- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No pokud se jim už podařilo "úspěšně zredukovat" počet kolejí v malých staničkách a mnohé i zrušit , tak nevím o jakém "boomu" v přepravě jak cestujících, tak i nákladů po železnici je řeč ? Navíc takový 40 let starý "Orchestrion" kodrcající se po kolejích není tím ,co by zájemce o tuto přepravu přitahovalo zpět na koleje.
Prezident Svazu cestujících ve veřejné dopravě Miroslav Vyka - zajímalo by mne, koho ten pán zastupuje? Kolik má svaz členů? Když si říká expert - jakou dopravní školu vystudoval? (Nebo je "hospodským specialistou?) Podle článku to vypadá na skalního fandu železnic.
Přesný pohled. Skomírající regionální doprava.
Tak p.Sůra již píše
zdopravy.cz/zeleny-proti-zlutym-flixbus-spousti-pet-novych-linek-po-cesku-zatopi-regiojetu-42
třikrát více
a odkud se vezmou cestující? Tam kde to má smysl už je kapacita trati a vlaků saturována a ty vesnické lokálky jsou zbožné přání. To není expertní odhad, to je iluze "šotouše". Žádný ekonomický význam to nemá, postačí ekonomické vzdělání
Odkud se vezmou? Přece ze silnic. Železnice dnes celkově u nás tvoří jen cca 8% osobní dopravy. Ovšem na relacích, kde je relativně kvalitní, má i 50% nebo víc. To dává značný potenciál k růstu - samozřejmě budou-li i na jiných relacích zprovozněny rychlé tratě.
Tak to byl poslední článek p.Sůry
Jsem zvědav jestli i nový redaktor/ka bude diskutujícím odpovídat.
A proto raději zrušíme zastavování vlaků na zastávkách v centru obcí, uděláme z nich spěšňáky a rychlíky co jezdí každou hodinu do Krkonoš a k polské hranici, občané se rádi projdou na autobus na konci vesnice, přehrkají se s ním do sousedního města, rádi si tam počkají na ten rychlík, který jim jede kolem barákuplnou rychlostí. Když se vrací zpět domů, tak si taky počkají, v případě nepravidelnosti dopravy mezi hlavním městem a nejvyšším pohořím ani nemají jistý přestup mezi vlakem a autobusem.
Cesta do městečka druhým směrem se autobusem prodloužila přibližně pětkrát oproti vlaku.
Má to normální člověk zapotřebí? Nemá. Jen ten, kdo je na to odkázán.
Pak si pan Vyka (a jemu podobní) může žít ve svém snu.
Tak se dobře podívejte, co jste si u vás zvolili za krajské zastupitelé.
Tak experte sup s celou rodinou do vlaku a uz tam zustan.
Slusny lidi nech laskave na pokoji, ani kdyby me za to nekdo platil, tak to za auto nevymenim.
Ne vsichni totiz jezdi v jednech hadech do fabriky a zpatky a potrebuji take vozit x veci.
Máme právo volby. Jezdím sám vlakem do práce.V mém směru jezdí velmi často a pohodlný vlak. Bohužel všude koleje nevedou. Pak je auto řešení. Auto je potřeba, kde není veřejná doprava či velmi slabá. Znám obce, kde jezdí autobus 2-3 denně.
já bych třeba jezdil o víkendech na výlety, ale ze Sezimáku nejezděj žádný osobáky - ještě před 5 lety jich pár jezdilo, ale pak nějakýho blba napadlo, že směrem na Soběslav a Veselí stačí vlak v 5 ráno a v 5 odpoledne... člověk by si krásně naložil kolo nebo kočár do vlaku a popojel, aby nejezdil/nechodil jen kolem baráku, ale nelze...
tak to je škoda... od 11.8 do 31.8 kupuji jízenky na léto a budu jezdit
vlakem? umašťěným vlakem ČD?ani omylem
no, to je právě to nejzásadnější. Na spousta tratích je úroveň vlaků taková, že je to demotivující těmi vlaky jezdit.