Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

A96l50o82i91s 84S74l24á21m85e63č70k18a 2346932632132

Jděte už s tou hysterií kolem emisí do pr...čic.

Dokud nebudeme řešit VŠECHNY producenty oxidů dusíku, pevných částic atd., pak nemá smysl buzerovat automobilový průmysl za jednotky procent celosvětového znečištění v situaci, kdy desítky procent znečištění vznikají zcela jiným způsobem.

Je to jako snaha o výměnu starých oken za nová v domě za situace, kdy střechou zatéká a není absolutně zateplená.

Inu - typická EU. Bohužel... Rv

+5/−3
doporučit
10.8.2017 22:52

M61a25r14t33i30n 26N74o73v51o58t85n49ý 8360461967243

Ford nemá motory TCDi, ale TDCi.

+3/0
doporučit
11.8.2017 0:31

A96n33t11o19n52í18n 71S20v23o84b81o86d25a 3214683439662

Software řídící jednotky má mnoho možností nastavení, snímá mnoho senzorů teploty, tlaku, klepání, kvality spalování a k tomu optimalizuje vstřikování paliva, množství vzduchu atd, pro stojící auta nastavím úsporný režim a je to, přeci nebudu zamořovat ovzduší, v testu auto projde a v provozu to bude vše jinak, je to pidvod nebo ochrana obyvatel na křižovatkách?

+2/0
doporučit
10.8.2017 22:47

A47l83e54š 30L16i82s80o74v19s49k35ý 9889738832482

Seví, že podváděli všichni. Amerika potřebovala poškodit Německo

+1/−2
doporučit
10.8.2017 23:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.