Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Airbnb budeme konkurovat levným hotelem, věří hoteliér z CPI

Nízkonákladový hotel bez restaurace a dalších služeb. To je cesta, kterou chce nejrychleji rostoucí hotelová skupina CPI Hotels čelit fenoménu ubytování v soukromí. První takový hotel otevře v Praze. Nových hotelů však skupina chystá osm, prozradil v rozhovoru pro iDNES.cz její ředitel Jan Kratina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12i61ř89í 30K45u62c97h23t85a 6198435519187

On je trochu rozdíl mezi apartmentem a hotelem. V apartmentu mám soukromí a většinou taky kuchyňku. Ne že bych upřednostňoval na výletě vařit, ale dost často se to hodí.

0/0
8.8.2017 21:36

L63e35o44š 58N35a52v50r11á88t87i29l 9913230175865

jj... z prahy na zapad, do vidne... a pak se divi ze to ma spozdeni 藍

0/0
7.8.2017 14:29

R62o93m39a90n 98K41r35a22t86o15c20h24v91í60l 6886157476384

Ten levný hotel, není to něco jako hostel?

0/0
7.8.2017 8:15

P86e70t52r 85P62e84t31r 6193242228733

"Luxusní hotel není o tom, jak vypadá pokoj, ale jaké další služby dostáváte."

Treba kdyz je na hotelu nesmyslne nevyhodny kurz vuci euru ale jeste se honosi obrovskym napisem "bez poplatku" nebo kdyz vam hotel na zadost privolava taxika, ktery je ovsem cenove slusne premrsteny, aby zaplatil hotelu provizi a tak. Sluzby navic jsou fajn ale nesmi byt za nasobky cen, nez jsou na beznem trhu.

Airbnb bylo spusteno opet jako odpoved na casto predrazene hotely, stejne jako Uber sel proti podvodnikum mezi taxikari. Vite, kdyz nam letenky klesly na desetinu tak lidi proste nestoji o to, aby se za 500 dostali letecky do londyna a tam dali nekolik tisic za hotel, taky touzili po nejake nizkonakladove alternative.

A kdyz jsme u tech "sluzeb navic" tak Airbnb bylo vychvalovano prave kvuli vztahu pronajimatel/navstevnik, kdy vam pronajimatel rano udelal snidani a jeste si s vami rad popovidal, kam si ve meste mate zajit na obed, v kterem parku se dobre relaxuje a v kterem muzeu je v tu a tu dobu nejmene lidi, tzn sluzby, ktere vam v hotelu nikdy takhle nenabidnou

+3/0
6.8.2017 19:41

L70u38k31a54s 20C59o91d78r 6518512750371

Rocne travim cca 30 noci vsude po svete v hotelich, ktere spadaji do kategorie "luxusni", a obavam se, ze mate trochu zkreslene predstavy o tom, jak takovy hotelovy servis v podobne kategorii vypada. Napriklad veci popisovane v poslednim odstavci patri k beznemu standardu jak concierge sluzeb (kde se predpoklada aktivni zajem klienta na ziskani urcite informace nebo doporuceni), tak butler sluzeb (kde to probiha vicemene stejne, jak jste to popsal - napriklad doporucenim muzea ci klubu behem neformalniho rozhovoru pri servirovani snidane). A stejne tak je to i se zajistovanim dopravy - od urcite urovne se automaticky predpoklada, ze je hotelovy klient srozumeny s tim, ze mu dopravu zajisti hotelova limuzina (vcetne navaznych sluzeb ridice jako garanta bezpecnosti klienta v cilove destinaci, coz se hodi v ruznych divocejsich zemich), ale pokud si vyzada klasicke taxi, tak ho samozrejme dostane. O vecech typu restaurace, spa, fitness... ani nemluve, tam opravdu nemuze (az na naproste vyjimky) AirBnb narocnejsim klientum nic nabidnout.

+1/0
7.8.2017 5:30

S23t57a52n24i38s58l49a10v 82G80r62i36g46á44r76e40k 7541692890275

přesně tak

brigádničil jsem jako portýr a tohle potvrzuju -jde o to co člověk chce když budu mít prachy taky pojededu do 4-5 * a budu chtít nějaký servis

Když budu chtít šetřit tak kouknu na cenu a porovnám si AirBnB a nějakou špeluňku na bookingu R^

0/−1
7.8.2017 11:18

S23t48a25n75i87s68l80a10v 95G35r94i85g20á42r38e37k 7201692920595

na začátku jo

ale teď je u Airbnb hlavní penzum objemů od lidí kterým patří x bytů a mají načerno najatý ukrajinky na úklid...

0/0
7.8.2017 11:15

V73l22a89d88a 74D94o18l75e82z61a34l 6812616575

Pro mě je airbnb především prostředek jak se setkat s místními lidmi, poznat je a strávit s nimi nejakej ten čas v jejich domově. Hotelů a rezortů jsou všude mraky, ale to třeba já na cestách nehledám, hledám místňáky co mi zemi ukážou takovou jaká opravdu je...

+2/−1
6.8.2017 16:58

P24e74t41r 75B35á68č77a 8485136575845

To je logicke, ze levnym hotelum, ti co jsou zvykli na urcity komfort co by taky pres airbnb hledali ze.

Ja bych to v zivote nevyuzil, stejne jako treba uber.

0/0
6.8.2017 16:41

R76o25m13a15n 48P30o83l75á39č53e10k 5576359115

Je to o prioritách. Když mi je 20 a nic neřeším, tak klidně risknu Airbnb...

Pokud je mi 30 a jedu s dvěma dětma, manželkou, tak ocením radši klasický hotel i s restaurací, protože 2x za pobyt může být super tam zajít a nikam se nehonit...

0/0
6.8.2017 15:38

P92a60v14e27l 44T10r23u34k62s27a 3633957432433

Akorat ze tenhle typ hotelu neni uplne urceny "k pobytu", tak jak si ho predstavujete vy.

+1/0
6.8.2017 15:44

P33a80v34e18l 42N14o97v78á14k 2693433406500

airbnb jedině! ostatni jsou nahražky

0/−4
6.8.2017 15:34

P15a31v14e23l 26T15r74u42k18s72a 3313687562713

Jak kdy a jak kde. Vyuzivam i AirBnb i klasicke ubytovani. V posledni dobe mam ale pocit, ze hodne uzivatelu AirBnb zacalo sponovat ceny a spolu s provizi, uklidem atd.. uz dost casto AirBnb nevyjde vyhodneji nez hotel.

+6/0
6.8.2017 15:55

P51a62v85e51l 52T86r50u52k57s28a 3913257312123

Proste krome pokojske tam temer zadny personal nepotkate.

Pokoje jsou zarizeny jednoduse, ale z vybaveni tam nic nechybi (sprcha, zachod, TV, klimatizace, wifi).

0/0
6.8.2017 15:33

P24a55v44e82l 14T59r17u13k57s14a 3473897672113

Hmm..asi 3x mi to odmitlo zapsat prispevek, ze si "redakce nepreje jeho zverejneni" (nechapu) a pak ho to zatridilo nekam mimo..

0/0
6.8.2017 15:35

L25u18k13á49š 84H42l55o25u28c28a90l 6532100621724

mě tedy přijdou ceny ubytování v Česku poměrně vysoké, moc prostoru ke zdražování (v případě cílení na domácí klientelu moc nevidím do doby výraznějšího růstu mezd

0/0
6.8.2017 14:55

M84i31c11h83a71l 27T61u38r47e63c96e63k 6483159806131

Takze misto abych si nasel ubytovani ve slevomatu se vsim vsudy za par kacek, tak budu za stejno neli vic bydlet jak socka a na zachod budu chodit na chodbu 8-o;-DR^.

+2/−2
6.8.2017 13:32

K61a28r48e37l 49H25a52g39e87r 2562989371256

Vždyť můžete spát pod stanem. Fakt Česko je ujetý na slevy.

+4/−1
6.8.2017 14:54

M91i59c59h54a39l 72T82u45r15e94c83e62k 6783659846861

Co to meles..

+1/−3
6.8.2017 15:58

B77a16r20b46o24r39a 34J60a35n32e69č78k70o95v25á 9274342231

a proc byste mel mit ubytovani na urovni za cenu na slevomatu? To prece neni zadny narok...

0/0
7.8.2017 10:27
Foto

J55a13c47h19y18m 41B97r67z55e33z64i73n70a 6599669512193

Když jedu na dovolenou je pro mě postatné to kam jedu. Na hotelu se snažim trávit co nejmíň času, tzn. žádné služby okolo mě moc nezajímaji. Když pojedu k moři, je mi víceméně jedno, že je na hotelu obrovský bazén. Na druhou stranu ta určitá větší jistota v porovnání s Airbnb je něco co přece jen preferuju. Takže pokud by byl opravdu levný hotel, o malinko dražší než Airbnb, bez všeho okolo, proč ne. To by mohlo fungovat.

+4/−1
6.8.2017 13:22

R49o88m89a11n 62K35r97a28t17o12c14h73v19í79l 6656377646204

"Lidé už hodně cestovali do zahraničí a nechtějí poněkolikáté navštěvovat stejnou destinaci."

Zase si lidi myslej, že zahraničí je jenom Chorvatsko, ale hlavně Česko je mnohem rozmanitější než celý svět.

+3/−1
6.8.2017 13:19

P80e48t68r 96M77a48r56e82č10e94k 1603601199218

Hlavně si udržet ono bezpečí, které nám brzy budou všichni závidět.!

+6/−3
6.8.2017 12:49

P29e85t74r38a 43H22e92l77i48k89a11r39o93v92a 9468534987464

Škoda že to tam blíž nespecifikoval, jak tedy bude takový hotel fungovat, jaké služby tam budou a naopak nebudou. Klidně to může být dobrý nápad, právě proto mě zajímalo, co konkrétně to bude obnášet.

+8/0
6.8.2017 12:46

V15á49c84l13a50v 51V21a51n53ě78k 2343133678551

Zjevně to bude inspirované hotely typu Formule 1 co třeba operují ve Francii. Tam není žádná obsluha a snídaně je z automatu, ovšem co se týče ubytování to je čisté a rozumně prostorné a velmi levné.

Že by v nich někdo chtěl strávit dovolenou to asi nehrozí, ovšem na přespání či dvě za velmi dobrou láci to stačí.

+10/0
6.8.2017 14:43

P92a91v54e33l 14T37r93u52k26s13a 3983777952483

Jojo..po Nemecku podobnych retezcu funguje vic. Hotell BB, Ibis Budget,..

+1/0
6.8.2017 15:05

D53a62n46i56e95l 24K54r69o35n26e44r 7334264916677

Mame neco, co nam cely zapadni svet muze zavidet a ruzni pseudohumaniste to chteji znicit...

+4/−5
6.8.2017 12:45

V23á52c45l32a54v 45V11a47n22ě49k 2713513628321

Co do toho proboha zase pletete nějaká pseuda?

+1/0
6.8.2017 14:44

D81a13n71i55e72l 96K90r42o76n17e53r 7104324656387

Souvisi to s clankem, co zas na tom proboha nechapete?

0/−1
6.8.2017 14:52

V87á80c20l12a84v 13V59a63n55ě50k 2123513258331

Drahý hotel je humanistický a ten levný pseudo?

+1/0
6.8.2017 14:58

D17a33n71i91e47l 53K22r71o76n53e93r 7764794746387

Proboha, cetl jste ten clanek vubec???

"Celý východní blok je vnímán jako bezpečná destinace, v návaznosti na teroristické útoky v západní Evropě. Rozlišit přesný nárůst díky bezpečnosti nebo ekonomickému růstu je poměrně složité, ale určitě to budou desítky procent v objemu, který navíc přichází."

0/0
6.8.2017 15:13

V77á54c23l45a18v 34V67a60n49ě76k 2283323488261

Ne všichni sdílejí vaši fobii z nebezpečnosti.

Pochopitelně lidi chtějí jezdit tam kde je bezpečno, ale kde jste prosím vás vzal nějaká data z toho, že Východní blok je nějaká zvlášť bezpečná destinace oproti turistice na Západě?

Pokud chtějí lidi - tedy ti normální - jet do Francie nebo kamkoliv jinam na dovolenou, tak v rámci Evropy určitě nedají kvůli bezpečnosti přednost východnímu bloku.

Sem pojedou se lacino ožrat a od teďka - možná - za lacino ubytovat ale jinak ne.

Ubytování v hotelích je zde na téměř stejné výši jako kdekoliv na západě a služby tomu neodpovídají aby to kompenzovaly.

Desítky procent?

O tom si nechte jenom zdát.

+2/−1
6.8.2017 15:37

D14a70n54i74e19l 69K82r81o17n84e22r 7254254136657

"...ale kde jste prosím vás vzal nějaká data z toho, že Východní blok je nějaká zvlášť bezpečná destinace oproti turistice na Západě?"

Tak asi v clanku, ja jsem ho totiz, na rozdil od vas, proste cetl...Ja nevim, o cem se porad bavime a proc to smerujete na me...Ja reaguji na to, co je psano v clanku, zkuste si ho precist, a pak se pripadne zapojte do diskuze, snad po vas nechci tak moc.

0/0
6.8.2017 15:45

V17á18c32l83a34v 76V95a87n16ě16k 2983483728311

Vy a ten pan hotelier si mohou věřit čemu chcete, ovšem fakta o tom nikde.

Skutečnost, že někde přibývá turistů v řádu desítek procent nemá nikde oporu ve faktech, že to je kvůli tomu, že by Česko bylo vnímáno jako extra bezpečná destinace a kvůli tomu sem někdo jezdil raději než jinam.

Jinak na vás nic nesměruji, - pouze nesouhlasím s vašim názorem a názorem toho pana hoteliéra.

Pokud se vám to nějak nezamlouvá, tak máte jednoduše smůlu anemusíte nijak vyskakovat.

0/0
6.8.2017 16:06

D25a28n31i72e55l 71K82r48o11n70e15r 7544954466377

Tak pokladal jste tu otazku evidentne mi a ne panu hotelierovi...Nechapu, proc jste se me ptal "...kde jste vzal nejaka data..." kdyz muj prispevek byl zjevne citaci...

Co se tyce nejakych desitek procent, to tvrdi on ne ja...ja tvrdim pouze to, ze zapad nam muze zavidet to, ze zde nemame privandrovalce z muslimskych zemi a to je proste fakt. Byt se vam z nejakeho podivneho duvodu zrejme nezamlouva. Ja jsem za to ale rad...velmi rad. A nejsem sam.

+2/0
6.8.2017 16:18

V33á92c18l64a94v 42V68a94n47ě23k 2483183818481

Západu to je jedno.

0/−1
6.8.2017 16:26

D68a20n30i20e60l 91K66r90o52n69e40r 7824684166617

Tomu zapadu, co rusi festivaly, fotbalova utkani, koncerty a kdyz mezi ne nekdo hodi petardu, tak vypukne panika? Tak asi jo, no...kdyz to rikate vy...;-)

+3/0
6.8.2017 16:36

A77n79t80o58n59í82n 23Č89e83c76h 7886557326829

Přesně tak by měla řešit konkurence a bez přes nesmyslné zákazy a lobbování.

0/0
6.8.2017 12:44

M58a16r63c11e98l41a 59B83í44l45á 4537700422499

Pro mne je při cestování podstatné, abych se pohodlně ubytovala. Do restaurace a na nákupy si zajdu dle své volby; je pro mne nepodstatné, zda hotel má vlastní restauraci, obchod se suvenýry, atd. Takže hotel s pohodlnými pokoji a snídaňovým bufetem je OK. Naopak, některé hotely vypadají honosně, obrovské lobby a restaurace, ale pokojíky nic moc.

+21/0
6.8.2017 12:42

P47e33t22r 72M61a43r69e43č67e58k 1313651559298

Vidím to stejně.

+1/0
6.8.2017 12:50

R46a42d71k46a 43P17o92k63o76r80n68á 1748113923445

Ja to vidím take tak:-) když jsme na delší pobyt tak vybírám hotel podle recenzi na snídaně a na pokoje. Další nabízené služby v hotelu jsou nepodstatné.

+2/0
6.8.2017 13:40

L44u15k88a49s 72C52o59d64r 6258932880221

Tisic lidi, tisic chuti. Pro me je naopak nabidka kvalitnich restauraci pri volbe hotelu celkem podstatna, stejne jako kvalita spa nebo dalsich doplnkovych sluzeb. Ruzne po svete mam oblibene hotely, kdy se uz pri prijezdu tesim na to, ze si tam dam nejake dobre jidlo.

+1/0
6.8.2017 16:50







Najdete na iDNES.cz