č32a 7812568413866

Ani se nedivím, že jim to v Česku nejde. V podstatě rezignovali na zákazníky z Moravy, kteří to mají řádově o 2 hodiny blíž na letiště do Vídně, Bratislavy nebo Katowic, než někam západně od Prahy.

0/0
20.7.2017 17:15

J41a79k59u24b 70Č95u70b88a 9520486727

Nebo Kraków.

0/0
20.7.2017 17:44

H53o85n39z62a 85B10o81b62u95l72a 9166739803739

Létají i z Brna, nebo už ne?

0/0
20.7.2017 18:02

J37i49ř77í 72N58e66v44r16l91a 8922143379567

Pane Sůro, zase tam máte pravopisných chyb ažaž... :-/

+2/0
20.7.2017 17:09

V78á38c17l83a95v 52L27a97d55a 6642183124353

Pan Sůra je v tom nevině, tak mluvil ten šéf Wizz Airu :D

+8/0
20.7.2017 18:56

P18e49t67r 15M67a52r20š45o97u47n 5135548456556

;-D

0/0
20.7.2017 21:03

V79o49j57t82a 83L56e91j96s66e53k 1541185289269

no ten mluvil jak Maďar....

+1/0
20.7.2017 22:32

J23i69ř32í 90N60e76v62r81l57a 8152893529337

Jako častý zákazník Wizzu to uvolnění pravidel pro zavazadlo jen vítám. I to, že lítají stále na více linkách. S tím Českem mě to však nepřekvapuje - Praha si prý vybírá zbytečně velké poplatky. Každopádně díky za ty Katowice - Wizz moc dobře ví, že jsou od našich hranic kousek, navíc katovické letiště českým řidičům dává už léta 90% slevu na parkování a já Wizzu v Katovicích jen fandím. Kéž by to tak dobře jako tam bylo Wizzu umožněno i tady. příklad za všechny, co se dá běžně pořídit: Katowice - Stockholm tam i zpět cca 500 korun, v Praze snad pro Wizz nereálné...

+6/0
20.7.2017 17:08

J92a60k14u56b 93Č44u24b98a 9710216457

Z Bohumína se dá za hodinu dojet.

+1/0
20.7.2017 17:44

R80o62s41t49i88s11l28a95v 75C74i55b52u76l82k73a 2319439670394

Tak pokud to, pane Váradi, čtete, tak řešení pro Česko je v rozšíření počtu destinací. Nemůžeme prostě pořád létat do Londýna a čtyř míst v Itálii. Kdybyste zavedli linku do Budapešti (a popravdě absolutně nechápu, proč ještě není), pak se počet možných cílů zvýší o desítky, a to už bude zajímavé. S WizzAir jsme byli z Prahy všude, kam to šlo, a byli jsme spokojení, ale znovu do Bergama (2×), Říma, Bari ani Neapole už prostě nepoletíme.

+5/0
20.7.2017 16:54

J59i62ř41í 91N20e58v20r92l28a 8542543879427

Pozor, není tady jen Itálie a Londýn, to asi málo sledujete.:) Já osobně už vyzkoušel i Tel-Aviv, taky tu je teď Reykjavík... A Wizz by určitě chtěl, hlavní problém je ale Letiště Praha...

0/0
20.7.2017 17:10

R16o90s51t71i74s44l84a81v 40C43i10b56u20l86k81a 2229369140644

Ano, samozřejmě o nich vím. Ty nejvytíženější jsem uvedl jako příklad. Asi se shodneme, že přidání Budapešti by významně rozšířilo možnosti. Myslíte, že na Letišti Praha už by nebyla kapacita? Tomu se mi nechce věřit, vždyť nedávno třeba Ryanair umístil do Prahy nastálo dvě letadla, myslím včera jsem četl o přidání čtyř letů týdně na London City atd.

0/0
20.7.2017 18:01

V45á40c28l35a31v 52L47a30d43a 6562393634683

Ještě létají tuším do Barcelony

0/0
20.7.2017 18:58

M83i14r79o12s47l87a49v 13L33i39n13d52a 1534194960325

Letet jednou za cas na vikend tak se to da prezit i s mini zavazadlem a reklamou typu Horsta Fuchse od nastupu po vystup z letadla. Jinak bych je zaradil hned vedle RyanAir, tedy do nejhorsi dvojice nizkonakladovek.

+5/−4
20.7.2017 16:52

J15a38n 82L24a35k62o20m62ý 7521305385274

Co je na Ryanairu tak špatnýho? Za poslední měsíc jsem s ním letěl 4x a vše v nejlepším pořádku. Místo a služby jako u ne lowcostů, letadla často novější a to že projdou uličkou s losama, to mi fakt nevadí...

+2/0
20.7.2017 20:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.