Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dieselgate je novým rizikem pro německou ekonomiku, varuje ministerstvo

Emisní skandál s dieselovými motory je novým rizikem pro německou ekonomiku. Uvedlo to německé ministerstvo financí ve své pravidelné měsíční zprávě. Dalšími riziky, které už zmínilo dříve, je brexit a protekcionistická politika USA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59a74k16u63b 42K68o58s 3356452920124

Když něco nefunguje, je třeba to zadotovat. Když to pořád nefunguje, je třeba to ještě vic zadotovat.

0/0
25.8.2017 11:35

V42l49a23d42i94s14l64a22v 42G48r28y46c 9794764728622

Snížím limity a je to. Není to dogma. Je třeba být v EU operativní.

+1/0
21.8.2017 16:39

W25a70l57t18e86r 66D75i90v94i32š 6767362952752

Z celého evropského automobilového průmyslu smrdí průser už spoustu let. Automobilky bohužel přerostly do takové velikosti, že je prakticky nereálné je nechat padnout. Dalším průserem je dlouhodobá protekce dieselů a tvorba nesmyslných limitů právě v přímé spolupráci s automobilkami (komise, které na normách euro pracovaly, byly v přímém kontaktu s lidmi z velkých automobilek). To, co se v jednu chvíli považovalo za ochranu evropského trhu (resp. za "konkurenční výhodu"), tedy že evropské automobilky vyvíjely motory přímo s ohledem na budoucí normy a opačně se tyto budoucí normy i přímo připravovaly na míru aktuálnímu vývoji v automobilkách, se později obrátilo proti samotným výrobcům a EU (o zákazníka tu nikdy nešlo). Motory jsou složité, normy jsou dosažitelné jen v laboratorních podmínkách, mimo EU jsou motory naprosto nekonkurenceschopné (minimální zájem jak o diesel v malých osobních autech, tak i o malé benzinové turbomotory).

Mne na tom štve ale hlavně to, že tenhle vývoj byl naprosto předvídatelný, stejně jako je předvídatelný vývoj kolem tzv. zelené energie a zejména celé německé Energiewende, protlačování rádoby úsporných spotřebičů (vysavače, žárovky, rychlovarné konvice...). Každým takovým krokem prohlubuje Evropa své ekonomické zaostávání za zbytkem světa, který v podobných věcech neutápí zbytečně své prostředky. A přesto, že tohle je opravdu zřejmé každému, kdo zvládne trochu počítat a vidí pár souvislostí, jede se v daných věcech dál. To je tak, když o čistě technických záležitost rozhodují politické a lobbistické tlaky a nikoli rozum.

+6/0
21.8.2017 15:28

J96i70ř72í 88P17r14a20ž90á19k 9880102411382

Souhlas až na to, že zaměňujete pojmy Evropa a Evropská unie.

0/0
21.8.2017 15:46

J85i68ř15í 43P63r86a84ž25á75k 9730312461722

Celý skandál kolem dieselů je prý záměrně rozdmýcháván před volbami současnou vládou, aby se upozadil problém i imigranty, který vláda nezvládla a v Německu s nimi jsou čím dál větší problémy. Tak to píší "nemainstreamové" noviny.

+2/0
21.8.2017 15:18

M37a26r66t92i30n 98P82r16o10k73o17p 6656467260775

Diesel gate je velká bublina, která především ukázala, že limity a metodika měření jsou mimo realitu.

Tohle není problem VW , ale celé západní ekonomiky, která je závislána výrobě nových automobilů. A řešením něčeho jako dieselgate a násilné prosazování EV ten průmysl bude v útlumu tedy i celá ekonomika. Automobilový průmysl živý v Evropě přímo i nepřímo přes 12 milionů rodin.

Co se asi stane pokud prodej/produkce klesne na 1/3 ?

+1/0
21.8.2017 15:00

Z77d75e58n66ě95k 90D67u89f42e90k 2194624818

K těmto dopadům dochází jen a proto, že se věří sluníčkářům a ekoteroristům, kteří nemají znalosti fyziky a chemie a vymýšlí nesplnitelné požadavky na výrobce elektrospotřebičů a automobilů

+7/−2
21.8.2017 13:55

M93a97r66c69e41l 83B62a91k31o16š 4211386523

Myslím si že Diesel za určitých podmienok (dlhé jazdy, veľa km) a pri plnení vhodnej normy (povedzme EURO 5), čo aj v pohode v dnešnej dobe diesel dokáže, určite patrí do auta a na cesty ako ďalšia alternatíva. ...... myslím si, že je to obchodný boj a cielená likvidácia obrovskej časti európskeho automobilového priemyslu, to nie je len riziko pre nemecko ale pre celú európu. Na vývoj Dieslu šli obrovské peniaze a povedzme si, že tento typ motoru bol dobre vyvinutý. Ak diesel skončí, tieto peniaze idú do koša, okrem toho veľa prostriedkov sa preskupí na elektromobily, kde si opäť zgustne niekto iný, určite nie európa, veľká časť finančného podielu z auta pôjde na autobatérie (do Číny) a veľká časť pôjde do softvéru (USA). Podobne, čítaj dnes mediálnu masírku ohľadom smart hodiniek ktoré idú vraj zničiť švajčiarske klasické hodinky. Na tomto odvetví priemyslu zase stojí podstatná časť Švajčiarska. Toto je tiež cieľ. Nič viac, len obchodná vojna krajín. Nedávno som pozeral film o firme Olivetti, no takto nejak to funguje, detto lietadlo Concorde a podobných príbehov je viac. Európa sa v súčasnej dobe necháva slušne fackať z ľava prava, migračnú politiku tu ozaj nechcem pchať, ale je to proste tak. .... takýto postoj európy nám škodí, horšie je, že my sami sa týmto tlakom podvolíme (viď vyhlásenia politikov o konci dieslu (DE+FR do konca 2040), viď zákaz Porsche dieslu vo švajčiarsku). ..... okrem toho úplne chýbajú porovnania, koľko emisií vyprodukuje takéto auto, alebo tisíce áut v porovnaní s uhelnou elektrárňou alebo námornou loďou alebo nákladným automobilom. Nie je mi úplne jasné prečo sa ide len po diesloch v osobných autách. ..... je to všetko divné

+10/−1
21.8.2017 13:21

O68t41o 36N96o49v67ý 7468971975719

zplodiny z mazutu v lodích nikdo nekontroluje, a jsme zpět u dotací, které k...í na co dosáhnou

0/0
21.8.2017 13:30

K79a75r45e69l 36M34a11z20a46č 3107223116169

Problém je, že současné normy a limity vymýšlí lidé, kteří si jen myslí, že o technice něco ví.

+3/−1
21.8.2017 12:39

R46o34m62a62n 84M55a68r47t38í53n22e97k 3573160930688

diesely jen tak nevymřou.

+4/−1
21.8.2017 12:36

O93t44o 95N10o93v89ý 7648471925659

autoprůmysl je obrovský žrout spotřeby,

v podstatě je to uzavřená smyčka bez civilizační nadhodnoty

0/−2
21.8.2017 12:29

P96e14t10r 91H51o66r66á35k 1889713869144

Diesely patří do šrotu. Je třeba zvýšit spotřební dañ z nafty a snížit u benzinu.

+4/−12
21.8.2017 11:58

O61t51o 38N34o50v31ý 7338701785289

stačilo by nepřevážet dotované zboží

+2/0
21.8.2017 12:30

P17a50v51e64l 25N10e22k55v69a24s69i29l 2578633471452

Spíše to chce zbavit neomarxisty vlivu a internovat je na jednom střeženém místě.

0/0
21.8.2017 16:04

J11a54k40u32b 26S31e81k88e82r53a 6716690486425

Zaseli vítr, sklidí bouři.

A díky nim, budeme pořád hledat zásuvky :-/

+2/−2
21.8.2017 11:46

R24o31m86a78n 96S59t49r86a50j66t 8226428125714

Nu, je nutné více makat na hybridních a elektrických autech.

+6/−6
21.8.2017 10:51

S44t41a93n74i85s14l30a77v 40R55o11s84e67c61k80ý 9705389511169

A vče to pořádně zadotovat.;-€

+9/0
21.8.2017 11:18

O36t10o 47N41o78v65ý 7868951245139

. stačilo by nepřevážet dotované zboží .

+1/0
21.8.2017 12:32







Najdete na iDNES.cz