Diskuze
Dieselgate je novým rizikem pro německou ekonomiku, varuje ministerstvo
Děkujeme za pochopení.
J13a39k93u12b 58K74o75s
Když něco nefunguje, je třeba to zadotovat. Když to pořád nefunguje, je třeba to ještě vic zadotovat.
V26l10a82d14i53s26l33a69v 26G44r31y39c
Snížím limity a je to. Není to dogma. Je třeba být v EU operativní.
W77a68l37t63e83r 81D53i19v44i66š
Z celého evropského automobilového průmyslu smrdí průser už spoustu let. Automobilky bohužel přerostly do takové velikosti, že je prakticky nereálné je nechat padnout. Dalším průserem je dlouhodobá protekce dieselů a tvorba nesmyslných limitů právě v přímé spolupráci s automobilkami (komise, které na normách euro pracovaly, byly v přímém kontaktu s lidmi z velkých automobilek). To, co se v jednu chvíli považovalo za ochranu evropského trhu (resp. za "konkurenční výhodu"), tedy že evropské automobilky vyvíjely motory přímo s ohledem na budoucí normy a opačně se tyto budoucí normy i přímo připravovaly na míru aktuálnímu vývoji v automobilkách, se později obrátilo proti samotným výrobcům a EU (o zákazníka tu nikdy nešlo). Motory jsou složité, normy jsou dosažitelné jen v laboratorních podmínkách, mimo EU jsou motory naprosto nekonkurenceschopné (minimální zájem jak o diesel v malých osobních autech, tak i o malé benzinové turbomotory).
Mne na tom štve ale hlavně to, že tenhle vývoj byl naprosto předvídatelný, stejně jako je předvídatelný vývoj kolem tzv. zelené energie a zejména celé německé Energiewende, protlačování rádoby úsporných spotřebičů (vysavače, žárovky, rychlovarné konvice...). Každým takovým krokem prohlubuje Evropa své ekonomické zaostávání za zbytkem světa, který v podobných věcech neutápí zbytečně své prostředky. A přesto, že tohle je opravdu zřejmé každému, kdo zvládne trochu počítat a vidí pár souvislostí, jede se v daných věcech dál. To je tak, když o čistě technických záležitost rozhodují politické a lobbistické tlaky a nikoli rozum.
J75i97ř38í 92P90r30a29ž35á69k
Souhlas až na to, že zaměňujete pojmy Evropa a Evropská unie.
J39i96ř69í 80P62r35a82ž71á82k
Celý skandál kolem dieselů je prý záměrně rozdmýcháván před volbami současnou vládou, aby se upozadil problém i imigranty, který vláda nezvládla a v Německu s nimi jsou čím dál větší problémy. Tak to píší "nemainstreamové" noviny.
M92a61r23t97i31n 96P40r51o74k74o20p
Diesel gate je velká bublina, která především ukázala, že limity a metodika měření jsou mimo realitu.
Tohle není problem VW , ale celé západní ekonomiky, která je závislána výrobě nových automobilů. A řešením něčeho jako dieselgate a násilné prosazování EV ten průmysl bude v útlumu tedy i celá ekonomika. Automobilový průmysl živý v Evropě přímo i nepřímo přes 12 milionů rodin.
Co se asi stane pokud prodej/produkce klesne na 1/3 ?
Z29d15e65n40ě58k 33D83u75f59e34k
K těmto dopadům dochází jen a proto, že se věří sluníčkářům a ekoteroristům, kteří nemají znalosti fyziky a chemie a vymýšlí nesplnitelné požadavky na výrobce elektrospotřebičů a automobilů
M13a50r90c73e91l 41B17a86k73o38š
Myslím si že Diesel za určitých podmienok (dlhé jazdy, veľa km) a pri plnení vhodnej normy (povedzme EURO 5), čo aj v pohode v dnešnej dobe diesel dokáže, určite patrí do auta a na cesty ako ďalšia alternatíva. ...... myslím si, že je to obchodný boj a cielená likvidácia obrovskej časti európskeho automobilového priemyslu, to nie je len riziko pre nemecko ale pre celú európu. Na vývoj Dieslu šli obrovské peniaze a povedzme si, že tento typ motoru bol dobre vyvinutý. Ak diesel skončí, tieto peniaze idú do koša, okrem toho veľa prostriedkov sa preskupí na elektromobily, kde si opäť zgustne niekto iný, určite nie európa, veľká časť finančného podielu z auta pôjde na autobatérie (do Číny) a veľká časť pôjde do softvéru (USA). Podobne, čítaj dnes mediálnu masírku ohľadom smart hodiniek ktoré idú vraj zničiť švajčiarske klasické hodinky. Na tomto odvetví priemyslu zase stojí podstatná časť Švajčiarska. Toto je tiež cieľ. Nič viac, len obchodná vojna krajín. Nedávno som pozeral film o firme Olivetti, no takto nejak to funguje, detto lietadlo Concorde a podobných príbehov je viac. Európa sa v súčasnej dobe necháva slušne fackať z ľava prava, migračnú politiku tu ozaj nechcem pchať, ale je to proste tak. .... takýto postoj európy nám škodí, horšie je, že my sami sa týmto tlakom podvolíme (viď vyhlásenia politikov o konci dieslu (DE+FR do konca 2040), viď zákaz Porsche dieslu vo švajčiarsku). ..... okrem toho úplne chýbajú porovnania, koľko emisií vyprodukuje takéto auto, alebo tisíce áut v porovnaní s uhelnou elektrárňou alebo námornou loďou alebo nákladným automobilom. Nie je mi úplne jasné prečo sa ide len po diesloch v osobných autách. ..... je to všetko divné
O11t20o 70N25o81v53ý
zplodiny z mazutu v lodích nikdo nekontroluje, a jsme zpět u dotací, které k...í na co dosáhnou
K77a76r40e62l 48M54a53z24a50č
Problém je, že současné normy a limity vymýšlí lidé, kteří si jen myslí, že o technice něco ví.
O39t65o 32N63o10v46ý
autoprůmysl je obrovský žrout spotřeby,
v podstatě je to uzavřená smyčka bez civilizační nadhodnoty
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!