Diskuze
Zrychlíme vlaky, zavedeme společnou jízdenku, slibují strany
Děkujeme za pochopení.
P90e67t92r 31Ř40i60h41á49k
Tolik krasnych slibu o zdarne budoucnosti. Nemohly by byt volby co pulrok? :) by byli v permanentnim slibovacim modu :)
R88a43d64e14k 58H58o70d26a51ň
Je jedno kolik toho naslibují. Rychlý vlak nemůže jezdit po těch samých kolejích, kde se crcají vláčky 50kou. V Japonsku to pochopili již dávno, a přes 50 let jezdí vlaky o rychlosti 200 km/h., což ale nutně znamená postavit nové tratě jen pro tyto vlaky. A tohle by se ideálně mělo řešit na území EU, nikoli "jen" ČR tak, aby specifika byla společná, a vlaky šlo prodlužovat i do zahraničí.
On by samozřejmě vlak co by dělal Brno-Praha nebo Praha-Ostrava za 40 minut hodně pomohl, ale o tom si asi můžeme nechat jen zdát.
R11a88d27e23k 62J84a29n82a62t43a
Samozřejmě, že pro vysokorychlostní vlaky jsou třeba nové, vysokorychlostní tratě - on někdo tvrdí opak?
Nechat zdát si o tom nemusíme. Je to zcela reálná možnost. V podstatě jediným důvodem, proč se tyto tratě u nás ještě nestaví, je určitý "mentální blok" v hlavách politiků a voličů.
A ještě nechnická poznámka - jízdní doba nejvyšší vrstvy spojů po VRT Praha-Brno by měla být systémová hodina, tj. cca 55 minut. Nikoliv 40 minut - to jsem v žádné studii neviděl.
J56a25n 64J46e30m22e29l53k62a
Zdá se, že se krásně opět vyhnuli tématu, zda chtějí soutěžit vlakovou dopravu a v jakém podílu.
F34r21a16n64t88i84š32e32k 23S62t20r22n36a75d
Jsem důchodce. Chci být v důchodovém věku aktivní. K tomu potřebuji možnost přemisťování se z místa na místa prostředky veřejné dopravy - především vlaky. Závidím důchodcům na Slovensku, že už po několik let mohou po území Slovenska cestovat zadarmo. Valorizace důchodů řádově ve stokorunách nikdy nedosáhne zvyšování platů státních zaměstnanců v tisícikorunách. Budu volit KSČM nebo ČSSD zejména proto, aby jejich poslanci ( ministři ) mohli splnit volební slib ohledně výše cestovních výdajů žáků, studentů a důchodců.
R75o18b76e75r22t 66F89e57j98e73r
Já bych nebyl proti, kdyby byla veřejná doprava pro všechny občany zcela zdarma, financována z veřejného rozpočtu. Pomocí "megalítačky" by se pouze evidoval pohyb cestujících a kapacita dopravních prostředků by se přizpůsobovala poptávce cestujících. Naprosto transparentní, pružné, efektivní, ekologické řešení.
R77o28b82e45r38t 27F63e87j76e77r
Elektrifikace pravého pruhu. To bude projetejch stahovaček..
J20a57n 73V98a96l59o48u79c45h
Jednotná jízdenka není problém. Jen jaksi bude vycházet ze základních tarifů dopravců (tedy např. u ČD bude základem propočtu nikoli akční jízdné OVA-PHA vycházející z cen konkurenčního boje, ale klasický kilometrický tarif, který platí tam, kde "konkurence neotavuje", tedy nějakých 1,5kč/km). Takže jízdenka bude, ale prakticky nikomu se nevyplatí. Na kratších tratích si vystačí s lokálním IDS, na delších bude dál kombinovat jednotlivé jízdenky.
J12i38ř70í 66B32á51r76t53ů
Kdyby cokoli z toho chtěli opravdu udělat, tak už to tady dávno máme. Zatím zavedli jen šmírovací EET,kontrolní hlášení ...
R84o57b97e49r74t 41P85r57a53ž94á79k
A kdo je neposlušnej, na toho zakleknou.
M82i19l22a74n 21K98o65i60š
Je potřeba především zrychlit železniční tratě, na mnohých se jezdí 50-80 km/h, což je zoufalství v 21.století. Elektrifikovat rychle hlavní tratě, jen lokálky bych nechal, tam ty dráty nemají význam. V železniční dopravě jsme dost zaspali....
S elektrifikací dálnic bych zatím počkal, hybridní kamiony u nás ještě hezkých pár let jezdit nebudou. Je to vize budoucnosti, ale prozatím potřebujeme investovat peníze jinde.
J13a76n 25V16a50l76o63u70c49h
Jak zrychlit lokálky stavěné jak sedlák v 19. století dovolil, tedy plné oblouků a daleko od vsí? Jedině přetrasovat, tedy stavět min. z půlky znovu. Už jen kvůli výkupu pozemků nereálné. Anebo si přestat šoupat prázdnými vláčky po kraji, přijít o "rekord" nejhustější železniční sítě na světě, dát lidem autobusy na náves a z peněz ušetřených na údržbu takových lokálek financovat rozvoj tratí vyšší úrovně.
M57a25t23t86e50o 19K13o29u78n70o82v41s22k48y
Narazil jsem na povedenou simulační hru, kde spravujete svou vlastní fiktivní zemi. Snažil jsem se základní kritéria přizpůsobit co nejvíce ČR. A ačkoliv jsem podle dnešní definice a politické korektnosti ultrapravicový extremista, světě div se, ta země mi funguje. Daří se mi vybírat daně, vhodně investovat a rozvíjet infrastrukturu. Nerozhazuju prachy, můj státní dluh je sice vyšší, než jsem zamýšlel, ale daří se mi ho splácet celkem slušně, nikdo nemá žádné výhody a na oplátku mám spokojené a pracující lidi, kteří jsou z 89% procent spokojeni s mým vedením. Těch 11% je výsledek experimentu se sociálním zvýhodněním, které se mi ale po čase nelíbilo a zrušil jsem ho a světě div se, místo očekávaného "pochodu s davem" si postavili hlavu a raději aby něco dělali ke své spokojenosti, tak mi dělají jenom bordel a nechtějí přijmout podmínky jako zbylých 89% lidí.
Takže i hra má jasno, co se bude dít, když se bude rozhazovat jak na běžícím páse za nesmysly jako to tu dělá levice.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!