- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Společnost Etihad nakupovala jako pominutá, Alitalia, Air Serbia, Air Berlin, Darwin Airways....U AZ vytrubovala, co všechno její manažeři (hlavně Australané) změní, v tomto případě nedokázali nic napravit. AZ je na tom stejně mizerně jako před vstupem Etihadu, ted o ni projevil nezávazný zájem Ryanair, a AZ přes všechny peníze, které v ní utopil za desetiletí italský stát, se stane asi druhořadým low-costem. Arabské společnosti jako Etihad, Emirates, Qatar dosti megalomansky expandovaly a ted ́ začínají procitat ze svého velikášství.
pokud kupují svoje palivo za vyšší cenu tak na něm na druhé str. vydělají
nebo nakupují jinde?
--
bylo by na čase aby arabové a číňané přestali skupovat vše co si umanou
To je dobře - to je jen narovnání trhu.
Koukám, že hedgování (zajišťování) má své pro, ale i proti.
Díky Air Berlin jsem to čekal ale ne tak hodně.
Proc Air Berlin? Myslel jsem, ze funguji dobre. Posledni dobou s nimi letam Chicago-Viden a celkem dobre...
Tomu sa hovori paradox. Na rope sediaci emirat si hedgoval cenu ropy pre svoju aerolinku. Teraz kvoli lacnej surovine "trpi" emirat a aerolinka kvoli zlemu odhadu vyraba stratu. Gratulujem!
Paradox to je. Ale oni bohužel kalkulují jinak,viz Singapur Airlines.
Eh..? Darwin Airlines pořád létají jako Etihad Regional..