- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a ty hypotetické pokuty budou platit komu a ten onen s nimi bude dělat co???
Jo, občas mám možnost si číst ty jejich interní etické kodexy a info o horkých whistleblower linkách. Vždycky jsem si říkal, že je to celá jedna velká šaškárna, jen aby ofiko působili jako "seriózní" firma. Jen se nažral vlk.
Je to všechno divné. Auta moc nevydrží. Přitom jsou drahá při pořízení, servisu. U některých značek ani pořádně nejdou sehnat náhradní díly. Aftermarket taky není. Originál za astronomické ceny. Suma sumárum nejraději bych to poskládal z fungujích celků a přešel na rámovou konstrukci.
Auta vydrzi radove vic nez pred padesati lety. Staci porovnat fabii, favorita, embecko a populara...
Nezačínají německé lokomotivě měknou kola?
po dlouhém a německy důkladném vyšetřování se zjistí že se nic nezjistilo a neexistující problém se vyřeší návrhem směrnice trestající dodavatele z rozvojového východu
Tak oni se dokonce setkavali na vyborech a domlouvali emise. Das Fraud.
Jaký má tohle smysl? Když už ty firmy tak moc vyrostly a jejich manažeři se stěhují z jedné do druhé na stejných pozicích? Pár let dělá manažera pro BMW pak jde do Porsche, pak do Daimleru... To se mají tvářit, že se neznají? Ti úředníci jsou úplně vylízaní.
Kapitalismus funguje dobre pro vsechny, jsou-li vymahny antimonopolni a protikartelove zakony. Pokud nejsou, tak to funguje vynikajicne, ale jen pro majitele tech monopolu a kartelu. U nas to lide moc neznaji a nechapou (stejne jako vy) a take toho firmy zneuzivaji.
Evropa je úplně jiný pojem než EU a její orgány.
Prosím iDnes , aby si nepletla pojmy a dojmy.
Na jednu stranu dotování nesmyslů, na stranu druhou podpora konkurence...to je schíza