- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Booking.com NENÍ americký. Je Holandský.
Moje zkušenost, že stránky hotelů a penzionů jsou často v hrozném stavu, leckdy se člověk ani nedozví cenu a když tak ne co v ceně je, nevidím fotky konkrétního pokoje, nevidím obsazenost, na email většinou neodpoví. Zkušenost stará asi dva týdny - dotaz emailem asi na deset penzionů, odpověď přišla od tří. To člověka nebaví.
moje že inteligentní člověk umí používat telefon.
Milé děti - jak čtu některé příspěvky, tak mi skutečně běhá mráz po zádech - věřte mi, že celý svět se nezakládá na tom, že si někde kliknete.
Znám situaci kolem ubytování velmi dobře a věřte mi, že někdo musel vzít hromadu cihel a postavit hotel - potom personál, služby atd atd něco stojí a potom přijde pijavice, která nic nepostavila, nemá žádné starosti - za nic nezodpovídá a bere si 30% z ceny ubytování - něco asi bude špatně
30% se obchodnímu oddělení platí v různých oblastech. S nějakými náklady na prodej je třeba počítat.
Co je už podle mně špatné je, že ti zprostředkovatelé mají tak silnou pozici, že diktují hotelům za jaké ceny mají prodávat ostatním a za jaké ceny mohou prodávat přímo. To hodně křiví celý trh.
Něco jako kdyby si dominantní řetězec supermarketů dal do smluv s dodavateli mléka, že ti mohou ostatním řetězcům dodávat jen za stejnou cenu, jako dodávají jemu a tu cenu musí držet i při přímém prodeji. Myslím, že lidem by připadalo hodně divné, kdyby mléko stálo všude stejně, ať by šli kam by šli a podezření na kartelovou dohodu by bylo na světě.
Díky chytrým telefonům žijeme v době, kdy chce každý dělat zprostředkovatele a přeprodávat práci druhého a nikdo nechce dělat rukama. Až vymře poslední pracující generace bude velká legrace.
Dnes večer potřebují objednat hotel , a ne čekat než se někdo ozve přes email za dva dny , že mají plno.
Ptal jsme se majitelky malého penzionu na jižní Moravě, kolik si vezme booking. Řekla, že zákazník platí jim a podle stupně spokojenosti pak booking vrací až 70%.
booking.com si bere v prumeru 12 % z ceny ubytovani a kazdy mesic posle fakturu...pokud nekdo chce, aby jeho nabidka byla uprednostnovana, tak lze nastavit i 20 ci 50 % provize...
Nemohu na booking.com říct nebo napsat špatné slovo. Jen ta nejlepší zkušenost. Vždy férově, hned při nabídce uvedou, zda je rezervace do určitého termínu zdarma, nebo zda je rezervace pevně daná a v případě storna se musí něco zaplatit. Jezdíme takto po Evropě a vždy bylo vše tak, jak uvedl booking. Přehlednost stránek, super nabídka, možnost vyselektování dle ceny, kvality atd. Prostě za mě maximální spokojenost, mají to super.
Zkuste se na to podívat z pohledu hoteliérů.
Je jasné že zákazníka se problém vydírání hoteliérů nedotkne.
Jojo, ty hotely by tak hrozne chtely nabizet nizsi sumy, a nemohou..
A proto je celkem bezna situace, ze si na recepci lide demonstrativne bookuji pokoj pres mobil, protoze je to o pulku levnejsi
Mozna by pro zacatek stacilo nabizet cenu stejnou
Tak pokud je to vymíněno smlouvou tak skutečně nemohou.
To že se nedodržují rámcové smlouvy je problémem jen některých českých zlodějů a podvodníků ve světě se tohle nedělá.
Nechápu proč by provozovatelé webů měli diktovat ceny výšku slevy u hoteliérů.
To je jako kdyby si noviny diktovali ceny u výrobků které reklamují.
Trochu mimo mísu.
Mám dojem, že až moc lidí má pocit, že tím že umí napsat web a sestavit sql databázi budou diktovat , budou ostatním diktovat co smí a co nesmí.
Nikdo ty hotely nenutí na Bookingu být. Pokud tam být chtějí, musí dodržet jeho pravidla.
a jinak zrovna z bookingu se poslední dobou stává nejdražší portál v poslední době mám přes něj rezervaci tak 1/10 levnější bývá agoda,hotels.com ši amona ..