- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyz jsem se po mnoha letech prvne vratil do Ceska na navstevu a pri nasledujicich navstevach me nejvic zklamaly dorty - tolik cukru, ze to prebiji jejich charakteristickou chut a chut surovin.
Za komouse se s cukrem vic setrilo, protoze byl relativne drahy. Dnes se s nim hyri.
Takove laskonky byvaly s liskovymi orisky a omezenym mnozstvim cukru v beze. Dnes jsou ladovane cukrem a mnohem mene vyraznym kokosem, ktery je levnejsi nez liskove orisky. Vysledek je preslazena chrupava hmota s neutralni chuti.
Kavova zrna? Pokud je vubec nekde sezenete, zjistite, ze jejich byvala charakteristicka moka/ parizska chut je prebita cukrem.
Nějak jsem nepochopila co by mě mělo bavit na ošizených Margotkách?
Přestala jsem kupovat i ostatní inovované sladkosti, pripadala jsem si podváděná
Češi těží z toho, že se zhorší receptura a sníží hmotnost?
Který xxx to vyplodil?
V čem je podle Vás zhoršení receptury, pokud tam bude méně cukru a více kakaa nebo mléka?
a zase se nas euroz.... snazi presvedcit ze je to pro nase dobro ale je to dobre jen oro nadnarodni korporace. levicacka luza opet rozhoduje za nas
Zmenší obsah cukru, zmenší velikost, cena zůstává aneb jak se marketingově pokusit přechytračit zákazníka.
a redachtor tvrdí, že z toho "těžíme"
To je logika! Snížila se velikost a tím se snížil obsah cukru! V současné době už nelze nalézt ani jednu sladkost, kde by nebyl snížený obsah cukru doplněn glukozofruktozovym sirupem. Navíc hmotnost klesá, ale cena nikoliv.
Jenže ten podíl cukru je stále přepočítáván na 100 g finálního výrobku. Nechyběla jste ve škole při probírání procent?
Zmenšování tyčinek není kvůli cukru, ale kvůli většímu zisku. Jinak by přece museli s velikostí tyčinek upravit i cenu.
To je dobře. Ale hlavně ať přestanou přidávat tolik cukru do džusů a jiných věcí které jsou přirozeně sladké.
Chybí ovšem zásadní informace.
A to, že se zmenšním hmotnosti a zvyšováním náhražek se nezmenšuje cena, často naopak.
No však, ale nejsilnější zbraň má v ruce spotřebitel: prostě si to za tu cenu nekupovat a vzít si něco od konkurence, nejlépe v konkurenčním obchodě (protože dohody mezi nadnárodními velkovýrobci a nadnárodními maloobchodními řetězci jsou jasné, tam se o žádnou konkurenci nejedná).