Diskuze

Výrobci ve sladkostech snižují obsah cukru. Ale zmenšují i výrobky

Výrobci tyčinek Milka, KitKat či Mars díky celosvětovému tlaku na konzumaci zdravějších potravin a hrozbě vyšší daně zvolna snižují obsah cukru ve svých produktech. Těží z toho také Češi. Dalším trendem je pak zmenšování tyčinek a ostatních kalorických výrobků, firmy se tak snáze dopracují k lepším nutričním hodnotám na porci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

kdyz jsem se po mnoha letech prvne vratil do Ceska na navstevu a pri nasledujicich navstevach me nejvic zklamaly dorty - tolik cukru, ze to prebiji jejich charakteristickou chut a chut surovin.

Za komouse se s cukrem vic setrilo, protoze byl relativne drahy. Dnes se s nim hyri.

Takove laskonky byvaly s liskovymi orisky a omezenym mnozstvim cukru v beze. Dnes jsou ladovane cukrem a mnohem mene vyraznym kokosem, ktery je levnejsi nez liskove orisky. Vysledek je preslazena chrupava hmota s neutralni chuti.

Kavova zrna? Pokud je vubec nekde sezenete, zjistite, ze jejich byvala charakteristicka moka/ parizska chut je prebita cukrem.

0 0
možnosti
AR

Nějak jsem nepochopila co by mě mělo bavit na ošizených Margotkách?

Přestala jsem kupovat i ostatní inovované sladkosti, pripadala jsem si podváděná:-P

1 0
možnosti
RN

Češi těží z toho, že se zhorší receptura a sníží hmotnost?

Který xxx to vyplodil?

0 0
možnosti
JN

V čem je podle Vás zhoršení receptury, pokud tam bude méně cukru a více kakaa nebo mléka?

0 0
možnosti
LR

a zase se nas euroz.... snazi presvedcit ze je to pro nase dobro ale je to dobre jen oro nadnarodni korporace. levicacka luza opet rozhoduje za nas

2 0
možnosti
ŠV

Zmenší obsah cukru, zmenší velikost, cena zůstává :-P aneb jak se marketingově pokusit přechytračit zákazníka.

2 0
možnosti
RN

a redachtor tvrdí, že z toho "těžíme"8-o

0 0
možnosti
Foto

To je logika! Snížila se velikost a tím se snížil obsah cukru! V současné době už nelze nalézt ani jednu sladkost, kde by nebyl snížený obsah cukru doplněn glukozofruktozovym sirupem. Navíc hmotnost klesá, ale cena nikoliv.

1 0
možnosti
Foto

J56i14ř98í 35E18r11b76e17n

13. 8. 2017 12:11

Jenže ten podíl cukru je stále přepočítáván na 100 g finálního výrobku. Nechyběla jste ve škole při probírání procent? ;-)

0 0
možnosti
PA

Zmenšování tyčinek není kvůli cukru, ale kvůli většímu zisku. Jinak by přece museli s velikostí tyčinek upravit i cenu.

1 0
možnosti
Foto

To je dobře. Ale hlavně ať přestanou přidávat tolik cukru do džusů a jiných věcí které jsou přirozeně sladké.

0 1
možnosti
JF

J17i96ř52í 44F63o81g14e57l

13. 8. 2017 8:24

Chybí ovšem zásadní informace.

A to, že se zmenšním hmotnosti a zvyšováním náhražek se nezmenšuje cena, často naopak.:-P

2 0
možnosti
Foto

J81i53ř54í 87E27r28b16e61n

13. 8. 2017 12:14

No však, ale nejsilnější zbraň má v ruce spotřebitel: prostě si to za tu cenu nekupovat a vzít si něco od konkurence, nejlépe v konkurenčním obchodě (protože dohody mezi nadnárodními velkovýrobci a nadnárodními maloobchodními řetězci jsou jasné, tam se o žádnou konkurenci nejedná).

0 0
možnosti