- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejhorší na tom je že ty Američani to na rozdíl od Brněnských politiků berou vážně.
To budou v Brně čumět až přijdou za sedm let a řeknou tak kam Vám to máme namontovat.
To bude teprve fičák. Obchvat Prahy se staví šedesát let a pořád není ani v polovině. Tak že Hyperloop po česku - Kapsle budou ještě za padesát let padat hned za Brnem do pole ...
Autor článku je blbec. Elon Musk je autorem myšlenky hyperloopu. Realizaci ale dělají nezávislé firmy. Takže když jedna z nich vylepší svou implementaci, Elon na tom nemá žádný podíl. Tudíž psát v první větě, že si Elon yvlepšil reputaci, je opravdu mimo.
Aha.
Takže za obrovské peníze to jezdí o 200 km/h pomaleji než vlak.
AŤ ŽIJÍ DOTACE
U nás, než by se to dostavělo, tak začnou opravy a bude to samá objížďka nebo budou jezdit výlukové autobusy.
podobná přibližovadla se ve střední Evropě nevyplatí,,, Takový prostředek by na cestě z Phy do Brna ještě nevyvinul plnou rychlost a už by musel brzdit. A takto získaná úspora času by byla tak drahá, že to žádný investor financovat nebude... Proto by do toho všichni přívrženci chtěli zatáhnout stát, neboť ouřadové se lehce zblbnou (ostatně, z cizího krev neteče) ̈a pak se dá na stát případně snadno nadávat a obviňovat kde z čeho, co vše pokazil, promrhal apod... Ostatně, na Dalíka či Kalouska lze hodit všelicos...
Jestli to začnou stavět v ČR, tak to, navzdory nadzemnímu typu dopravy, bude tunel...
Super. Jeste 50% narust rychlosti a bude alespon stejne rychly jako Maglev, ktery byl v poloprovozu uz v r. 1970. A do dneska se pro Maglev nenaslo prakticke vyuziti, jediny zakaznik je Sanghaj a ta provozuje jedinou primestskou drahu tohoto typu na svete, protoze v Sanghaji nevedi, co s penezi
A co Tokyo-Nagoja? Která je plánovaná na rok 2027, následně pak Nagoja-Osaka.
Výhoda je, že při případné nehodě nebudou zranění.
a druhá, že se při případné nehodě neztratí v indickém oceánu
Stejná utopie jako elektrická auta, do kterých pro masové nasazení chybí jen ta maličkost elektřina - a kdyby náhodou už někdo postavil dostatek jaderných reaktorů, aby se to uživilo, bude pak stále podstatně levnější vyrábět syntetická paliva do spalovacích motorů než tunové baterie.
Ehm, uvedomujete si kolik je potreba elektriny na tezbu ropy, rafinaci ropy, dopravy ropy do benzinovych stanic, provoz benzinovych stanic? Navic, nabijeci stanice maji pobliz sebe vetsinou i bateriovy system, a ty ekologictejsi i solarni panely na dobijeni toho systemu. A i tak, eauta se budou nabijet prevazne asi v noci, kdy je naopak problem tu elektrinu udat....
Výhodou je, že když se v plánované rychlosti něco pokazí a dojde k nejhoršímu, ani si to cestující v kapsli nestihnou uvědomit...
Pokud to Musk myslí vážně, musí být právě nezpochybnitelná bezpečnost absolutním základem, protože stačí jedna tragická událost a lidi by se od Hyperloopu masově odvrátili - podobně jako v případě Concordu - a finanční ztráty by byly obrovské...
Coz mi prijde docela vtipne, kdyz si vezmeme, ze ke Concordu je vlastne alternativa lod (titanic), pomalejsi letadlo (ty ztracene letadla v poslednim roce), relativne i auto/bus v ramci jedne pevniny (kolik je umrti rocne na silnicich?) :D