- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Viděla jsem místo, které se normálně v soukromém sektoru platí kolem 30 tis. a stát nabízel 18 tis. A ještě chtěli k tomu tolik věcí . Nebo chtějí vzdělaného člověka , aby byl odpovědný a nabízí nástupní plat necelých 15 tis.
Problém je taky v tom, že na každou blbou pozici většinou stát chce vysokoškoláka, i když má jenom na stole "přehrabávat lejstra".:o)
Jen bych dodal, že efektivita v automotiv je tak neskutečná, že se i v době kapitalismu čeká 1-1,5 roku na auto. Proč, protože se vyrábí v Čechách.
Pokud chce někdo kritizovat úřady ať si zamete u sebe.
Podle mě jsou silně nedoceněni.
??? to je hodně divný... na jaký auto a kdy si naposledy čekal rok?? Nebylo to třeba tím, že Švédové nebyli schopni vyrábět Haldexy?? Tchán teď objednával novou oktávku podle parametrů a čekal jen 3 měsíce. Kdyby chtěl nové auto "jakékoliv", tak si může vybrat, co chce. Skladových aut je dost. Všude plné showroomy.
Pleteš si čekačku za komančů na jakýkoliv auto s jakoukoliv výbavou a barvou a současnou čekačku na auto na míru. Nebo máš jinou zkušenost?? Já teda jen na cestě z práce vidím showroomy Škoda, Mazda, Volvo, BMW a všude plný parkovišťata...
Dost jsem se tomu článku podivil. Z vlastní zkušenosti vím, že sehnat práci ve státní správě nebo samosprávě není žádná legrace. A teď tohle? V tom musí být nějaký háček. A samozřejmě je.
Stačí se podívat na web ministerstva vnitra a je celkem jasno. Všechna volná pracovní místa, která jsem našel (nečetl jsem ovšem všechny) mají napsáno tohle: "místo výkonu práce: Praha."
Inu, za ty peníze v Praze u státu moc lidí asi ochotno pracovat není. Zatímco mimo Prahu je o práci u státu rvačka, v matičce tomu tak není, z pochopitelných důvodů. Když se v minulosti objevily snahy přesunout některá ministerstva mimo Prahu, setkávaly se s výsměchem.
Abyste se s nástupním úřednickým platem stěhovali do Prahy, tak to je samozřejmě scifi. Takže ta místa jsou jen pro Pražany a lidi z okolí, kteří ovšem mají mnoho jiných, lépe placených možností. To celé ovšem v článku mělo být zmíněno, jinak jde spíše o matení čtenářů.
Již tak je státní správa tak přerostlá do obludných rozměrů, že to nemá na tak malou zemičku obdoby. Přitom efektivita úředníků, tedy rychlost řešení žádostí občanů se nezvýšila, naopak se vše více zkomplikovalo. Státní správa potřebuje zeštíhet a zefektivnit svou činnosti, jako prase drbání. Pak by se zjistilo, že potřeba naopak minimálně 5000 lidí propustit a ne 5000 přijímat.
Těch 11 hrubého je fakt terno. Ale divím se, že nezajdou ze sociálky za dlouhodobě nezaměstnanýma, jestli se jim chce pracovat za 20 tisíc a pokud ne, škrt v dávkách.
Za 20 tisíc je vyžadováno vzdělání a to u dlouhodobě nezaměstnaných nenajdete.
Roční hodnocení úředníků je fraška, u nás má vedoucí příkaz udělat to tak, aby hodnocení nebylo vynikající, aby se nemusely přidat peníze.
Je to blábol !Rozhodující je jenom věk... Od 55 let se nabízím různým úřadům, mám VŠ i 15letou úřednickou praxi, ale ze všech obeslaných úřadů mi přijde odmítnutí s poděkováním. Je mi totiž bohužel 58 let... Takže ano, chybí úředníci, ale s angličtinou a do 30 let s 15letou praxí...
Pokud splňuteje formální požadavky, tak vás musí pozvat na osobní výběrové řízení, takový je zákon. Nemají v tomto na výběr. Takže pokud se tak neděje, máte možnost se proti tomu bránit.
Tak soudě dle Škodovky teda spíše závodu ve Kvasinách jsou úřady produktivní až až stále se totiž na auta čeká rok a více a nikdy nevíte zda vám vůbec objednávku vyřídí. Tohle je poslední aktuální zkušenost.
Já bych tam šel hned. Problém je v tom, že jich zajímá pouze formrmální vzdělání v jakémkoliv oboru místo skutečných znalostí.
Za 15 až 20 t hrubého? Takový je běžný plat na městských úřadech, obecních, na Úřadech práce. Mi by to nestačilo.