- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Růst zpomaluje ... tak to je fakt problém , bude stačit, když se výroba bude držet v rozumných mezích, stejně nejsou lidi, navíc největší parkoviště světa D1 už stejně nemá volnou kapacitu.
Co ale bude,až trh s automobily bude naplněn.Aut se nenažerem.
Jen tak pro srovnani. Kazdych 20 dni se vyrobi (a vyveze) z Ceska tolik aut, kolik se v roce 1988 vyrobilo v celem Ceskoslovensku za 1 rok.
Kde jsme mohli dneska byt, nebyt soudruhu a soudruzek, tot otazka...
A co se s tolika auty bude delat? Banky zacnou pujcovat na leasing kazdemu i bezdomovcum. Pomoci financnich triku to budou hodnotit na rating AAA+ , z par lidi se stanou multibambiliari a az to praskne tak vsichni budou chodit pesky!
Tak ešte kto si auta kúpi a na ktoré parkoviská sa zmestia.
Tu u nás sú už dávno preplnené...
Vyborne, nasi panove s EU na nas muzou byt hrdy. Pekne jim plnime statni kasy danemi s prodeje aut. Hlavni je, ze se opravdovy obcane EU ani neumazou a na socialnich podporach dostanou stejne jako druhorady obcan EU co dela i vykendy.
bylo by fajn, kdyby dan s prodeje aspon jednoho toho auta zustala cechum.
A kam ta daň z prodeje podle vás jde, když se prodává dejme tomu třeba zrovna v ČR?
je to pěkný , je to pěkný, ale mám takový pocit že to nedopadne dobře
Pokud je poptávka po nových autech, tak je to v pořádku. Ať se vyrábí.
Někteří místní "ekonomové" radí vyrábět něco jiného... možná koňské podkovy nebo proutěné košíky na prádlo... těchto komodit se třeba budoucí krize nedotkne...
Jo, teď se daří, ale je třeba říct B. Až příjde další krize, tak ji automobilky výrazně akcelerují a stáhnou s sebou celou ekonomiku. Orientace na jeden druh výroby, navíc ten, který při krizích kolabuje první, a víra v neustálý růst je cesta do pekel...
Krize byla nedávno, můžete srovnávat jak se projevila ve Španělsku, Řecku, Itálii, Portugalsku, Irsku, USA, Rusku......