Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český dopravce Leo Express vstupuje na německý trh. Koupil Locomore

Český dopravce Leo Express přebírá podle magazínu Spiegel berlínskou železniční společnost Locomore, která je v insolvenci. Jezdit bude na trase mezi Berlínem a Stuttgartem na jihozápadě Německa. Při prodeji lístků chce česká firma spolupracovat s německým autodopravcem Flixbus. Ten bude mít na starosti i marketing, cenovou strategii a péči o zákazníky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J98a84r49o20s88l72a21v 83T32í87n34e51k 4374638330592

Když LE začínal, tak několik vedoucích pracovníků RJ(bývalých zaměstnanců ČD) změnilo pracoviště na LE. Kdoví, kde jsou teď.... Jména lze dohledat...Jen jeden se vrátil zpět,když předtím chtěl podnikat v autobusové dopravě na trati Ostrava - Krakow. Nevyšlo mu to.

0/0
19.8.2017 16:42

M89i54r42o22s16l12a67v 70Z29i36k20m87u37n15d 6258452587338

Takováto četnost vlaků za týden je až příliš nápadná některým zemím na jihovýchodě Evropy. Konkrétně Makedonie, kde do Kičeva a Koševa jede jeden vlak za 24 hodiny - sice denně. Podobně v Bulharsku, tam na jedné trati jedou dva páry vlaků středa, sobota, neděle ... či Srbsko s podobno četností vlaků, např. Subotica - Kikinda jeden pár vlaků za den ...

Pokud si někdo myslí, že s jedním párem vlaků bude konkurovat devíti párům dopravce DB, tak je poněkud naivní ...

0/−1
18.8.2017 14:43

Z62d98e63n96ě61k 48D78u28b86e63c71k52ý 3167284290648

Locomore by v českých podmínkách byla zřejmě orientována na specifickou klientelu. Tipoval bych trasy Ostrava-Most a Ostrava-Spišská Nová Ves. :-)

0/0
17.8.2017 12:13

V21l43a20d39i39m85í77r 46F52i28b52i84g72e44r 5594281361904

Ztrátová společnost koupila jiná ztrátová společnost. To by mě zajímala strategie jak je přehoupnout do zisku, nebo jestli je koupili kvůli vozidlům. LE dodnes ani nevydělá na leasing vlaků. A to jezdí téměř plně vytížený

+3/−2
16.8.2017 13:05

V15o98j95t90ě89c44h 60H66a33n49á83k 8655631671814

Myslím že ani ne kvůli vozidlům, ale kvuli licenci k provozu na síti DB.

0/0
16.8.2017 18:37

O18n84d59ř34e25j 23B33o68h77á29č 6243957608740

LEO Express je provozně v zisku :) Ztráta je způsobena tím že expanduje, např. koupil polského dopravce TigerExpress

0/0
17.8.2017 12:26

V11l90a37d92i86m91í38r 59F21i46b29i48g94e35r 5204231121444

Je v zisku, protože nesplácí jednotky. Má vyjednanou dohodu a platí snad jen úroky.

0/0
18.8.2017 11:10

M86i30l14a61n 50V42o75l65e88k 5859723316229

Nic překvapivého. Byznys Leo Expressu je finanční. Umí sehnat investory a těm musí nabídnout stálý (objemový) růst. Až to jednou nepůjde, vše se zhroutí a zakladatelé zmizí někam do exotického zahraničí.

+3/−1
16.8.2017 11:52

J25i46ř70í 71K74o81c74u36r74e93k 6265564105228

Nic překvapivého. Byznys Leo Expressu je finanční. Umí sehnat investory a těm musí nabídnout stálý (objemový) růst.

----

Přesně takto železnice v českých zemích vznikala za dob C.K. monarchie.

+1/0
16.8.2017 13:01

M77i93l83a73n 52V18o10l92e25k 5869803856749

A také některé takové společnosti čekaly na zestátnění jako na smilování.

+2/0
16.8.2017 13:40

T71o69m35á72š 96K36r78a87i49n51a 7374620214938

Ještě, že jsem nikdy nezačal podnikat. Mně totiž hlava nebere, jak někdo, kdo je od začátku prodělečný a neustále v mínusu, může koupit ještě další prodělečnou společnost. Trochu mi to připomíná slavné lowcost SkyEurope (2001-2009), ta taky stále expandovala na nové trhy....

+9/−1
16.8.2017 11:49

P39e67t33r 85N75i53v20n90i88c57k69ý 3172464765557

To je pouze otázka víry investorů. Když tomu věří a sypou peníze, tak to funguje.

+2/0
16.8.2017 12:28

S86t10a88n61i32s49l11a83v 40K86r15e96j57c93a63r 6677576653624

Nu je to o vzdělání a riziku investorů, v tom máte pravdu. Novotný i Jančura, v běžných ročních výkazech vykazují ztrátovost a minimální zisk. A najednou se dozvídáme o expanzi. Pokud by něco podobného podnikl státní firma, tak bude ohen na střeše, u soukromníka se to přehlédne. Je otázkou na které straně jsouvzdělanější ekonomové! Novotnému ani jeho Leo nezávidím, možná si takto i vydělá na ty slibované čínské pendolína. Už se těším - jen aby toto nezlámalo vaz, a nenastaly podobné problémy jaké dnes zažívá Andrej Babiš!!

0/0
16.8.2017 12:39

J75i86ř56í 16K27o67c49u28r58e43k 6835484665718

A když sníží investice na polovinu a vykáže 50 mega zisk, tak bude oheň na střeše, že okrádá cestující i stát. Radikálnější budou chystat pomluvy, tretní oznámení, výkolejku ... Takže mu vlastně nezbývá než investovat a být těsně kolem nuly.

Jó to byly časy, když z Ostravy do Prahy jel rychlík 6 a půl hodiny a 4x denně! ;-D

0/−1
16.8.2017 13:00

J51a72n 94C49e61p32e42k 1164286320

Vy nevidíte rozdíl v tom, že ztrátu státní firmy zacáluje daňový poplatník, kdežto ztrátu soukromníka zacáluje on nebo investoři.

0/0
16.8.2017 15:08

S11t45a65n15i93s40l63a15v 48K87r20e92j21c23a42r 6547156803604

Je to věcí každého. OSVČ je o soudnosti ve své schopnosti a kvality odvedené práce. Jsou lidé i přestože umějí, vyhovuje být zastřešeni bud státem nebo podnikatelem. Dělat pod někým je snadnější, i když můžete hlasitě vykřikovat na vykořistování a nízké platy. Pokud osvč nemá pod sebou spolupracovníky a podřízené, je svobodnějším otrokem své práce, ale ví za co bere peníze, za které si ručí.

0/0
16.8.2017 17:03







Najdete na iDNES.cz