Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pošta touží vylepšit svou image. Pomocí YouTube se zaměřuje na mladé

„Čau, lidi,“ zdraví ve videu muž se žlutou kudrnatou parukou a černými brýlemi diváky na YouTube kanálu České pošty. Státní podnik ve čtvrtek spustil vlastní internetové vysílání pod názvem ČPTV. Nový způsob komunikace má lidem pomoci vnímat poštu jinak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P50a85v48e58l 28B62e31z45d46e19k 6421763355

Dokud budou na velkých poštách fronty na půl hodiny, tak jsou prachy na image vyhozené do komína.

+4/0
27.7.2017 20:03







Najdete na iDNES.cz