- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A v zimě to budou tahat psi a nebo běžkaři.
Proč? Železnice funguje i za polárním kruhem.
Proč to nenapíšou po pravdě, že paběrkující ekonomika ČR se přis .. k Německým kontejnerům, které ještě museli poslat k nám, aby to na oko vypadalo, jako že to vypravují od nás ... připomíná mít to dobu tak za Husáka
Pokud to víte ... co tak rovnou napsat kolik kterých kontejnerů bylo?
Článek jako přes kopírák (až na pár drobností) ze stránek zdopravy.cz , kde o tom psal pan Sůra včera...
Vlak první a taky poslední....vše si okopírují a pak budou zase jezdit vlaky do Evropy...
Čína nemá z Evropy už v podstatě co kopírovat.
Co se týká železnice, už jsou před náma.
Jeden vlak do Ciny, deset k nam, asi tak to je a bude nastavene, Cinani to maji spocitane ve svuj prospech a Idnes jim akorat dela reklamu
No..a jako prazdny vlaz zpet??asi nejste zbehly v poctech..
A představte si, objednal jsem si zboží přes internet v Americe a za týden jsem to měl doma.
Já objednávám v Číně a všechno mi léta letadlem a zadarmo (resp. v ceně), ale tento článek je o něčem jiném. O přepravě kontejnerů.
Vlakum ja odjakziva fandim. V Cesku jsem pracoval u "sdelovacky".
Ted jde jen o to, aby se do Ciny nebo do jine vychodni "vyspy demokracie" nevydala i Ceska republika.
Čím rychlejší přeprava zboží mezi EU a Čínou, tím pro nás tady všechny hůře.
to je uplne jedno jestli je to rychly nebo pomaly, dulezita je cena.Zakaznik pocka pokud chce usetrit pokud ne, je mozne miz zbozi letecky z Číny uz za 2 dny u dverí i s proclením