Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z48d79e19n38ě57k 54D11u33b59e24c30k38ý 3857564530898

Úsek Drážďany - Ústí bych celý nechal na Němcích. Jinak se ho nedožijeme

+45/−1
doporučit
28.7.2017 5:14

J75i16ř91í 98E95n41g95l73i21š 1565129615571

Protunelované Česko .....čekal jsem článek jiného charakteru :-))

+46/−2
doporučit
28.7.2017 6:13

S11t63a19n 74N48o48v17á30k 5527255725234

Když zrychlí železnice, tak by na ně mohli přesunout aspoň část současné kamionové přepravy. Na silnicích by se ulevilo...

+23/−1
doporučit
28.7.2017 5:52

P53e18t78r69a 75P57o20t48o76č38n29á 9801522687167

Pekny nadpis.

+19/0
doporučit
28.7.2017 7:06

J82i44ř27í 10O52s48i75n57a 5597202632475

Na český úřednický absurdistán je to realizovatelné stejně rychle, jako výstavba afrického kosmodromu.

+21/−1
doporučit
28.7.2017 5:43

M18i45r68o32s90l29a84v 51Z33i27k13m45u98n91d 6228792727438

Nějak v tom výčtu chybí tunel "Choceň - Ústí nad Orlicí" nahrazující obloukovou trať kolem Orlice, kde se musí snižovat rychlost jízdy ze 160 km/h na 80 km/h ... Za téměř čtvrtstoletí od začátku "modernizace" prvního koridoru tato modernizace stále není hotova a za tuhle dobu prorazili ve Švýcarsku nejdelší tunel v Evropě (základnový tunel Gotthard) a celou řadu dalších tunelů v geologicky podstatně náročnějších podmínkách než jsou pískovce za Chocní ...

Ražba tunelu na letiště Ruzyně je sice "drahá", ale z hlediska tahanic o výkupy pozemků při povrchovém vedení trvajících dlouhá léta, případně desetiletí je to NEJLEVNĚJŠÍ řešení, navíc z provozního hlediska odstraňuje působení povětrnostních vlivů na náročném stoupání. Nezřídka totiž vlivem mokrého listí na kolejnicích na stoupání 26 promile vlaky uváznou nebo prodlužují jízdní dobu.

+19/−2
doporučit
28.7.2017 7:08

K37a32r78e41l 33N85e35d24o30p73i77l 7608286599214

Po populárním vytunelování, přijde protunelovani. Co bude následovat? Zatunelovani? Stunelovani?

+13/−2
doporučit
28.7.2017 7:31

M19a11r13t18i15n 38P61o66l26á82k 8659415817110

Stavět čtyřkilometrový tunel za pár miliard ve vcelku rovinaté oblasti okolo Soběslavi, aby se jízdní doba vlaku zkrátila o 4 minuty, mi přijde jako ekonomická zhovadilost.

+14/−6
doporučit
28.7.2017 7:51

T59o35m94á83š 26K82r41á67l 3758218827969

A o metru v Brne porad nic?:-)

+6/0
doporučit
28.7.2017 9:06

D76a97v20i73d 71Z97a53h33r88a89d19n71í66č15e75k 3647627586671

Konečně nadpis se kterým jde souhlasit. Protunelované Česko.

+5/0
doporučit
28.7.2017 10:52

J54i52ř22í 69Z48a81t75l12o76u79k50a35l 3908349181616

Chybí mi tady tunely na zcela nové vysokorychlostní trati Praha - Brno -Přerov. I když předpokládám, že to není ani tak chyba článku, ale že ta chyba je spíš někde na ministerstvu.

+5/0
doporučit
28.7.2017 9:53

P63e56t51r 20N67e86c58h22a69n26i32c27k20ý 7163756158270

Tunel Turnov - Liberec by vyřešil většinu spojení libereckého kraje, ale to by se musel leda najít nějaký místní ropný magnát

+5/0
doporučit
28.7.2017 8:44

P53e38t53r 63H37a71h90n 1953949766528

Že je Česko protunelované, ví každý, ale že by zrychlovalo dopravu? ;-D

+6/−1
doporučit
28.7.2017 10:22

M47a64r27e46k 58L53i22s18z20t47w10a66n 9934105105315

1938 v Anglii parní lokomotiva Mallard - rychlost 200 km/h

2017 v Česku nejvyšší dovolená rychlost vlaků 160 km/h;-(

+7/−2
doporučit
28.7.2017 9:31

K59a58r90e69l 14N45o17v47á95k 8634961350836

Hm, když to vydrželo tolik desítek let, tak už bych s tím tunelováním počkal na Muska...

+7/−3
doporučit
28.7.2017 5:29

J59a23n 71Š20v15e73c 5142986847679

A co tunel třeba z Agrofertu do ČEZu?

+8/−6
doporučit
28.7.2017 6:29
Foto

V66l93a67d93a 78V53a70n58e63k 9373506414478

Tunely? Ty nám v republice jdou ! A provize za ně také.....takže to vypadá na ekonomický boom politiků a jejich známých....Mynář může lobbovat za výstavbu tunelů od firem které NIKDY NIC nepostavily...;-D

+5/−2
doporučit
28.7.2017 6:29

M14i17r48e12k 56K79r49o93u55p86a 8336599337382

Pane redaktore, Mezno i Ješetice jsou od Votic dost daleko. Je to zavádějící informace.

Další věc: kde jste vzal tu mapku? Mezno je totiž víc na jihu (Sudoměřice u Tábora - Střezimíř) než Deboreč (Ješetice).

No nevím nevím, takto pana Sůru nenahradíte.

+3/0
doporučit
28.7.2017 8:22

J56í88ř35í 94N32o73v89o33t74n46ý 2502385934359

Vytunelovane Cesko

+3/0
doporučit
28.7.2017 8:20

A14l43f96r43é27d 75H66e12r66z71o57g 3298443739210

Já zas myslím, že ČR je vytunelovaná a to zpomaluje dopravu.

+3/0
doporučit
28.7.2017 8:10

P17a43v43e54l 24D24o69m37i41n27i67k 8578795423118

Já myslel, že Česko už vytunelované je... Plány dávají vzpomenout na jitrnici, jakou svět neviděl...

+4/−2
doporučit
28.7.2017 9:06

M60a27r84t24i88n 22K88r89o42u57p70a 2531313629470

Krušnohorský tunel 26 km do Německa? No nevím nevím jak se na to budou dívat ochránci zvířat. Leda že by studie zahrnovala část: "Dlouhodobý pochod tunelem a jeho vliv na chování velbloudů".

+4/−2
doporučit
28.7.2017 8:17

H13o38r26s22t 66B12r16a83u78n 8203431162653

Tato diskuse se nedá číst.

Samý líný pesimista,všechno je špatné,všichni to dělají špatně.

Trocha sebedůvěry by se velice hodila.

Potom se nedivme,že Češi zhloupli natolik,že jsou ochotni volit osobu,která staví volební zisk na rozeštvávání společnosti.

Každý jistě pochopil,že mám na mysli předsedu hnutí ANO.

+4/−3
doporučit
28.7.2017 9:51

B25r59u27n86o 69J64u21r39á43š30e83k 6974280531113

Ten tunel Zvěrotice bude nějaký omyl. Devět kilometrů je pravděpodobně délka celého modernizovaného úseku, tunel je tam plánován jen v délce 370 metrů.

http://www.silnice-zeleznice.cz/clanek/aktualni-stav-projektove-pripravy-novych-zeleznicnich-tunelu-iv-koridoru/

"V rámci stavby měly být navrženy celkem 3 nové železniční tunely. Dle upraveného výškového vedení trati však zůstal pouze jediný! Jedná se o dále podrobněji popisovaný tunel ZVĚROTICE, dlouhý 370 m.."

+2/0
doporučit
28.7.2017 13:41

P95a53v69e48l 73N92o24v39á41k 4663748985531

Investice do infrastruktury holt volby nevyhravaji :(

+2/0
doporučit
28.7.2017 9:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.