Diskuze

Dopravci se snaží udržet odcházející strojvedoucí, zvyšují jim mzdy

Dopravci na železnici bojují s nedostatkem strojvedoucích, udržet ve svých službách se je proto snaží i zvyšováním mezd. Například RegioJet přidal strojvedoucím až 14 procent, konkurenční Leo Express letos zvýšil mzdy o 5 procent.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

No už se alespoň mzdově přiblížily německé uklízečce ;-D

0 0
možnosti
IS

A já hlupák si myslel, že ty zlé, neochotné a vyděračské strojvedoucí nahradily úžasné ženy, které jsou pro výkon tohoto povolání (dle článku zde na Idnes) lepší.......;-D;-D;-D

1 0
možnosti
VH

Plzeň a Děčín

0 0
možnosti
DP

D29a16v22i26d 37P89e54t80r

10. 8. 2017 0:05

Vždy by se měla uvádět hrubá mzda za ranní směny bez jakýchkoliv příplatků prémií, přesčasů adt.

Bohužel vždy se jako průměrná mzda udávají veškeré příjmy včetně všech mimořádných odměn, ale pak jsou vlastně profese neporovnatelné (když někdo dělá noční směny o svátcích a nedělích nedá se to strovnat s někým, kdo opravdu dělá jen předepsaných 8h denních směn).

Díky tomu si taky spousta lidí říká, že takový plat nikdy neměla. Určitě, kdybyste se zeptali strojvůdců, kdo z nich má 45000 Kč čistého (jak píšou u jednoho z dopravců v článku), tak jich moc nenajdete.

8 0
možnosti
KS

Od mala jsem chtěl být strojvedoucí jako můj otec který začínal na páře. Udělal jsem pro to vše a výběr školy byl jasný, jenže tenkrát to nebylo jako dnes a adept musel projít dílnami. Dal jsem ty dílny rok, víc ne. A tím se můj sen rozplynul. Dnes už mám brýle a sen zůstal jen snem.

0 0
možnosti
JB

Můžete to zkusit znovu. Dnes jsou dílny 2 týdny

1 0
možnosti
MV

Trh vše vyřeší? Jak? Nějak.

Po poklesu železniční dopravy měli strojvedoucích přebytek, tak na ně s*ali. Teď jich část odešla do důchodu, noví sami nevznikají a ještě roste jejich potřeba.

1 0
možnosti
VN

Hlavní problém proč nejsou strojvedoucí je ten , že jde o náročnou a zodpovědnou práci. Taková práce není dnes moc atraktivní. To čumění do PC a sledování , zda mám materiál na zajištění výroby je atraktivnější ;-)

2 0
možnosti
BG

Ono ani to čumění do počítače není zrovna sranda...

0 0
možnosti
JK

V Ostrav u Vítk. Doprava 14 čistého základ plus odměny jako nástupka u vlečky.

0 0
možnosti
JK

Takže celkem kolem 20 čistého

0 0
možnosti
JM

A mají v kabině stále ještě to tlačítko bdělosti, co se musí každou chvíli zmáčknout?

1 0
možnosti
PE

P60e35t53r 20E31l18i43á54š

9. 8. 2017 16:22

myslím, že ano....je to bezpečnostní prvek.

6 0
možnosti
MV

Trochu mimo mísu, ale kam jinam můj postřeh zařadit, když ne k železnici a ČD. Jedu si dnes ráno rychlíkem vyšší kvality, myslím č. 803 z Břeclavi na Olomouc. Hezké, příjemné prostředí. Nikde žádný tunel, ale světla ve všech vagónech svítí naplno, do toho praží sluníčko o stošest. Když požádám paní průvodčí aby zhasla, tak mi odvětí, že tato záležitost je řízená strojvůdcem. Za nějaký čas mi to nedá a znovu vrtám, zda by nemohla upozornit tedy jeho. Pak z ní vypadne, že svítit se musí celý den kvůli bezpečnosti. To jsem tedy nepochopila, může mi to někdo vysvětlit, nebo jen je zaměstnancům šumafuk, že se plýtvá.

1 1
možnosti
JB

Nic se neplýtvá. Jde o bezpečnostní opatření. Skutečně řízene z kabiny strojvedoucího.

3 0
možnosti