Diskuze
Železnicí může jezdit třikrát více lidí. Bude páteří dopravy, míní expert
Děkujeme za pochopení.
I73v30a85n 91M82a82r19e14k
No pokud se jim už podařilo "úspěšně zredukovat" počet kolejí v malých staničkách a mnohé i zrušit , tak nevím o jakém "boomu" v přepravě jak cestujících, tak i nákladů po železnici je řeč ? Navíc takový 40 let starý "Orchestrion" kodrcající se po kolejích není tím ,co by zájemce o tuto přepravu přitahovalo zpět na koleje.
M96i51r84o90s35l23a59v 98T77ý47m48a
Prezident Svazu cestujících ve veřejné dopravě Miroslav Vyka - zajímalo by mne, koho ten pán zastupuje? Kolik má svaz členů? Když si říká expert - jakou dopravní školu vystudoval? (Nebo je "hospodským specialistou?) Podle článku to vypadá na skalního fandu železnic.
T12o22m28á61š 79V94a30l27d11e13r
Přesný pohled. Skomírající regionální doprava.
J75a69n 83V80a71l71a24l51í66k
Tak p.Sůra již píše
zdopravy.cz/zeleny-proti-zlutym-flixbus-spousti-pet-novych-linek-po-cesku-zatopi-regiojetu-42
D29o85m69i25n61i47k 55Ž68ď15á96n61s65k18ý
třikrát více
a odkud se vezmou cestující? Tam kde to má smysl už je kapacita trati a vlaků saturována a ty vesnické lokálky jsou zbožné přání. To není expertní odhad, to je iluze "šotouše". Žádný ekonomický význam to nemá, postačí ekonomické vzdělání
R11a31d80e10k 20J63a50n45a57t21a
Odkud se vezmou? Přece ze silnic. Železnice dnes celkově u nás tvoří jen cca 8% osobní dopravy. Ovšem na relacích, kde je relativně kvalitní, má i 50% nebo víc. To dává značný potenciál k růstu - samozřejmě budou-li i na jiných relacích zprovozněny rychlé tratě.
J42a56n 56V82a10l51a64l22í95k
Tak to byl poslední článek p.Sůry
Jsem zvědav jestli i nový redaktor/ka bude diskutujícím odpovídat.
P26e81t83r 89M98a68l29ý
A proto raději zrušíme zastavování vlaků na zastávkách v centru obcí, uděláme z nich spěšňáky a rychlíky co jezdí každou hodinu do Krkonoš a k polské hranici, občané se rádi projdou na autobus na konci vesnice, přehrkají se s ním do sousedního města, rádi si tam počkají na ten rychlík, který jim jede kolem barákuplnou rychlostí. Když se vrací zpět domů, tak si taky počkají, v případě nepravidelnosti dopravy mezi hlavním městem a nejvyšším pohořím ani nemají jistý přestup mezi vlakem a autobusem.
Cesta do městečka druhým směrem se autobusem prodloužila přibližně pětkrát oproti vlaku.
Má to normální člověk zapotřebí? Nemá. Jen ten, kdo je na to odkázán.
Pak si pan Vyka (a jemu podobní) může žít ve svém snu.
P33e26t55r 45N68o51v34o45t38n95y
Tak se dobře podívejte, co jste si u vás zvolili za krajské zastupitelé.
P38e23t70r 69B59á82č70a
Tak experte sup s celou rodinou do vlaku a uz tam zustan.
Slusny lidi nech laskave na pokoji, ani kdyby me za to nekdo platil, tak to za auto nevymenim.
Ne vsichni totiz jezdi v jednech hadech do fabriky a zpatky a potrebuji take vozit x veci.
R74o37m67a14n 64J54e26s49c83h64k48e
Máme právo volby. Jezdím sám vlakem do práce.V mém směru jezdí velmi často a pohodlný vlak. Bohužel všude koleje nevedou. Pak je auto řešení. Auto je potřeba, kde není veřejná doprava či velmi slabá. Znám obce, kde jezdí autobus 2-3 denně.
Z36b26y41n81ě41k 89M40e33l89i22c51h89a32r
já bych třeba jezdil o víkendech na výlety, ale ze Sezimáku nejezděj žádný osobáky - ještě před 5 lety jich pár jezdilo, ale pak nějakýho blba napadlo, že směrem na Soběslav a Veselí stačí vlak v 5 ráno a v 5 odpoledne... člověk by si krásně naložil kolo nebo kočár do vlaku a popojel, aby nejezdil/nechodil jen kolem baráku, ale nelze...
J21a54n 13V23a51l51a36l66í98k
tak to je škoda... od 11.8 do 31.8 kupuji jízenky na léto a budu jezdit
P23a24v71e10l 25N67o71v38á94k
vlakem? umašťěným vlakem ČD?ani omylem
J83a86n 84H19a21v64r56d81a
no, to je právě to nejzásadnější. Na spousta tratích je úroveň vlaků taková, že je to demotivující těmi vlaky jezdit.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...