Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Probdělou noc na letišti může zahojit odškodné. Kdy je požadovat?

Šestnáct hodin strávených na italském letišti Lamezia Terme, den a půl zpožděné letadlo z egyptské Hurghady. Společnost Travel Service musela o víkendu řešit hned dva případy technických závad na letadlech a posunout kvůli tomu čas odletů. Nárok na jídlo zdarma je nedílnou součástí zpoždění, cestující by mohli dostat i finanční odškodnění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93a23n 94Š16e93s20t79á14k 3658519189684

Tak je fakt, že probdít noc na letišti a mít pak dovolenou zdarma, to se dá vzít;-D

0/0
24.8.2017 9:30

M43a83r48i11a45n 12V25á46ň39a 3178746265459

Pri prestupu v USA bezne naberete zpozdeni 24-48 hodin. Imigracni urednici tam pracuji velmi pomalu, pokud vubec.

0/0
22.8.2017 18:50

M28i74l65e55n95a 47Š47a78l44j95o53v38á 7927740841417

Celkem chápu, že odškodné nenáleží třeba při nějaké živelné pohromě (pasažér to sice nezavinil, ale ani letecká společnost a navíc se nemá asi na kom hojit). Ale proč v případě technické závady způsobené tzv. vadou z výroby? Nechť letecká společnost vyplatí odškodné a hojí se na dodavateli vadného výrobku.

Také je báječné, že se letecká společnost a CK mají domluvit na tom, kdo v oprávněných případech poskytne bezplatnou péči. Ono to pak trochu může připomínat jakousi písničku: "Já ne, já ne, to ty ...." A podle toho to také může vypadat.

+2/0
22.8.2017 17:16

M95i65l86e78n51a 77Š61a60l97j79o57v25á 7287400851487

Odškodné za v podstatě zkaženou dovolenou se mi zdá směšně nízké. Z Lamezia Terme se vraceli normálně 28.7. /trochu jsme v Praze brblali nad více než hodinovým čekáním na kufry/. Představa, že dám za týdenní dovolenou skoro 60 000 Kč, pak musím 16 hodin čekat na letišti v lepším případě vsedě (letiště nemá zrovna skvělé zázemí) s mizernou informovaností, co bude dál, s minimálním postaráním se o svoje pasažéry, a pak mi letecká společnost v lepším případě milostivě časem vyplatí necelých 10 000 Kč s tím, jak jsem se vlastně pěkně na nich napakovala, mě zvedá ze židle. A to si raději nepředstavuji, že bych takto cestovala třeba s malými dětmi či někým zdravotně handicapovaným, to už by bylo asi na zabití.

0/0
22.8.2017 16:57

R77a70d74e45k 23J58a68n14a70t89a 9975876944722

Možná jste za dovolenou dala 60 000, ale to je váš problém.

Letecká společnost z toho za letenku dostala pár tisíc.

0/0
22.8.2017 20:05

J52a37n 39Š14e43s51t87á47k 3928509229154

Tak když dá někdo za týdenní dovolenou 60 tyček, představuje pro něj hodina čekání navíc jistě úplně jinou ztrátu, než pro frekventanty last minutes;-D

0/0
24.8.2017 9:28

J56a26n 88Š31e59s14t19á15k 3598329989494

při cestování úplně všemi dopravními prostředky se může vždy něco přihodit, a tak s dětmi či s handicapovanými je lepší sedět na zadku doma;-D

0/0
24.8.2017 9:24

M28a47r95t81i18n 61M78u73s65i34l 4370301853241

Paní Dufková nám při statistice zpožděných letů zapomněla uvést, jak rychle v průměru její společnost posílá nárokované odškodné. Zda je to do 15 dnů ( ;-D ), do měsíce nebo teprve ve chvíli, kdy přijde před žalobní výzva či žaloba.

Z toho co vím, půl roku žádný čas a mrtvý brouk TS. Probouzí ho až žaloba.

0/0
22.8.2017 13:24
Foto

P96a44v60e40l 76K34u32c18e11r52a 7249484398933

Holt cinskej servis, zvykejte si! :-P

+1/0
22.8.2017 13:22

M78i88l23o30š 37K89ř85e94p55e15l39k41a 6705482497328

Proste Trabl Servis ;-D

+1/0
22.8.2017 11:54
Foto

O87n68d45r45e16j 73B54o29c54e73k 1260195454538

V článku ani jedna vymahačská firma8-oAsi málo platěj;-D

+2/0
22.8.2017 9:43

R67o68m32a84n 93N75o21v17a91k 6959381112886

nejlepší je požádat na patřičném formuláři o odškodnění sám...tzv. vymahačské firmy si berou okolo 25% z částky...to při 4členné rodině a letu z Egypta do ČR dělá celých 600 euro poplatek...mají nárok na 4*600euro

0/0
22.8.2017 10:05
Foto

A54l11e44š 63K82l67o78n 7630551131929

My sme třeba žádali odškodnění u TAPu, na naše výzvy vůbec nereagovali několik měsíců. Co je probralo byl až dopis od právníka jedné z těch vymahačských splečností, sice teda za 25% poplatek, ale bůhví kdy nebo jestli vůbec by začali komunikovat s náma přímo. Takže nemám kolik bych mohl teoreticky mít kdybych vydržel, za ten čas tím ztrávený by mi to ale nestálo.

0/0
22.8.2017 16:43

P86e14t44r 93N74i62v72n75i59c11k47ý 3692194845547

Ať to bylo jakkoli, Travel Service totálně nezvládl komunikaci (za to je někdo zodpovědný):

- ani komunikaci na letišti k cestujícím

- ani komunikaci k veřejnosti, jak to řeší a jak bude postupovat

+4/0
22.8.2017 9:33

R73o21m80a75n 49N17o15v84a98k 6289191202436

bezodkladně bych požádal o náhradu oněch 600euro a ještě bych prověřil možnost stížnosti za chování letecké společnosti na letišti a ponechání cestujících bez pomoci v Egyptě

0/0
22.8.2017 10:06

M50i65r88o21s64l38a97v 89K40o26n41e38c33n61y 2519861176408

To nebyla jen HRG a Lamezia. To byl např. i Madrid 13 hodin zpožděn na letu ČSA - letadlo B737 OK-TVO.

+1/0
22.8.2017 9:21

J35a77n 38P93a67v82e78l 8633842808286

Každý den se zpozdí několik letadel. V tom množství letů je to normální. O tomto případu se píše jen proto, že to postihlo hromadně Čechy.

0/0
22.8.2017 9:48

R45a75d65e52k 39J34a92n22a35t15a 9795856634422

Navíc Čechy - tzv. koupáky. Cestují jen jednou za uherský rok na pobytovou dovolenou, obvykle nejsou příliš samostatní a nemají schopnosti ani finanční rezervy na řešení mimořádných situací.

0/0
22.8.2017 16:33







Najdete na iDNES.cz