Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Na tratích je plno. Nová linka RegioJetu zkomplikuje dojíždění do Brna

Vstup RegioJetu na železniční trasu Praha - Brno v hodinovém intervalu od 10. prosince zkomplikuje cestování lidem, kteří denně dojíždějí do práce osobními vlaky na tratích mezi Brnem a Břeclaví, Brnem a Letovicemi a Brnem a Tišnovem. U některých vlaků se totiž prodlouží jízdní doba a u některých zanikne přestupní vazba mezi vlaky v Brně-Židenicích ve směrech Letovice a Blansko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

To je zase nenávisti vůči Jančurovi, holt českej závistivej človíček. Ale že jste v roce 2004 přestali díky jemu cestovat jako dobytek, to jste zapomněli, že vše financuje sám ze zisku a dokázal nemožné to nevidíte. Díky Jančurovi se cestování stalo důstojným. Asi jste chtěli dál cestovat špinavými vlaky ČD a rezavými Karosami ČSAD. Bože lidi proberte se, buďme rádi za Jančuru a nenadávejte.

0 0
možnosti
LZ

Takže opět aby soukromníček neřval jak hyena namíchneme a zabrzdíme v přepravě několik tisíc lidí. Výborně, jen tak dál. Děkujeme za vstup soukromníků do dopravní obslužnosti. Chce se mi blejt velebnosti;-O!!

0 1
možnosti
ŠF

Myslím, že počet spojů na trati Brno - Praha by měl být regulován na jeden spoj za hodinu. To by mělo stačit, protože v silných dnech je možné přidat vagony. Stát by si měl také ponechat možnost dovolit pouze nové soupravy, a nepouštět na důležitou trať 40 let staré vraky.

0 0
možnosti
LP

Privát proti lidem? K čemu je dobré, když se lidem bude komplikovat dojíždění? Kapitalismus postavený na hlavu.

2 0
možnosti
RJ

Tohle samozřejmě kapitalismus není. Koleje jsou státní a jsou obecně pronajímány dopravcům za podnákladovou cenu. Stát se ovšem reálně vzdává práva toto regulovat (jinak by Regiojet ty trasy nedostal).

Takže spíš než kapitalismus je to jakási oligarchie. Jančura ja kamarád Babiše a tak má jeho firma výhody.

6 0
možnosti
FS

F83i83l62i11p 62S25m54o29l43a

1. 10. 2017 17:33

A co poslat Jančuru přes Vysočinu? Nepomohlo by to alespoň trochu?

1 0
možnosti
RJ

Nepomohlo, tamtudy by totiž nechtěl jezdit. Trať je časově delší a sklonově náročnější, což s sebou nese zvýšené náklady.

2 0
možnosti
HK

K podobnému rozvázání přípojů v Brně-Židenicích (mimochodem negarantovaných - viz "kolečko s tečkou" u jednotlivých vlakových spojů) došlo do určité míry už se zavedením expresních spojů ČD (těch, co jedou v trase Praha - Brno, max. Praha - Břeclav). Ale tato skutečnost se pí Šubové nehodí do krámu. Celý článek je v tomto ohledu dost tendenční.

2 1
možnosti

to je ten přínos ohledně kvality cestování díky vstupu soukromníků na dráhu ;-D

2 0
možnosti
FH

To ale není chyba RJ. ;-)

1 3
možnosti
RJ

Čí je chyba, že tam jezdí také nákladní pomalé vlaky ? Na dálnici máte stanovenou nejnižší rychlost. Proč to neplatí a koridoru ? Ano vybíráme peníze.

A soukromníci ať si postaví vlastní koleje. Tak to fungovalo už za Rakouska.

1 0
možnosti
JN

J83a46n 53N54o33v41á96k

30. 9. 2017 11:33

Pokud chtějí přepravovat více cestujících, tak přece mohou přidat vagony a počet vlaků zůstane stejný. Vlaky nemusí jezdit ve stejných intervalech jako tramvaje.

1 5
možnosti
IH

I81v80a62n 45H78o60l57a72s

30. 9. 2017 17:09

Trend dalý poptávkou cestujících je přesně opačný, což je naprosto logické - když potřebuji někam jet (obvykle musím být někde v určitou hodinu), tak mi houby pomůže, že vlak bude mít 10 vagónů, ale přijede tam o hodinu dřív, (a další o hodinu později), než potřebuji. Prodlužování intervalu zase získané cestující odradí.

5 0
možnosti
MZ

To je zajímavé, když Pendolino v prvním roce svého zajíždění do Chebu narušovalo pravidelný tak příměstské dopravy z Berouna do Prahy, mělo prostě delší jízdní dobu než ostatní vlaky, aby nenarušovalo příměstskou taktovou dopravu ... nechápu, proč se podobně neupraví jízdní řád jinému dopravci.

6 2
možnosti
IH

I11v22a66n 41H20o48l39a84s

30. 9. 2017 17:11

Asi proto, že Pendolino do Chebu je něco jiného, než spoj, který má konkurovat silniční dopravě mezi dvěma největšími městy republiky.

2 2
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa

25. dubna 2024

Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...

Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum

25. dubna 2024

Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...

Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury

24. dubna 2024

Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...

Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii

24. dubna 2024

Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!