Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M80a33r57i25a10n 67K41e82c20h75l60i65b97a59r 3150923129

Kapacita hlavních železničních tratí bohužel dávno neodpovídá poptávce cestujících, a to už nemluvě o nákladních vlacích, které musejí čekat na "sloty" hlavně v noci.

Jenom v Praze by se měly přidat úplně nové vjezdy do uzlu, aby se rychlá dálková doprava nemíchala s ranními osobáky, kterými jezdí opravdu hodně lidí a kterých by bylo potřeba více.

Měla by se zdvojkolejnit a elektrizovat trať Praha-Všetaty a dostavět spojka od Milovic do Mladé Boleslavi...

A uzel Brno je snad ještě horší případ.

Snad jediné velké město, kde je zatím dostatek kapacity, je Ostrava.

+13/0
doporučit
29.9.2017 16:06

J80o90s79e18f 58H33o29n48e71š 7461322270973

Regiojet jsou jako velká voda.Vtrhli na trasu Brno-Č.Budějovice a vytlačili Jihotrans a brněnský ČSAD ještě funguje.Ted zjistili,že to přepískli a stáhli se bez náhrady.Na trase Brno-Tábor nic nejede.Jako náhrada cesta přes Prahu obyčejně jeden spoj s místem a z Prahy misto není.Zlatý časy ČSAD-boj o místo nikdy nebyl

+11/0
doporučit
29.9.2017 21:54
Foto

M72i40l45o90s93l56a67v 29Z39í78t81k95a 8590794957590

Nechápu, proč stát povolil další spoje, když se na trať nevejdou. V regionální dopravě jezdí řádově více cestujících než v dálkové. Takto při nedostatečné kapacitě / kolem Prahy, Brna, Olomouce.../ trpí příměstská doprava. Nelze tzv. liberalizovat trh na infrastruktuře, která na to není připravena. A jednotný tarif měl být ministerstvem dopravy ( lépe asi nazývat ministerstvem dálnic ) řešen jako úplně první.....

+10/0
doporučit
29.9.2017 21:11

V29í68t 11J17ů33z33a 8592786791508

Trochu zavádějící článek: Regiojet má až na dva vložené spoje v každém směru jezdit jen po dvou hodinách; a dopravu evidentně bude nadále komplikovat mnohem více vlaků Českých drah než Regiojetu.

+11/−2
doporučit
29.9.2017 17:09

M87i90l49a72n 86K80a77s59a72l 9827399280292

Tak ho tam SŽDC nemá pouštět, jednoduché. Takže zase selhal stát.

+8/−1
doporučit
29.9.2017 16:38

A32l71a67n 43Ř84e31p13k82a 4905226

A teď bude žlutý šašek zase nabízet, že to vyřeší... převezme spoje ČD, zvýší kapacitu svých a vyřešeno ;-D

+12/−4
doporučit
29.9.2017 19:40

R33o20m57a89n 24N74o34v55a92k 6939811722726

Děkujeme nekoncepčnosti SŽDC...neměla nové spoje povolovat!

+10/−3
doporučit
29.9.2017 19:47

M13a53r86t15i95n 20R34u62z46i38c82k87a 1112608916447

Uz je na case opravdu zacit stavet novou trat Praha-Brno...

+6/0
doporučit
29.9.2017 17:54

V94í29t 28P15r10č37í48k 9768320874450

Tak se kvůli ambicím soukromých dopravců opět sype dobrá dopravní obslužnost :-( Jediným funkčním řešením by byl tzv. švýcarský systém. To znamená grafikon sestavený SŽDC a dopravci by soutěžili pouze o předem dané časy. Nutným předpokladem by bylo povinné uznávání jízdenek a vždy aspoň část spoje bez povinných místenek. Bez toho by dopravní obslužnost nebyla plně zajištěna.

+12/−5
doporučit
29.9.2017 18:02
Foto

J96a57n 83V35a34l50a98l93í39k 6406439970866

tak když tam nebylo místo tak neměli Jančurovi tohle umožnit...prostě Jančura se musí nacpat všude a ostatní cestující ho nezajímají...

+14/−7
doporučit
29.9.2017 16:14

L79a87d70i72s29l17a36v 73P73o63s57p98í62c53h67a13l 1268477373720

Jančura dělá bordel v systému!!

+8/−4
doporučit
29.9.2017 22:37

M32i87r65o87s53l56a62v 60Z61i96k15m63u84n30d 6288302497778

To je zajímavé, když Pendolino v prvním roce svého zajíždění do Chebu narušovalo pravidelný tak příměstské dopravy z Berouna do Prahy, mělo prostě delší jízdní dobu než ostatní vlaky, aby nenarušovalo příměstskou taktovou dopravu ... nechápu, proč se podobně neupraví jízdní řád jinému dopravci.

+6/−2
doporučit
30.9.2017 6:58

P14a13v80e19l 32M83e30j76s35t86r54i35k 2364243947706

Koukam zase clanek a hlavne diskuse plna kritiky Regiojetu a Jancury ackoliv za provoz na tratich odpovida SDZC. Kdyby tam sedeli panove, kteri premysli a delaji co maji, k ruseni potencionalni navaznosti vlaku by dochazet nemuselo. SZDC nemusi vyhovet vsem pozadavkum vsech provozovatelu at soukromych ci statnich. Takze pokud kritizovat tak ty co si to zaslouzi a ne ty kteri vyrazne pomohli zvysit kvalitu cestovani v Cesku.

+8/−5
doporučit
29.9.2017 18:38

P23a57v98e14l 84P74r59o72k23o22p 6658522445760

A k tomu to pro daňového poplatníka nebude vůbec levné.

Za komerční spoje jezdící bez dotací se v dotacích zaplatí mnohem více než za dotované spoje, jak ostatně ukazuje zkušenost z linky Praha - Ostrava. Na objednaných linkách objednavatel hradí celkovou ztrátu dopravce s již započítanými kompenzacemi slev za studenty, kdežto u komerčních spojů kompenzaci slev za studenty hradí v plné výši.

Tedy jinak v principu je to pro daňové poplatníky problém zejména na tratích, které jsou bez kompenzací za studenty ziskové.

To kafíčko prostě není zadarmo.

+6/−3
doporučit
29.9.2017 18:15

F33r49a81n75t68i33š68e50k 78V42a14n33ě78k 1367724167707

Úplně nesmyslná dopravní politika státu. Vždy by měl mít přednost jak při tvorbě jízdního řádu, tak i v dané dopravní situaci přednost vlak, který je objednaný státem či krajem, protože jinak jsou vyhazovány peníze daňových poplatníků za objednávku veřejné dopravy. Myslíte si, že ve Švýcarsku by mohl český systém fungovat?

+8/−6
doporučit
29.9.2017 16:05

L77u48c88i59a14n 72P49a73p28a37z30i45a19n 5714647331895

Privát proti lidem? K čemu je dobré, když se lidem bude komplikovat dojíždění? Kapitalismus postavený na hlavu.

+2/0
doporučit
1.10.2017 23:52

J20i31n84d53ř47i36c46h 54Š16k29o71p80e51k 4795451500155

to je ten přínos ohledně kvality cestování díky vstupu soukromníků na dráhu ;-D

+2/0
doporučit
1.10.2017 9:08

H93o74n94z87a 72K45a19r35á94s14e40k 1295431332418

K podobnému rozvázání přípojů v Brně-Židenicích (mimochodem negarantovaných - viz "kolečko s tečkou" u jednotlivých vlakových spojů) došlo do určité míry už se zavedením expresních spojů ČD (těch, co jedou v trase Praha - Brno, max. Praha - Břeclav). Ale tato skutečnost se pí Šubové nehodí do krámu. Celý článek je v tomto ohledu dost tendenční.

+2/−1
doporučit
1.10.2017 11:56

F67r55a45n61t84i85š33e11k 62S22v58o65b30o11d47a 8850509987670

Idnes rozsévá nenávist a ještě trošku dost nefér způsobem. Přitom největšími škůdci jsou milačkové regionální redakce - ZZ (zelení zlojedi) v čele s Anderem, kteří blokují nádraží.

+3/−4
doporučit
29.9.2017 18:12

F65i69l58i94p 31S57m49o44l22a 9407428231857

A co poslat Jančuru přes Vysočinu? Nepomohlo by to alespoň trochu?

+1/0
doporučit
1.10.2017 17:33

J85a47n48a 82B34r10e87j30c18h50o93v34á 5597858523154

Proč to vyčítáte Jančurovi, kdyby mu to ČD nedovolily, tak jezdit nebude. Takže zlobu obrátit proti nim.

+2/−8
doporučit
29.9.2017 17:09

F92i65l54i78p 43H64e74r97c95í50k 9409362457885

To ale není chyba RJ. ;-)

+1/−3
doporučit
30.9.2017 13:32

J88a32n 79N45o79v43á63k 8980126257980

Pokud chtějí přepravovat více cestujících, tak přece mohou přidat vagony a počet vlaků zůstane stejný. Vlaky nemusí jezdit ve stejných intervalech jako tramvaje.

+1/−5
doporučit
30.9.2017 11:33

A45l61e18š 10L96i97s62o91v16s46k75ý 9679178522822

Nejlépe je stále znovu zpochybňovat a blokovat stavbu nového nádraží v Brně. A regijet nemusím - každou půlhodinu vlezlo do kupé nafintěný telátko a medovým hláskem se ptala, zda je vše v pořádku.

+1/−6
doporučit
29.9.2017 16:22

J72i84ř38í 58K57v92ě71š 1603156122791

A to je takovej problém ty příměstské přípoje upravit tak, aby navazovaly na dálkové spoje?

+1/−7
doporučit
29.9.2017 18:08







Najdete na iDNES.cz