Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K23a42m81i58l 14K30o10l47á70ř 6960520424

OK, novou Audi A8 L 4.2 TDI si tedy kvůli výsledkům testu nekoupím :)

+70/0
doporučit
2.8.2017 13:22

J98a76n 50P26r55i93b11y83l 5850665147877

Vzhledem k tomu, ze asi tak dvacet korun z ceny litru benzinu, nebo nafty požírá stát na daních, tak pokud je nafta takový problém, tak by stačilo snížit daň na benzinu na polovinu a bylo by po problému. Garantuji vám, že do pěti let by se drtivá větsina majitelů nafťáků dobrovolne přezbrojila na benzin, protože 30kč za litr nafty, nebo 20kč za litr benzínu by byla jasná volba. Jenže jim jde ve skutečnosti jen o naše prachy, takže budeme furt dokola poslouchat o boji s neDPF auty a porusovani emisi atd.

+68/0
doporučit
2.8.2017 13:47

L62a39d40a 14N89o59v78a97k 4512673927

já si už pomalu začínám vyhlížet nějakého koně s co nejmenší spotřebou ovsa a nízkou produkcí metanu...

+50/0
doporučit
2.8.2017 13:37

J32i70ř45í 54H96a95v29á71č86e52k 1103760543

Fyzikalni zakony se holt nezastavi ani pred normami EU :-))

+48/−2
doporučit
2.8.2017 13:45

P34e17t90r 98T87y95č12k56a 6375932949742

Nejhorší emise má Audi A8 se čtyřlitrovým motorem? Kdo by to čekal.

+26/0
doporučit
2.8.2017 13:48

O89n95d56r21e28j 53M89a40r82e28c54e19k 3480138860655

já tomu celému prostě nerozumím. Ano diesely rozhodně nepatří k nejčistším motorům, ale.... Tahle masírka z řad evropské unie a její zakazování výroby normálních motorů a všech těh omezení mi leze na nervy. Jedna výletní loď udělá bambilionkrát větší problém než všechna auta dohromady. Řeší se downsizing, který ale ve výsledku nemá vůbec možnost uspět. Tyhle novodobý auta nemají šanci ani při rozumné údržbě vydržet to co šesti osmiválce třeba 20 30 let staré. ty jezdí dodnes s normální údržbou. Ale ne, my to co fungujeme vyženeme, zničíme, odpadem zasereme planetu, vyrobíme něco nového, to fungovat bude pár let a pak to zase zničíme, zase odpad.... Neříkám nevyvíjet nové technologie, ale doprčic, vy v tom Bruselu! Použijte hlavu alespoň občas....

+46/−4
doporučit
2.8.2017 13:44

M93a27r45t62i61n 84M78o81t67y78č19k55a 6651467937764

koukám, že opět někoho překvapilo, že když změní podmínky měření, tak dostane odlišné výsledky...

+21/0
doporučit
2.8.2017 14:08

F50r79a17n10t71a 59N67u97d19l46i71s 5155613808607

Je "fascinující", že zatímco proti dieselům v osobních autech se vede kampaň jak prase, hulící lodě, letadla nebo lokomotivy nikomu nevadí. A továrnám se sice nastaví limity, nařídí se jim taky různé filtry, ale pak se jim v pohodě prodávají emisní povolenky, aby mohly hulit skoro jak chtějí. A vejvarem z těchhle kšeftů se vylepšujou státní rozpočty. Pohodička :-/

+31/−3
doporučit
2.8.2017 14:52

D84a18v45i61d 20Z57a41j22d15á26k 8745532490431

Nastavi se nesplnitelne limity, podepisi vsechny mozne a hlavne i ty nemozne dohody o zelene a pak se vsichni divi, ze se to obchazi a falsuje. Zajimalo by me, za vsichni ti eko zlocinci jezdi jen na kole a po cyklostezkach.

+25/−4
doporučit
2.8.2017 13:29

Z44d73e45n34ě77k 67M67á95č86a92l44a 1583465539250

;-D Tak to je mazec........ Už na ty nafťáky ale začínám být taky nějak alergický. Kor když za někým stojím a vidím ten bordel, co mu jde z výfuku, anebo z toho smrdí chlór jak z bazénu. Ideální jsou i přečipovaný Oktávky v TDI na hlínách, který mají polovinu zadního nárazníku černou jako bota.

+27/−8
doporučit
2.8.2017 13:25

Z22d73e30n86ě27k 34M46á30č84a82l28a 1193665119820

Emise mě ani tak nezajímají - i když by asi měli. Ale udivuje mě, že si lidi nedokáží spočítat ekonomiku dnešních moderních dieselů. Kde jsou ty doby, kdy v Octavii I chrochtal 2L TDI 66, anebo 81kW bez DPF a podobných ekokrávovin. Ano, tam byla jasná volba - 6L na 100Km a nebylo co řešit. Motor byl v podstatě bezúdržbový držák.

Situace se změnila s příchodem slavné bionafty, kdy tyhle spolehlivé motory začala bionafta také spolehlivě likvidovat.

Posledním hřebíčkem do ekonomické rakve dieselů je DPF, složitá konstrukce a systém likvidace spalin. Dnes se již diesel nevyplatí, co ušetříte na palivu, mnohokrát více vrazíte do servisu a náhradních dílů.

Zlatý můj 2L 108kW benzínový motor v Mazdě6, cca 7.3L /100Km a měním jen olej. Ani rozvody se nedělají. Potřebuju, aby auto sloužilo mě a ne já autu.

+10/0
doporučit
2.8.2017 15:42

J96a16n 27K64r74p71e35c 5806823224912

tady aktiviste zase motaji ruzne veci dohromady. byl nastave merici cyklus a hodnoty emisy ktere je treba dosahnout. tot ze strany uradu. vyrobci zase musi vyrobit neco, co bude pozadavek splnovat, ale zaroven i neco, co si bezny clovek muze dovolit koupit. jinak bude mit hi-tech auto kteremu lezou z vyfuku vune kvetin, ale neproda ho. cyklus byl nastaven tak, aby byl reprodukovatelny relativne kdekoliv a daly se vysledky realne porovnavat mezi ruznymi typy motoru/vozu a vyrobci. jake ma emise vuz v provozu je zccela irelevantni. to ostatne ani nikdy nebylo cilem. sverazna aktivita nekterych aktivistu v tomto ohledu je zcela mimo. jejich mereni neni mozne znovu reprodukovat. neni mozne nastavit stejne podminky testu. pokud uplne stejne pojedou uplne stejnou trasu, ale jednou treba v dnesni ropalene italii na 100% cistou naftu podruhe uprostred zimy v norsku u polarniho kruhu na zimnich gumach s naftou o 30% bioslozky, dostanou vysledky ktere se budou diametralne lisit. proto se testuje v laboratori pri presne stanovenych podminkach. druha rovina problemu je, ze stejna byrokracie umoznila takovy rozvoj dieslovych motoru v osobacich, jaky dnes bohuzel mame. stejna byrokracie, ktera ted chce diesely zakazovat. ne nahodou je to pouze indie, ktera ma jen nepatrne mensi podil dieslovych aut nez Evropa. USA ma tusim techto vozdiel 3%. ano, i velike nakladaky umi jezdit na benzin. dokonce jeste i dnes je nizsi spotrebni dan na nafte nez na benzinu. neodpustim poznamku, ze pohonne hmoty s bioslozkou, kterezto byly povazovany touto smaou byrokracii a zelenymi aktivisty za ekologickou nirvanu jsou neje ekologicky horsi, ale prodrazuje toto palivo o cca 1-2 Kc na kazdem litru. cili vsechno na co ted tato Evrpska byrokracie zehra, je vysledek jejich vlastnich nekomeptentnich rozhodnutich. bez elementarnich znalosti ekonomie, ekologie, fyziky a techniky delaji jedno spatne rohodnuti za druhym, ale o kazdem z nich jsou presvedceni, ze spasi svet, a ti ostatni jim to naschval kazi.

+12/−1
doporučit
2.8.2017 14:53

P87e30t51r 27K60o20l87o96u91š51e54k 6669328183974

Limity na emise u osobních aut v EU neexistují.

Existují pouze limity na emise ve zkušebně před schválením. Nic víc.

( příklad: něco ve smyslu: V obci můžete jet při otáčkách do 2000 ot/min maximálně 50km/h. Šlápnete na plyn otáčky vylétnou nad 2000 a můžete legálně jet klidně 300 km/h - přesně takto fungují emise. Šlápnete na plyn a nic výrobce nelimituje - test je totiž při velmi malém zatížení motru )

Na tyto "nelimity" má EU navázáno spoustu dalších předpisů. Například přimíchávání biosložek atd. To vše je spojné s limity CO2, které vzejdou ze zkušeben.

Když se změní to jak testují "nelimity" popadá jim plno věcí jako domeček z karet. Proto to není jednoduché změnit.

A oni se diví? Už na škole jsme při testech zjistili, že katalyzátor vůbec nefunguje. Protože motor je v režimu mimo rozash, kde se měří na zkušebně. Tam to výrobce nemusí řešit - limit na to není.

+9/0
doporučit
2.8.2017 13:58

P52a60v50e59l 58N11á93r13o95ž37n41ý 6819779523866

Odhlasujeme, nesmysli který je v přímém rozporu s fyzikálními zákony a pak se divíme že to nefunguje, takové euro komunistické poručíme větru dešti.

+24/−9
doporučit
2.8.2017 13:26

L91a46d73i34s45l25a78v 66B32e18r30o68u19n40s52k49ý 1947552763296

je na čase se vrátit k euru4 a dál si nevymýšlet . . . a když neziskovka něco testuje, tak to smrdí už od záčátku

+8/0
doporučit
2.8.2017 15:07

J74i39ř33í 62N90o93v27á54k 1884293387198

Pokud v tom jede neziskovka, tak ty výsledky mají stejnou důvěryhodnost, jako socanské heslo, že to s námi myslí dobře.

+19/−7
doporučit
2.8.2017 13:35

A54n15t59o17n91í96n 72S81v73o92b28o51d38a 3414833729522

Hádáme se o limity zplodin z aut a Dolínek v Praze posílá naftové autobusy MHD do města, v době vysokého znečištění, aby nahradil třeba auta na plyn :-). Jinde se prosazuje jako palivo metan-CNG, protože spalováním jednoduchých uhlovodíků nevzniká tolik škodlivin. Hodně autobusů na ostravsku jezdí na plyn, v Praze na naftu s řepkou. Takže omezíme osobní auta a nasadíme autobusy na naftu :-(

+9/−1
doporučit
2.8.2017 14:06

D87e45n35i11s 33H21u61m22l 4202435515976

Jake normy? Zadne normy na nejaky nahodny jizdni cyklus neziskovek neexistuji.

+7/0
doporučit
2.8.2017 13:52

R33a76d12i78m 20K24a14l80a44s 2560976822931

Je to pseudokauza. Nastavíme normu na čísla, která se nám líbí, a pyšně ji k uvedenému datu zavedeme do praxe. Čímž neuděláme nic jiného, než že definujeme smluvní hranici, která se váže k určitému postupu měření, na které jsme si navykli, které používáme.

Jakmile samozřejmě změníme podmínky měření, smluvní hranice může být rázem zcela mimo oblast, v níž se běžně i nové vozy pohybují.

Když řeknu, že budeme tuto smluvní hranici vztahovat k novému "oficiálnímu" testu, při kterém bude motor studený, bude pracovat mimo oblast optimálních otáček, tak najednou zjistíme, že tu smluvní hranici neplní téměř nikdo.

Ale to o ničem nesvědčí.

Norma zkrátka musí být svázána s jasně definovaným testem-měřením.Vše ostatní je plácání prázdné slámy a ohlupování lidí.

Je to podobné, jako když u některých zařízení "naměříme" účinnost 100%. Je to pitomost? Fyzikálně ano, ale pokud do celkové účinnosti zahrneme i případné využití odpadního tepla, rázem se můžeme na podobných číslech pohybovat.

Spotřebitel má perfektní číslo, úřady jsou také spokojeny, ale reálný či využitelný provoz je někde jinde.

Význam mají pouze trendy a tedy to, že je norma na emise stále přísnější.

+8/−1
doporučit
2.8.2017 14:41

J55a80n 21K81a34l58a19b53z12a 6112821128179

Tak už konečně soudruzi uznejte že diesel do osobáků nepatří, je to svinsto, které pak musíme dýchat, kvůli šetřílkům, co chtějí jezdit za 4 a půl. Ono Amíci vědí, proč si to tam nechtějí nechat vpustit na silnice.

+15/−7
doporučit
2.8.2017 13:24

J31o92s96e93f 81Š62o30l83t49e26s 8254718270273

Upřímně si myslím, že si Evropa pořádně zavařila na budoucí zdravotní problémy. Auta vypouští z výfuku pořádná svinstva.

+6/0
doporučit
2.8.2017 14:02

J47i52r17k76a 40A50n40t85o83n41í53n 5315753

Nemyslím si, že by to svět bez nafty zvládl

+8/−2
doporučit
2.8.2017 13:22

O29n76d12ř91e20j 83N49o74v44á61k 9207154649959

Novodobý hon na čarodějnice (diesely) ... to, že moderní turbo-benzínové motory produkují stejné karcinogenní látky jako diesely, se tak nějak cudně mlčí .....

+20/−13
doporučit
2.8.2017 13:30

J19i17n41d38ř62i93c69h 45B59u10c53h62t56a 6632956773880

Test proběhl v září 2016. Tak proč až dneska? Jo teď máme to téma STOP DIESEL;-(

+5/0
doporučit
2.8.2017 14:53

P39e27t49r 95B94a24r35t68ů17n66ě64k 9121894969709

Svědčí to jen o tom, že restrikce vymýšlené v EU jsou v naprostém rozporu s realitou. Je to jen úřednická masírka bez reálného základu...:-/

+9/−4
doporučit
2.8.2017 14:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.