Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Český dopravce Leo Express vstupuje na německý trh. Koupil Locomore

Český dopravce Leo Express přebírá podle magazínu Spiegel berlínskou železniční společnost Locomore, která je v insolvenci. Jezdit bude na trase mezi Berlínem a Stuttgartem na jihozápadě Německa. Při prodeji lístků chce česká firma spolupracovat s německým autodopravcem Flixbus. Ten bude mít na starosti i marketing, cenovou strategii a péči o zákazníky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a68r70o48s30l47a86v 25T29í12n68e81k 4324908710842

Když LE začínal, tak několik vedoucích pracovníků RJ(bývalých zaměstnanců ČD) změnilo pracoviště na LE. Kdoví, kde jsou teď.... Jména lze dohledat...Jen jeden se vrátil zpět,když předtím chtěl podnikat v autobusové dopravě na trati Ostrava - Krakow. Nevyšlo mu to.

0/0
19.8.2017 16:42

M47i41r75o13s61l61a37v 84Z23i17k49m59u51n30d 6588642427838

Takováto četnost vlaků za týden je až příliš nápadná některým zemím na jihovýchodě Evropy. Konkrétně Makedonie, kde do Kičeva a Koševa jede jeden vlak za 24 hodiny - sice denně. Podobně v Bulharsku, tam na jedné trati jedou dva páry vlaků středa, sobota, neděle ... či Srbsko s podobno četností vlaků, např. Subotica - Kikinda jeden pár vlaků za den ...

Pokud si někdo myslí, že s jedním párem vlaků bude konkurovat devíti párům dopravce DB, tak je poněkud naivní ...

0/−1
18.8.2017 14:43

Z46d47e29n61ě73k 68D17u57b47e23c15k11ý 3897584870868

Locomore by v českých podmínkách byla zřejmě orientována na specifickou klientelu. Tipoval bych trasy Ostrava-Most a Ostrava-Spišská Nová Ves. :-)

0/0
17.8.2017 12:13

V95l34a81d80i12m85í37r 93F45i67b85i58g40e15r 5944291311804

Ztrátová společnost koupila jiná ztrátová společnost. To by mě zajímala strategie jak je přehoupnout do zisku, nebo jestli je koupili kvůli vozidlům. LE dodnes ani nevydělá na leasing vlaků. A to jezdí téměř plně vytížený

+3/−2
16.8.2017 13:05

V70o22j30t14ě57c38h 64H42a98n62á26k 8165581111454

Myslím že ani ne kvůli vozidlům, ale kvuli licenci k provozu na síti DB.

0/0
16.8.2017 18:37

O46n28d68ř15e54j 95B49o23h47á80č 6713817788620

LEO Express je provozně v zisku :) Ztráta je způsobena tím že expanduje, např. koupil polského dopravce TigerExpress

0/0
17.8.2017 12:26

V11l55a28d51i58m52í91r 66F73i53b21i67g80e80r 5794651801354

Je v zisku, protože nesplácí jednotky. Má vyjednanou dohodu a platí snad jen úroky.

0/0
18.8.2017 11:10

M85i95l24a98n 45V27o85l43e51k 5529243586609

Nic překvapivého. Byznys Leo Expressu je finanční. Umí sehnat investory a těm musí nabídnout stálý (objemový) růst. Až to jednou nepůjde, vše se zhroutí a zakladatelé zmizí někam do exotického zahraničí.

+3/−1
16.8.2017 11:52

J87i51ř94í 28K90o43c36u94r10e88k 6275764195628

Nic překvapivého. Byznys Leo Expressu je finanční. Umí sehnat investory a těm musí nabídnout stálý (objemový) růst.

----

Přesně takto železnice v českých zemích vznikala za dob C.K. monarchie.

+1/0
16.8.2017 13:01

M61i39l75a69n 35V22o90l10e98k 5969303306429

A také některé takové společnosti čekaly na zestátnění jako na smilování.

+2/0
16.8.2017 13:40

T55o44m53á56š 48K86r19a68i25n65a 7324290764388

Ještě, že jsem nikdy nezačal podnikat. Mně totiž hlava nebere, jak někdo, kdo je od začátku prodělečný a neustále v mínusu, může koupit ještě další prodělečnou společnost. Trochu mi to připomíná slavné lowcost SkyEurope (2001-2009), ta taky stále expandovala na nové trhy....

+9/−1
16.8.2017 11:49

P40e66t14r 80N71i49v27n96i25c73k42ý 3612954305227

To je pouze otázka víry investorů. Když tomu věří a sypou peníze, tak to funguje.

+2/0
16.8.2017 12:28

S81t68a16n98i42s37l97a79v 68K84r31e74j18c15a89r 6877596663954

Nu je to o vzdělání a riziku investorů, v tom máte pravdu. Novotný i Jančura, v běžných ročních výkazech vykazují ztrátovost a minimální zisk. A najednou se dozvídáme o expanzi. Pokud by něco podobného podnikl státní firma, tak bude ohen na střeše, u soukromníka se to přehlédne. Je otázkou na které straně jsouvzdělanější ekonomové! Novotnému ani jeho Leo nezávidím, možná si takto i vydělá na ty slibované čínské pendolína. Už se těším - jen aby toto nezlámalo vaz, a nenastaly podobné problémy jaké dnes zažívá Andrej Babiš!!

0/0
16.8.2017 12:39

J34i77ř79í 29K90o88c74u50r63e81k 6165314895928

A když sníží investice na polovinu a vykáže 50 mega zisk, tak bude oheň na střeše, že okrádá cestující i stát. Radikálnější budou chystat pomluvy, tretní oznámení, výkolejku ... Takže mu vlastně nezbývá než investovat a být těsně kolem nuly.

Jó to byly časy, když z Ostravy do Prahy jel rychlík 6 a půl hodiny a 4x denně! ;-D

0/−1
16.8.2017 13:00

J93a81n 14C35e97p64e56k 1714606140

Vy nevidíte rozdíl v tom, že ztrátu státní firmy zacáluje daňový poplatník, kdežto ztrátu soukromníka zacáluje on nebo investoři.

0/0
16.8.2017 15:08

S44t51a47n37i40s52l67a52v 90K39r33e31j11c19a74r 6647566773874

Je to věcí každého. OSVČ je o soudnosti ve své schopnosti a kvality odvedené práce. Jsou lidé i přestože umějí, vyhovuje být zastřešeni bud státem nebo podnikatelem. Dělat pod někým je snadnější, i když můžete hlasitě vykřikovat na vykořistování a nízké platy. Pokud osvč nemá pod sebou spolupracovníky a podřízené, je svobodnějším otrokem své práce, ale ví za co bere peníze, za které si ručí.

0/0
16.8.2017 17:03







Najdete na iDNES.cz