Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P90e93t91r 39M18a64x66a 8986662237139

Spíš je potřeba "upravit" chování řidičů.

+22/0
doporučit
23.8.2017 4:57

D42a75n33i63e47l 28T67s86c30h53e41r59n64a49y 2225272239742

/pkud nekdo vjede umyslne na cervenou bna zeleznicni prejezd cini tak s umyslem ohrozit ostatni na zivotech, podle toho by mel byt trestan min zakaz rizeni a vysoka pokuta, pripadne obecne ohrozeni. horsi jsou prejezdy bez signalizace

+17/−1
doporučit
23.8.2017 1:11

F76r60a72n12t87i29š28e62k 31V69a89n95ě51k 1557624597837

Přejezdy nebezpečné nejsou při dodržení dopravních pravidel, ale nebezpeční jsou řidiči.

+14/0
doporučit
23.8.2017 4:24

M55a21r67t95i48n 52V78o64t74a46v61a 6428748681525

Celé tohle je jeden velký začarovaný kruh - pokud se přejezdy vybaví systémem pro detekci překážek (tzn. aut na přejezdu), pak to povede k jedinému - bude se muse prodloužit doba, po kterou je přejezd aktivován před příjezdem vlaku, aby tam byla možnost vlak zastavit, takže řidiči budou muset na přejezdu déle čekat, tím pádem bude víc idiotů, kteří to říznou a tím pádem zkolabuje doprava - jak železniční, tak silniční - protože vlak zastaví těsně před přejezdem, ale ten se nedeaktivuje, protože jej vlak nepřejel.

Řešení jsou v podstatě dvě - to dražší je nahradit přejezdy mimoúrovňovým křížením nebo odstranit ze silnic řidiče, kteří ignorují červenou. Obecně se mi to druhé řešení líbí víc ...

+15/−1
doporučit
23.8.2017 6:45

P48a84v90e46l 51Š68m72í45d44e28k 6649460273408

To je zase titulek: Dráhy upraví, autor měl napsat SŽDC upraví

+12/−1
doporučit
23.8.2017 4:48

M57a89r13t11i88n 37S71k12á16l79a 2218301334325

Sorry, ale 90 % problemu je o ridicich aut. Prejezdy jsou zabezpečeny dobre

+10/−1
doporučit
23.8.2017 7:33

P53e80t10r 87N94e30c53h12a70n71i23c41k85ý 7473326608300

Na velmi frekventovaných tratích a tím nemyslím rychlostně, ale počtem spojů blížícím se k jednomu za 10-15 minut by vážně žádné přejezdy být neměly. Těch rizik je hodně, krom těch střelců co jedou na červenou to někdo nemusí ubrzdit nebo dostat poruchu na přejezdu. Pro ty slušné je to taky slušný opruz nevědět jestli budu v cíli za minutu nebo za 15 minut. U tratí, kde vlak jede jednou za hodinu, dvě a dají se čidla dát dostatečně daleko to jde. U frekventovaných koridorů a příměstských tratí v aglomeracích je to velké riziko.

+5/0
doporučit
23.8.2017 7:59

P86e41t47r 43N88i71v38n72i78c25k75ý 3822844655397

Neříkejte mi, že je v dnešní době problém vybavit přejezdy odpočítadlem času, kdy se závory zvednou. I taková drobnost by spoustu čekajících zklidnila.

+4/−1
doporučit
23.8.2017 8:03

L48u49d22ě90k 46Š64i57š31á20k 3137868429394

Tak ono to není přejezdy, ty jsou označeny, každý ví, že jde o přejezd. Ale je to těmi, kdo na ně vjíždějí na červenou, případně se nezastavují na příkazové značce STOP atd. Za mě, není třeba žádný přejezd upravovat a investovat moje peníze, které státu na daních odvádím. Jistě pro ně stát najde lepší využití.

+3/−1
doporučit
23.8.2017 13:05

M75a94r85t63i82n 28Č90a43p91e83k 6190911377584

Takže 98% problémů jde na vrub silniční dopravy, ale 100% nákladů na jejich řešení platí železnice - tedy vlastně oběť. Tohle dotování silniční dopravy by mělo skončit a 98% nákladů by měli za své "ovečky" platit správci silnic i ČESMADem.

+3/−1
doporučit
23.8.2017 10:49

P32e50p38a 35B86r86a56t12r47š97o20v69s82k32ý 9825256339841

Pane Kroča. Nechte si předělat titulek! ČD nic upravovat nebudou!!. Maximálně interiér Pendolin ;-€

+2/0
doporučit
23.8.2017 12:10

P84e95t42r 13V29o89n29d11r46a48c14e56k 7375801543360

Zbytečně vyhozené peníze - například - může mi někdo vysvětlit , jak se dostalo auto na koleje u Kolína na videu u článku - já myslím, že toho řidiče měli policajti nafotit a fotky těchle ,,inteligentů, zveřejnovat - a sebrat řidičák na 10let !!

+2/−1
doporučit
23.8.2017 4:59

F97i98l68i74p 60S54i52r29o92t48e64k 9722589182201

Už za prvni republiky se při budování druhé koleje mezi Třebovou a Olomoucí, jen co vím, odstranily skoro všechny přejezdy. Jsme skoro o 100 let dál, ale při stavbě koridorů se radši řešily protihlukové zdi místo přejezdů. Přitom uvíznutí kamionu není nic zase až tak neočekávatelného. Za ty mrtvé ve Studénce měl jít sedět i ten, kdo tam ten přejezd nechal respektive povolil přes něj 160.

+1/0
doporučit
23.8.2017 10:07

J18a67n 84J17e52m62e88l47k18a 1455670

Tak především za 2 roky nedokázali naší zákonodárci ani zvýšit pokutu pro vozidla nad 3,5T. Která je stále směšná vzhledem k průšvihu, který nákladní auta na přejezdech představují. Stejně přejezdy jsou například na nově opravené Hradec Pardubice.. (160 km/h)

Je třeba nainstalovat automatické dohledové pokutovací zařízení, typu Camea, které může přímo detekovat i překážku na přejezdu, měřit rychlost průjezdu vozidel a pod.

Stejně si myslím, že přejezdy můžou být řešeny moderně zcela jinak. Vždyť u ETCS se přesně online ví poloha a rychlost každého vlaku. K žádnému prodloužení čekacích dob nemusí dojít v 21st.

Že přejezdy je dobré eliminovat věděli už za první republiky a i v 50 letech komunisti. Nejen na trati Havlíčkuv Brod, Brno, Bratislava. Ale i okolo Hranic n. M směren na Slovensko a dokonce Valaškých Klobůk (zapadlá trať č. 283). Ale za Klause, když low cost, tak low cost. Ve výsledku nejdražší, pomalý, nebezpečný.

+1/0
doporučit
23.8.2017 9:50

T84o19m62á42š 50F81l88a38i 6954831265641

jsem ze Studénky a jediný problém toho přejezdu a který by se měl řešit-doladit je ten že : Jak je možné že se zvednou závory bliká červená a přitom zabezpečovací zařízení řízené počítačem musí vědět že např. od Ostravy jede rychlík 150 a že už je v Jistebníku a on i přesto zvedne závory a nechá projet jedno dvě auta a už svítí červená závory dolů ... tohle jediné chce dolatit Ten semafor co tam chcou dát je nesmysl a nic neřeší. Doladit zabezpečovací zařízení klidně za cenu toho že tam bude delší čekaní. A třeba i upravit zvedání závor tak aby se zvedly až zhasne červené světlo nebo se zvedaly do kříže vždy první ta v protisměru takto je to řašeno v nedalekém Příboru. Jinak samozřejmě to neomlouvá řidiče. Dále nechápu proč ten přejezd není hlídán policií a neudělají si z toho byznys Pamatuji si jak s velkou slávou instalovali kamery na přejezdu že to budou hlídat a nic z toho

+2/−6
doporučit
23.8.2017 6:26

M19a34r51t88i83n 35R51u63z37i87c39k93a 1482698946467

Ve Studence ten prejezd muze byt zrusen, o kousek vedle je mimourovnove krizeni.

+1/−1
doporučit
23.8.2017 8:43

M82a45r19e31k 66B24o86g66d19a39n 3156247901685

Čekací doba na přejezdu ve Studénce je běžně 10-15 minut. Poté se závory zvednou, ale jdou většinou zase hned dolů. Celkem často se stane, že se zvednou 3 závory a 4. zůstává dole....

+1/−1
doporučit
23.8.2017 8:12

L79u24c33i51a30n 97P27a20p98a62z81i92a14n 5574307331485

Méně slov a více činů, včera bylo pozdě.

+1/−8
doporučit
23.8.2017 3:11

J12i21ř92í 90H22o47v16o43r52k19a 8647326732955

Už bych to neřešil. Vjetí na přejezd při signalizaci zákazu vjezdu - doživotní zákaz řízení vozidel, pokud uživatel vozidla neprokáže akutní technickou závadu, která by bránila bezpečnému zastavení vozidla před přejezdem.

0/−1
doporučit
24.8.2017 13:32

J45a49r45o28s58l78a24v 27K74a48d65l34e20c 5671839302811

Tradičně se v Čechách všechno dělá obráceně. Vlaky se posadí na nepřizpůsobenou trať a ta se bude pomalu v bolestech přizpůsobovat.

0/−2
doporučit
23.8.2017 7:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.