Diskuze
Aut s hybridním motorem se Češi zatím bojí, chybí daňová podpora
Děkujeme za pochopení.
L96i86b58o71r 86B27a31š36t40ý96ř
Líbí se mě BMW i8,potřeboval bych dotaci tak 80%.....můžu sem šoupnout číslo účtu?
M49i38c13h39a79l 19S63t23e31b75l97o
Hlavně je to nesmysl a dotace nikdy
Starý dobrý benzín je nejlepší aještě dlooouho bude
M45i67r49e26k 30Š61t70e19f41a24n
no kdyby nebyly dotace na jiste potraviny tak se take v marketech neprodají...bohuzel takhle to ve svete chodí
M65a13r90t72i39n 28P16r34o49k71o56p
Aha já sem myslel, že lidé nemají tolik na auta za 3/4 milionu a oni se nám jich lidé jen bojí tak to jo.
D19a33n90i51e90l 31P70a95n68e65k
S auty je to jako se vsim. Nejdriv se lidem rekne, ze jsou nezodpovedni kdyz si koupili schvalene, homologovane a vsechny normy splnujici auto, ktere rok na to uz je najednou spatne a ze by si meli auto vymenit a byt ekologicti. Ale, ze by se nejdriv pripravila infrastruktura pro elektro nebo cng auta to ne. Za 1) je velky nedostatek mist pro dobijeni nebo tankovani cng. 2) dojezd elektromobilu je tragicky, hybrid je sice alternativou, ale proc kupovat predrazene vozidlo, ktere mi treba za dalsi rok taky zakazou, protoze jedine auto bude bud na plyn nebo na elektriku...
Podporovat proc? Zkratka to nechte na trhu. Jestli trh bude chtit prejit tak prejde. Dotovat, podporovat to je zvracene.
M31a65r35t72i98n 48B16a79r45t17e96k
Proč by měl být dojezd elektromobilů tragický? Bezpečně stačí pro 95 procent lidí
J35a36n 58H59o94l39i46c35k44ý
Jezdím hodně a někdy i 500 a více kilometrů denně po ČR, v evropě... Elektromobil - nemožné ujet takovou vzdálenost, CNG - zkuste si dohledat síť pump např. na slovensku...
R18i86c96h50a56r79d 98P30ů47ž95a
kdyby někdo chtěl OPRAVDU řešit ekologii, tak nebude řešit pouze 2% emisí CO2, která produkují auta, ale zaměří se na něco, co má opravdu smysl řešit...takže za mě, o ekologii tu vůbec nejde a dotovat ještě někomu nákup auta, to je nehoráznost!
M37a80r15t34i30n 45K45a79r55á19s80e85k
Opravdu se domnivate ze ekologicky dopad provozu auta jsou jen emise CO2? Proc potom se toil propiraji emisni normy, ktere vubec CO2 neresi?
A36l74e82š 95V42o91d95i91č33k70a
Proč by měl mít jakýkoliv segment automobilového průmyslu podporu státu, daňovou nebo jinou? Ať trh a zákazník rozhodne, ne? Pokud není výrobek konkurenceschopný, neprodá se. Pořád se mluví o ekologii, ale ze naklady na zpětnou ekologickou likvidaci jsou násobně vyšší u elektromobilů potažmo i u hybridních pohonů, o tom se taktně mlčí. Stejně tak o ekologické zátěží provozu elektromobilů. A jak asi budeme živit elektromobily, pokud je budeme mít všichni? Jádro ekologové a zelené odmítají, uhelné elektrárny samozřejmě též, tam bych to pochopil. Jenže v Evropě už moc jiných stálých zdrojů energie není. . .
J33o56s43e67f 83L26a28n49z
Hybridní motor je prosím co??? Opravdu úroveň dnešních "novinářů" je bídná ,asi všichni studovali v Plzni...
S42t48a71n69i54s31l33a39v 58S92e65d78l35á37k
Chci věřit, že je to informovanost, co drží tento vývojový omyl na nízkých prodejích. Jsem žívím se elektronikou celý život a o nabíjení baterií a jejich životnosti něco vím a právě kvůli tomu bych si nic s velkou baterkou nekoupil.
J70i75ř72í 83Z66ý38k51a
také vím něco o životnosti baterií. Mám například 12 letý notebook (už jen kvůli diagnostikám běžícím jen pod XP) a baterie stále funguje a to s 35% opotřebením. Dnes jsou technologie v bateriích zase jinde, stejně tak jako řízení jejich vybíjení a nabíjení. Já bych se toho nebál. Čím víc těch aut bude, tím víc bude i vraků ze kterých se budou moci brát baterie a firem na repasi baterií. Holt nebudete řešit výměnu turba nebo vstřiků, ale části baterrypacku. Nikdy nechcípne celá baterie, ale jen jeden pack, nebo dokonce jeden článek.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...