Diskuze
Elektřiny se nebojíme, hlásí české autofirmy. Investují do elektromobilů
Děkujeme za pochopení.
R82o93m11a66n 62J90e68s31c46h55k65e
EU omezuje výkon vysavačů. Ale výkon aut nikoliv. Na jsou auta 200 - 100kW?
T93o47m72a85s 39T77u14m25a
pleteš si pojmy s dojmy výkon nikdo neomezuje omezují příkon tedy spotřebu!
J97i87ř91í 20S16e84d52l43á80č90e82k
V hybridních autech není spalovací motor???
P12e20t83r 42B12á22č62a
Jaky popularnejsi? Komu tyhle zvasty furt cpete?
KDyby na to nebyly porad nejaky dotace a podobny zoufalosti tak si ty pazmeky k nicemu nekoupi nikdo a i tak je to mizive procento, tak si uz konecne nechte tuhle trapnou masirku.
M31i64c73h83a16l 52T36o91m43i76n22s56k35ý
Když EU bojuje proti fyzice dotacemi do elektroaut z peněženek majitelů obyčejných aut. Tak samozřejmě může téci voda proti proudu.
I ve srovnání s vodíkem je na tom elektřina hůře, nejen ekonomicky ale i ekologicky:
M64i68c63h89a83l 94T81o20m56i87n40s63k52ý
vodík už je teoreticky i životaschopný bez dotací, jen kdyby byly čerpací stanice. Elektřina fakt konkurenceschopná bez dotací a ekofanatiků není.
J55a20r14o69s73l75a69v 81B60r33a13b85e66n79e91c
Začínají to násilně cpát městům a úřadů a i s dotací to je jenom na zlost . Po městě to musí mít zapnutý "zvuk" aby to bylo slyšet, jinak je to nebezpečné a je to nacpané takovým velkým množstvím elektroniky , že je to vlastně drahé kur..tko .
M18a66r67t44i57n 37M55a25i78k22s37n67a35r
Protoze mechanicke casti, kde nastava neustale k vybuchum jsou naprosto nerozbitne, a nikdo nema problemy s prevodovkami, motory, spojkami....
P21a17v85e53l 52H10e79k
Az bude novej elektromobil stát 300 tisíc a ujedu na baterku 500 km začnu uvažovat o pořízení, do ty doby je to drahá hračka.
R25a88d11e89k 29H95o16d25a98ň
Elektromobily jsou pěkná věc, jenže... no, a to jenže trvá vlastně od vzniku, v roce ~1831.
A ono se to zase tak moc nelepší, navzdory "převratným novinkám". Důvod je prostý, akumulátor do elektromobilu je někde na úrovni 0.8 kg/km (nafta či benzín mají proti tomu naprosto směšné 0.03 - 0.04 kg/km. Důsledek je, že pro větší dojezd naráz ta hmotnost opravdu hraje roli - a hlavně je to problém s nabíjením. Ona argumentace "však to jde nabít i rychleji" totiž má jednu zásadní trhlinu - přípojka na to aby se dalo nabíjet opravdu "rychle" není k dispozici jen tak. To samozřejmě není neřešitelné - ale vyžaduje to další akumulátor na benzince který se bude nabíjet ze sítě, a auta se připojí teprve na něj. "Battery swap" který měla Tesla ztroskotal dokonce i v USA...
T93o35m57a46s 18T43u70m52a
"Battery swap" neztroskotal, ale nikdo z vlastníků Tesly o to neměl zájem! tesla má dojezd dostatečný
M47a59r42t66i98n 19K78a59r30á63s91e44k
No moc nevidim duvod pro by se meli firmy v autoprumyslu bat? Elektromobil ma velkou cast dilu shodnou s autem na benzin, jedine co se lisi je pohonna jednotka (tzn v hodne dlouhodobem horizntu asi moc nepofrci chladice - ale treba klimatizace samo zustanou, ridici jednotky, vstrikovace apod, ale firmy ktere tyhle dily delaji se uz dneska postupne pousteji do vyvoje dilu pro elektroauta, tak holt proste bosch nebo continental nebude delat tolik soucastech pro spalovaci motory, ale budou delat soucastky pro elektra).
J51i80ř28í 17P20r52a46ž19á26k
Dovedete si představit dobíjecí stojany na sídlišti? Tito snílci mi připomínají články v učebnici ruštiny před 60 lety. Začínaly vždy : Víte, že za 20 let bude v SSSR ... a pak následovalo něco takového jako v tomto článku. Nic se samozřejmě nesplnilo....
J65a56r46o83m80í87r 13K58r11á71l
Ty stojany si představit dovedu, ale už ne ta rozkopaná sídliště kvůli novým kabelům. A ani ty energetiky, co by to museli regulovat.
M31i60l95o10š 70M60a25c78k31ů
Je to všechno o penězích, když se zdraží PHM, tak se zdraží pro úzkou skupinu lidí, kteří využívají auta, potom se přeneseně snaží zdražit další věci, protože jsou vyšší přepravní náklady. Tím, že se rozšíří elektromobily, vzroste poptávka po elektřině, V případě zdražení elektřiny se cena zvýší pro všechny, nejen pro ty co využívají automobily. No a ostatní věci zdraží také, protože se přece zdraží vstup - energie. No a kolečko zdražování je na světě.
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...
Odpor místních je v Česku racionální. Města z výstavby průmyslu nic nemají
Odmítání výstavby nových podniků a výrobních hal a další infrastruktury je v Česku podpořený ještě...
Mrazy zasáhly sady v Čechách. Škody na úrodě budou rozsáhlé, hlásí ovocnáři
Škody na úrodě ovoce budou kvůli nynějším silným mrazům rozsáhlé. Mrazy zasáhly zejména ovocné sady...
Reportáž od zářivě modrého bazénu. Místo lidí se v něm „koupe“ jaderné palivo
Seriál Silnice vede mírně zvlněným terénem. Levou stranu lemuje zeleň, v dáli se zvedají kopce. Na...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!