- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hm, a co tam s těma rychlovlakama testujó? Pojezdy v depu?
Ta ironie, když u nás celá Evropa testuje rychlovlaky na 250 km/h, ale cestující na pátečních linkách mezi největšími městy jezdí 80 km/h.
Protože ten okruh ve Velimi spravuji odbornici, zatimco o dopravni infrastrukture rozhoduji politici... A ti jezdi hromadnou dopravou jen vyjimecne.
Je zde vidět že i po tolika letech tu něco rozumného zůstalo, okruh už je tu od roku 1963- 54let a ještě je použitelný na rozdíl od dnešních dálnic co rozpadají ještě než za na nich začne jezdit, v té době se nejezdilo rychleji ani v Japonsku(210 km/hod). I naše parní lokomotiva se tam projela 165 km/hod, kde udělali dnes soudruzi kapitalisté chybu?
Soudruzi kapitalisté ho ovšemm na těch 200/230 zrekonstruovali.
V podstatě jsou dnes všechny takové vlaky na jedno brdo, liší se pouze koncepčně, jestli podvozek sdílejí dva vagony (bezpečnější ale obtížně rozebíratelné), nebo má každý vůz dva samostatné podvozky jako Pendolino (lze snáze měnit složení soupravy). Tenhle se ale odlišuje zkrácenými vozy.
To pobavilo, během jedné věty jsi něco oznámil i to sám sobě vyvrátil (hned za první čárkou) )))
Mate pravdu byl jsem tam dnu otevřeným dveří v květnu letošního roku a jen sem zírat
Čeští představitelé mohou děkovat komunistům, že tady několik let vládli. Aspoň lze na někoho po 30 letech pádu komunismu svést vinu za to, jak to tady vypadá :D
Dálnice z Prahy na Ostravu v nedohlednu. Rychlovkaky z Prahy do Brna v nedohlednu. Nedávno jsem jel vlakem a byl jsem vykázán z první třídy, kam jsem si omylem sedl. Nechtěl jsem věřit, že tak skutečně vypadá první třída. Autobusy bez klimatizací,... Ale jo, za pár let to Švýcarsko doženeme.
Super. V nízkonákladové montovně za pár šupů vyzkoušet a pak tím vozit domácí. A montovna jen čumí, jak ji ostatní pumpují.
co tim chcete rict? Ze vas maji taky povozit?
Není tam náhodou maximálka bez naklápěčky 200 místo uváděných 210?
Panu Sůrovi bych věřil. Ostatně, bude mně tady chybět.
Vlastně smutný článek. Taková cesta Praha - Beroun a řada dalších. Je rok 2017, technologie na vrcholu a neumíme propojit velká města rychlodráhou. Za chvilku to bude 30 let od konce komunismu, dojde i tato poslední výmluva o zanedbání. Je na čase začít něco dělat.
Mno vzhledem ke zdevastovanosti tratí v 80 a 90. letech se dá říct, že základ sítě je téměř celý postaven znovu až na pár vyjímek.
Za těch 30 let se povedlo postavit cca 1000 km dvoukolených tratí. Jen leží povětšinou v původní stopě, přestože jsou zcela nové. Staví se Praha-Budějovice, kde se bude dvojkolejka v úplně nové stopě a díky poloměrům oblouků by se tam dalo jezdit až 180 km/h. Délka všech koridorů je v součtu asi 1300 km - necelých 150 km zbývá přestavět, včetně narovnání Bezpráví.
Mimo koridory: Kus zdvojkolejné trati z Pardubic do Hradce, celková oprava tratě 250 (Praha-Brno přes Havlobrod) ve stylu koridoru, tj. všecko nové.
A to krásné nové spojení v Praze na hlavním nádraží, to komunisti jen plánovali a plánovali.