Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J98a67n 63N39o57v29ý 5363305309772

ČP nejlépe vylepší svou image, tak, že její zaměstatnci budou dělat svojí práci, tedy nebudou lhát, že "adresát nezastižen", pak taky když na poště třeba z 12 přepážek budou otevřené víc než 2-3, prostě aby člověk dostal za stále dražší ceny odpovídající službu a nemusel zevlovat hodinu na přeplněné poště s totálně vydýchaným vzduchem. To by mi úplně stačilo, nějakej maník s parukou mě nezajímá.

+54/0
doporučit
27.7.2017 17:40

F81r15a34n10t15i97š15e70k 31K96u45b79á66s32e10k 7839598472689

A budou tam vysvětlovat, proč mi pošťák MUSÍ POVINNĚ nabízet doplňkový prodej, protože když tam přijde kontrola - "falešný zákazník", tak pošťák přijde o bonusy? Proč si v rámci pobočky musí všichni zakládat účty a také svým rodinám, aby nepřišli o bonusy? Budou tam vysvětlovat, proč státní podnik udělal z přepravní společnosti cosi jako supermarket s blbostmi? Proč jdu na poštu pro balík a čekám půl hodiny, jelikož v takovém prostředí chce pracovat opravdu málokdo?

Asi ne, protože to není COOL...

+29/0
doporučit
27.7.2017 17:32

F78r48a88n20t21i63š23e37k 62V84a28n92ě77k 1337104847907

Image pošty se nezlepší, pokud v exponovaných pobočkách bude 50% (někdy i více) přepážek zavřeno. Mě nezajímá kdo a jak šaškuje na internetu, ale jak dlouho čekám ve frontě.

+26/0
doporučit
27.7.2017 17:30

P60a76v66e21l 83D56o96l47n29í29č10e41k 3398733694871

Pošta nejlépe vylepší svou image tím, že bude dělat to, k čemu je určena. A to není nabízení pojistek a půjček a prodej reklamního haraburdí. Vždyť to na poštách vypadá jako u vietnamského stánku.

+22/0
doporučit
27.7.2017 18:31

R60a51d39e91k 93P23l46a90ň69a51n84s13k13ý 3676555669460

Jediné dobré na České poště jsou vtipy, které na její účet vznikli :)

Nějaký bych Vám řekl, ale nevím jestli by Vám došel...

+21/0
doporučit
27.7.2017 18:59

P19e33t81r 80N57a94j91d90e72k 7907446223941

Tohle je typické chování mnoha firem dnešní doby:

1. budeme poskytovat mizerné služby za vysokou cenu

2. koupíme si youtubery a blogery, kteří budou naše mizerné služby nadšeně chválit

3. zaplatíme se placené propagační články v médiích

4. najmeme si agenturu, která nám bude psát falešné pozitivní reference na sociálních sítích a v médiích

5. pověříme někoho mazáním negativních recenzí

A ono to velmi dobře funguje a takové firmy bývají úspěšné na trhu. Bohužel. A fungovat bude, dokud lidi nepochopí, že drtivá většina doporučení youtuberů a různých referencí a recenzí uživatelů jsou jen jeden velký marketingový podvod.

+20/0
doporučit
27.7.2017 18:12

P33e21t57r 14V26e81s69e91l95ý 7464405744508

Stačilo by, kdyby doručovali a ne jen házeli do schránek lístečky....

+17/0
doporučit
27.7.2017 17:54

F41i70l93i43p 61V72ý43m93o30l49a 1864170138

No ja nevim. Vetsine lidi by asi stacilo, kdyby se zasilky dostaly vcas k adresatovi po telefonicke domluve treba v i pozdejsi dobe a ne jen hodit listek do schranky. Zruseni "doplnkoveho" sortimentu a neustale ontezovani s nim by take v zacatku mohlo pomoci.

+15/0
doporučit
27.7.2017 17:55

I55g47n10á31c 32Ö11t78z74i 9284727546972

Nedávno mě člověk, co jsem od něj nakupoval v Indii upozornil a dopředu se omluvil, že Indická pošta je nejhorší a nejpomalejší na světě, takže to bude trvat velmi dlouho. Výsledkem bylo, že Indická pošta vše zvládla za tři dny, ČP to zpracovávala tři týdny. Informace pohybu zásilky v Indii byly dokonalé. Byly uvedeny časy, čísla a umístění kontejneru v letadlech a ve skladech.

Je to ostuda. Máme o řád delší doručovací časy, než nejhorší pošty světa !!!

+14/0
doporučit
27.7.2017 18:42

M50a72t95t54e22o 85K51o15u16n62o30v96s38k38y 1700781118133

Stačí mít kvalitní služby a nebudete muset vylepšovat image. Začal bych u línejch pošťáků...balík do ruky jsem si xkrat vyzvedával na poště, i když jsem podle instrukcí v sms byl v daném časovém horizontu doma, ten pitomec se ani neuracil zazvonit a druhý den v kasliku výzva k převzetí. A pokud chcete oslovit mladé, bylo by fajn se jich zeptat jak to udělat, tohle je strašný.

+14/0
doporučit
27.7.2017 17:29

K70a70r96e23l 35C32h90a74r24v38á95t 3756237970

Za poslední 2 roky jsem při nákupu přes e-shopy asi dvakrát omylem zapomněl změnit doručovatele na jinou společnost než Českou poštu. V obou případech jsem byl "nezastižen."

Pokusy o dovolání se někam, kdy si člověk může stěžovat, jsou ve stylu: "Za tohle nemůžeme, to řeší depo XY"

Takže pro zlepšení image by možná bylo dobré začít doručovat poštu.

+13/0
doporučit
27.7.2017 17:59

Z49u44z21a10n46a 49H17a63i44d11e95r 5926276132923

Pošta okrádá lidi! Potřebuji zařídit, aby mi rodiče mohli přes rok vyzvedávat poštu, jelikož jsem celý rok mimo bydliště a ono je to nemožné!!!!! I sami zaměstnanci si na to stěžují, ale nařízení jsou jiná. S čipovou kartou, která je na tuto službu nepřiměřeně spoplatněna stejně nic nepřevezmete, jelikož pošťačky žádnou čtečku nemají! Vždy slyším jen že to nejde. .... jsme doma, čekáme na poštu a pak najdeme ve schránce lístek, že jsme doma nebyli.... to jsou služby naší pošty

+12/0
doporučit
27.7.2017 19:04

A92n40t10o72n25í11n 82Ž11o37h47a 2735620478706

Takto jsem se již velmi dlouho nezasmál. To je tak hezké a vtipné. Od teď zapomenu na PPL, Česká Pošta je prostě cool!

Všechny účastníky na tomto projektu někam zavřít, nejlépe za nějakou přepážku v exponovanou dobu.

+11/0
doporučit
27.7.2017 19:29

P22e19t40r 49Š31i56m93e27k 2709417606948

Vzkazuji p. Elkánovi, ať se vykašle na spoty, prodávání losů, pojištění a dalších věcí, které nesouvisí se základním provozem pošty a státní správy a soustředí se na zlepšování právě těchto základních služeb. Generální ředitel takové organizace by tak blbej být nemusel.

+11/0
doporučit
27.7.2017 19:12

T17o35m95á26š 42S15w87a81t31z97i95n12a 6962959660437

los? pastelku? kalendář? a pojistění nechcete? Až toto na poště neuslyším bude to OK...

+10/0
doporučit
27.7.2017 17:42
Foto

H82o62n72z85a 69P91r32o90v65a52z94n55í97k 8748691687227

„Nevyužili jsme externí agenturu, vytvořili jsme to vlastními silami,“

Nene, vážně? To by podle kvality člověk vůbec nepoznal!

+9/0
doporučit
27.7.2017 17:39

M30i93c56h15a21l 14T68e74s65a49ř 4248232370521

Tenhle pán teď bude rozvážet balíky do ruky?

+9/0
doporučit
27.7.2017 17:27
Foto

P35a89v59e44l 18F67ü74r34s24t 5132140596893

Pošta chce vylepšit svou image? Na You Tube zapomeňte. Začněte na svých pobočkách, pokračujte přes ceny služeb, nezapomeňte na kvalitu přepravy a na závěr se zamyslete nad chováním svých doručovatelů...

+8/0
doporučit
27.7.2017 19:51

J19i41ř82í 55V37i36n89k76l12e19r 1381717570149

No spíše by měli vylepšit své služby , to je totální katastrofa. Kvalita lidí u pošty je neskutečná.

+9/−1
doporučit
27.7.2017 19:03

T21o14m51á17š 77H38e10t69m64e47r 9400617102464

Já bych taky natočil video o české poště, s vyzvedáváním dopisu v Modřanech.

Akorát nebude mít tři minuty ale 45.

+7/0
doporučit
27.7.2017 20:37

Š94í78m53a 10K60a24d58e42ř81á93v85e85k 9464741324804

Řekl bych vám vtip o české poště, ale nevim jestli vám dojde... 

+7/0
doporučit
27.7.2017 18:40
Foto

D31a71n59i62e62l 30B72l94a35ž31e89k 3498759441

Lidi tady nadávají na pošťáky-doručovatele, ale málokdo ví nebo si uvědomuje, že někteří pošťáci musí dělat několikanásobně víc práce, než kolik by měli dělat za plného stavu (normální lidé odchází sami, slabí jsou odejiti), dostávají mizerný plat, a pokud neudají nějaký vedlejší produkt, tak jim strhnou mzdu prakticky na minimální plat. Tito lidé jsou předření (téměř nemožné, aby svou práci stihli za 8 hodin) a je pro ně téměř nemyslitelné, aby si někdy vzali volno, nedejbože šli na dovolenou. Nemocenská taky není řešení, protože z toho člověk nevyžije. Vím to, protože ve svém okolí mám někoho, kdo tam dělá.Ta firma hnije zevnitř, ne jen na povrchu.

+6/0
doporučit
28.7.2017 0:15

M24i75c36h52a80l 33B65r37ň20á43k 6554774317578

A či takhle se přizpůsobovat trendům a, já nevím, třeba doručovatel ty slavné balíky do ruky? Takový to klasický, že pošlete sms s časovým rozptylem, na kterej si musíte pomalu vzít dovolenou s ve finále vám frajer v dodávce projede před barákem a vám pípne foun, že jste nebyli zastižení... To fakt cool kanálem na jůtůb nezachrání.

+6/0
doporučit
27.7.2017 18:32

R31a91d90e34k 46H83r26u67b11ý 6474831742159

Pošta - často nespokojení zakázníci a naštvaní zaměstnanci v provozu.Ryba smrdí od hlavy.Královsky placení vedoucí činitelé se snaží o nemožné.Udělejte audit pěkně od vrchu až dolů.Tím začněte.

+6/0
doporučit
27.7.2017 17:52

R57a74d39i33m 18S66l47á78d20e59k 3931922973259

Pošta by se měla soustředit na svou práci. Podle mne je to solidní funkční firma. Jejich image podle mne nejvíc poškodila snaha prodávat i jiné produkty na přepážkách. Když jsem zjistil,že za vlezlostí úřednic nabídnout kdejakou ptákovinu je tlak vedení,přišlo mi to smutné. Firma s takovou tradicí a solidní spolehlivostí se chová jak vulgární trhovec.

+5/0
doporučit
28.7.2017 9:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.