- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Design je ok, retrovlna je tu už několik let, ruční práci fandím, ale mimo česko-slovenský trh tomu moc šancí nedávám - tam s nostalgií po favoritu počítat nemůžou. A aby si jméno udělali tak by se museli prosadit ve sportu - v tomhle si můžou brát vzor z Festky. Ta prodává i takovéhle hipsterské pitominky s vysokou hodnotou - a to i do zahraničí, ale právě díky tomu že si dělá renomé i v cyklosportu.
Jinak - na stránky Favorita jsem se díval a prostě jsou cílené ne na aktivního poučeného cyklistu, ale pro svého typického zákazníka - člověk který chce uvalit hodně peněz za kolo které chce ukazovat - popisy kol jen fádní, spousta frází a detalilní popis komponent aby člověk pohledal - a nenašel. Takže se člověk nakonec musí informovat asi na krámě...
oprášit slávu luxusních jízdních kol......
buhuaahaaaaa.... prejze luxusnich.... mokre sny
Tudy si myslím cesta nevede. Zatím je to velké nic. Pokud chce získat mezinárodní prestiž na značku Favorit, musí vyrábět plnohodnotné závodní kola a dostat je jako sponzor do věhlasného mezinárodního cyklistického týmu. A to nejlépe až na závody Tor de France, ale to se asi nestane. Pokud by na to neměl, mohl by zkusit oslovit jednotlivého jezdce, třeba P. Sagana. Individuální cyklisté by mohli taky značku dostat ve světě do povědomí, ale musel by na tom kole být dobře viditelný nápis Favorit.
Samozrejme je to predevsim otazka vkusu, ale mne se ten Favorit tuze nelibi.
A ta cena za takto nehezke kolo je tuze vysoka!
K Apple bych to nepřirovnal. Možná spíš k něčemu jako Vertu. Designové, drahé a celkově spíš na frajeření než jinému předčení i podstatně levnější konkurence.
já bych to naopak k Apple přirovnal, taky se s tím jezdit do hospody dá (podobně jako s applem telefonovat) ale jezdit s tím závody nebo i na delší trasy to fakt není (podobně jako Apple je pro geeka, či pokročilou it správu nepoužitelný,), takže nezbývá, než nasadit vysokou cenovku a prodeje založit výhradně na marketingu.
Pokud majitelův bratránek není Leonardo di Caprio, bude mít markeťák co dělat, aby to protlačil.
Připočtěte si k tomu ještě cenu vitríny a máte to min. za 100 tisíc. Možná by byla na thu větší poptávka po maketách za desetinovou cenu...to by se možná výroba kusově ztrojnásobila.
Ale tak vážně...hezký to je, tak pokud si to movité kupce-pozéry, kteří uvěří v budoucí image značky, najde, tak proč ne.
to je vždycky hlavní potíž s prodejem luxusního zboží: to, že je luxusní si musí myslet i někdo jinej, než jen výrobce a investor
A kolik kol obnáší, že nestíhali vyrábět?
odhad, jestli maj roční tržby tak na úrovni pětiny ceny firmy tzn cca 40 mega a průměrná cena kola je 80tis, tak jich postaví a prodají 500 ročně, čili 2 kola každý pracovní den. úplně zahlcená výrobní firma
No to jsou zase komentáře...
Zjistěte si aspoň co za tu cenu dostanete.
A ano! Tato kola nejsou primárně určena na nákup do Alberta. Ale věřím, že i tuto funkci perfektně zvládnou.
no to se rád nechám poučit ... podle fotek to nejsou kola na sportovní jízdu, takže co zbývá ? ... dojet s tím někam před hospodu a tam si na to najmout soukromou ochranku ?
Moc nechápu jakou klientelu chtějí oslovit. Většina lidí chce kolo na pohodlné svezení,pár na závodění,ale toto..