Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dieselgate je novým rizikem pro německou ekonomiku, varuje ministerstvo

Emisní skandál s dieselovými motory je novým rizikem pro německou ekonomiku. Uvedlo to německé ministerstvo financí ve své pravidelné měsíční zprávě. Dalšími riziky, které už zmínilo dříve, je brexit a protekcionistická politika USA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80a72k25u32b 83K79o37s 3186282540874

Když něco nefunguje, je třeba to zadotovat. Když to pořád nefunguje, je třeba to ještě vic zadotovat.

0/0
25.8.2017 11:35

V89l59a40d32i28s78l12a21v 38G97r46y21c 9854664858542

Snížím limity a je to. Není to dogma. Je třeba být v EU operativní.

+1/0
21.8.2017 16:39

W38a30l95t45e35r 74D74i18v91i30š 6127702662802

Z celého evropského automobilového průmyslu smrdí průser už spoustu let. Automobilky bohužel přerostly do takové velikosti, že je prakticky nereálné je nechat padnout. Dalším průserem je dlouhodobá protekce dieselů a tvorba nesmyslných limitů právě v přímé spolupráci s automobilkami (komise, které na normách euro pracovaly, byly v přímém kontaktu s lidmi z velkých automobilek). To, co se v jednu chvíli považovalo za ochranu evropského trhu (resp. za "konkurenční výhodu"), tedy že evropské automobilky vyvíjely motory přímo s ohledem na budoucí normy a opačně se tyto budoucí normy i přímo připravovaly na míru aktuálnímu vývoji v automobilkách, se později obrátilo proti samotným výrobcům a EU (o zákazníka tu nikdy nešlo). Motory jsou složité, normy jsou dosažitelné jen v laboratorních podmínkách, mimo EU jsou motory naprosto nekonkurenceschopné (minimální zájem jak o diesel v malých osobních autech, tak i o malé benzinové turbomotory).

Mne na tom štve ale hlavně to, že tenhle vývoj byl naprosto předvídatelný, stejně jako je předvídatelný vývoj kolem tzv. zelené energie a zejména celé německé Energiewende, protlačování rádoby úsporných spotřebičů (vysavače, žárovky, rychlovarné konvice...). Každým takovým krokem prohlubuje Evropa své ekonomické zaostávání za zbytkem světa, který v podobných věcech neutápí zbytečně své prostředky. A přesto, že tohle je opravdu zřejmé každému, kdo zvládne trochu počítat a vidí pár souvislostí, jede se v daných věcech dál. To je tak, když o čistě technických záležitost rozhodují politické a lobbistické tlaky a nikoli rozum.

+6/0
21.8.2017 15:28

J97i60ř21í 17P98r74a69ž34á96k 9290872401922

Souhlas až na to, že zaměňujete pojmy Evropa a Evropská unie.

0/0
21.8.2017 15:46

J35i44ř61í 38P64r97a34ž98á86k 9320192621242

Celý skandál kolem dieselů je prý záměrně rozdmýcháván před volbami současnou vládou, aby se upozadil problém i imigranty, který vláda nezvládla a v Německu s nimi jsou čím dál větší problémy. Tak to píší "nemainstreamové" noviny.

+2/0
21.8.2017 15:18

M83a31r40t97i75n 40P54r57o98k85o10p 6786677200845

Diesel gate je velká bublina, která především ukázala, že limity a metodika měření jsou mimo realitu.

Tohle není problem VW , ale celé západní ekonomiky, která je závislána výrobě nových automobilů. A řešením něčeho jako dieselgate a násilné prosazování EV ten průmysl bude v útlumu tedy i celá ekonomika. Automobilový průmysl živý v Evropě přímo i nepřímo přes 12 milionů rodin.

Co se asi stane pokud prodej/produkce klesne na 1/3 ?

+1/0
21.8.2017 15:00

Z13d32e76n57ě93k 80D49u73f39e90k 2474724418

K těmto dopadům dochází jen a proto, že se věří sluníčkářům a ekoteroristům, kteří nemají znalosti fyziky a chemie a vymýšlí nesplnitelné požadavky na výrobce elektrospotřebičů a automobilů

+7/−2
21.8.2017 13:55

M80a20r37c11e54l 83B90a48k93o98š 4521566853

Myslím si že Diesel za určitých podmienok (dlhé jazdy, veľa km) a pri plnení vhodnej normy (povedzme EURO 5), čo aj v pohode v dnešnej dobe diesel dokáže, určite patrí do auta a na cesty ako ďalšia alternatíva. ...... myslím si, že je to obchodný boj a cielená likvidácia obrovskej časti európskeho automobilového priemyslu, to nie je len riziko pre nemecko ale pre celú európu. Na vývoj Dieslu šli obrovské peniaze a povedzme si, že tento typ motoru bol dobre vyvinutý. Ak diesel skončí, tieto peniaze idú do koša, okrem toho veľa prostriedkov sa preskupí na elektromobily, kde si opäť zgustne niekto iný, určite nie európa, veľká časť finančného podielu z auta pôjde na autobatérie (do Číny) a veľká časť pôjde do softvéru (USA). Podobne, čítaj dnes mediálnu masírku ohľadom smart hodiniek ktoré idú vraj zničiť švajčiarske klasické hodinky. Na tomto odvetví priemyslu zase stojí podstatná časť Švajčiarska. Toto je tiež cieľ. Nič viac, len obchodná vojna krajín. Nedávno som pozeral film o firme Olivetti, no takto nejak to funguje, detto lietadlo Concorde a podobných príbehov je viac. Európa sa v súčasnej dobe necháva slušne fackať z ľava prava, migračnú politiku tu ozaj nechcem pchať, ale je to proste tak. .... takýto postoj európy nám škodí, horšie je, že my sami sa týmto tlakom podvolíme (viď vyhlásenia politikov o konci dieslu (DE+FR do konca 2040), viď zákaz Porsche dieslu vo švajčiarsku). ..... okrem toho úplne chýbajú porovnania, koľko emisií vyprodukuje takéto auto, alebo tisíce áut v porovnaní s uhelnou elektrárňou alebo námornou loďou alebo nákladným automobilom. Nie je mi úplne jasné prečo sa ide len po diesloch v osobných autách. ..... je to všetko divné

+10/−1
21.8.2017 13:21

O45t35o 58N61o59v96ý 7868491955639

zplodiny z mazutu v lodích nikdo nekontroluje, a jsme zpět u dotací, které k...í na co dosáhnou

0/0
21.8.2017 13:30

K55a61r67e42l 44M56a10z16a38č 3667223756889

Problém je, že současné normy a limity vymýšlí lidé, kteří si jen myslí, že o technice něco ví.

+3/−1
21.8.2017 12:39

R57o97m34a82n 29M46a19r33t34í10n18e45k 3233250770418

diesely jen tak nevymřou.

+4/−1
21.8.2017 12:36

O50t85o 91N84o55v81ý 7498851505559

autoprůmysl je obrovský žrout spotřeby,

v podstatě je to uzavřená smyčka bez civilizační nadhodnoty

0/−2
21.8.2017 12:29

P90e92t91r 23H88o72r68á46k 1109633359234

Diesely patří do šrotu. Je třeba zvýšit spotřební dañ z nafty a snížit u benzinu.

+4/−12
21.8.2017 11:58

O66t12o 85N40o30v60ý 7598961305419

stačilo by nepřevážet dotované zboží

+2/0
21.8.2017 12:30

P31a73v87e79l 30N90e42k75v57a47s41i73l 2558253401202

Spíše to chce zbavit neomarxisty vlivu a internovat je na jednom střeženém místě.

0/0
21.8.2017 16:04

J20a44k75u75b 25S24e16k36e29r88a 6976250606875

Zaseli vítr, sklidí bouři.

A díky nim, budeme pořád hledat zásuvky :-/

+2/−2
21.8.2017 11:46

R35o52m34a59n 70S28t34r18a52j77t 8146348155864

Nu, je nutné více makat na hybridních a elektrických autech.

+6/−6
21.8.2017 10:51

S80t92a56n70i10s20l49a24v 30R54o26s17e67c61k60ý 9405919271249

A vče to pořádně zadotovat.;-€

+9/0
21.8.2017 11:18

O69t21o 87N48o94v53ý 7228841125919

. stačilo by nepřevážet dotované zboží .

+1/0
21.8.2017 12:32







Najdete na iDNES.cz