Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené technologie, uvedla agentura Reuters. Chtějí tím omezit konkurenci, kterou pro značku Volkswagen představuje sesterská značka Škoda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12a27r19o42s87l93a48v 25B43i44r57n80e86r 4568605602538

Maminka se boji sve dcerky,ktera ji vydelava penize ...bez dalsiho komentare}}}

0/0
7.10.2017 15:17

P15e74t17r 68Č44e33r98m41á32k 9378805519660

Tak určitě ;-D Leda ve snech odborářů ;-D

+1/0
7.10.2017 17:44

S27l72a43v87o20m60í24r 25Š88t58ě91p59á40n 1548274272374

VW by měl škodu prodat ... třeba Toyotě

0/0
6.10.2017 13:57

J58i21ř29í 85P53r28o58v89a66z92n20í10k 9651665679733

Komu patří Škoda auto? Volkswagenu a ne naopak!!!

Nšebýt VW tak by se tam montovalo možná Clio.Většina co sem píše jsou snad nějací komunističní pohrobci, nebo blázni je to jejich fabrika, značka a to je vše.

+1/0
5.10.2017 18:48

M76i27l83a46n 97S46ý10k45o37r25a 4265258196140

Zaráží mne jak je článek pojatý tendenčně a socialisticky.... Ve Škodovce nejsou volný kapacity na rozšíření výroby,,,maká tam už víc cizinců než Čechů a páni odboráři můžou tak akorát mlčet... Ale to hlavní zde uvedeno není...a to že Škodovka chce zahájit výrobu elektromobilu a k tomu potřebuje prostor a kapacitu...a to je ted cesta všech automobilek, stačí sledovat trendy a autosalony...pořád jde jen o peníze...VW chce vydělávat a kdyby Škoda nevydělávala tak to nedělají ...takže v klidu páni odboráři...

+2/0
5.10.2017 9:26

P78e80t24r 94N77o68v32á79k 8725539830

zarazi mne ze nikomu nevadi

1) rada korporaci (u nas) neplati zadne nebo jen smesne dane. vice:

Korporace neplatí daně;-€

www.1url.cz/@KorpMafie

-

2) rada korporaci nas tuneluje pres monopolni ci oligopolni postaveni

napr T-mobile.cz nabizi u nas nektere sluzby 50x dráž nez v Polsku a my mu jeste malem tleskáme 8-o

-

Korupční praktiky mobilních operátorů v ČR ;-€

www.1url.cz/@KarTel

+1/0
4.10.2017 19:25

J97i52ř66í 14P25r33a91ž34á84k 9620372421802

Nyní se ukazuje hloupost těch, kteří zprivatizovali 100% Škodovky. Kdyby to dělali jako v Číně 50:50, tak by problém nevznikl.

+3/0
4.10.2017 18:56

P38e22t21r 82N58o37v12á43k 8805629240

spis mela byt opce ze ceske firmy maji narok koupit 51% akcii zpet

a nebo

nemela projit LISABONSKA smlouva co nam spolu s nasimi ČSSD vnutili a tim nas ze vseho vysachovali

+3/0
4.10.2017 19:11

J38i85ř69í 87P97r50a95ž53á39k 9610102921422

R^

+1/0
4.10.2017 19:46
Foto

I41v21a91n 34K89o33p50t51a 5477432651647

Vzhledem k nedostatku výrobních kapacit bych se nějakého poklesu nebál. Pokud se v Německu nebude dělat sup, dříve nežli později to bude něco jiného. Ze by postavili další fabriku v ČR je asi nepravděpodobné. . A být to 50:50 tak ty poplatky platí vyšší už teď, ostatně škodovka inkasuje licenční poplatky z činy například.

0/0
4.10.2017 20:03

J57a48r31m45i51l 50V26e89p52ř74e39k 62S13t36. 5446665834129

Věřte, nevěřte!? Má tady cenu něco komentovat?

+2/0
4.10.2017 18:36

P28e38t29r 77N51o46v45á76k 8535579220

domnívám se jasně že má!

-

horší pokud by to bylo zakázané

0/0
4.10.2017 19:26

O72n89d51ř14e33j 49L11o73š17o87t21h 2822124895650

Je třeba říct, že o něčem takovém nerozhodují odbory ani šéf jedné z mnoha divizí. O tom rozhodne management VW AG a to jistě podle toho, že si udělají nějakou analýzu a podle té se rozhodnou.

To, co probíhá v novinách je jen zbožné přání lidí, kteří v tom mají nulové rozhodovací pravomoci.

+4/0
4.10.2017 18:12

J81a38n 31S63e87m82i66k 4444247362449

ale silne odbory jako v Nemecku na rozhodovani toho top management MAJI vliv

tlaci temata, lobbuji pro ne, a taktez naznacuji ze pokud se jim nevyhovi, mohou z toho byt neprijemnosti prave s temi odbory

...a to pusobi na smer rozhodnuti managementu

rozumite- pokud by to bylo jak vy rikate, pak by neexistovaly zadne lobbingove firmy;-)

0/0
4.10.2017 18:31

J78a96n 84S10e73m95i68k 4774797832869

P.S. a odbory je takova lobbyingova firma- ovsem s tim ze bezna lobbyingova firma nema schopnost vam v pripade spatnych vztahu zastavit vyrobu tim ze dozene zamestnance do stavky;-)

+1/0
4.10.2017 18:36

J58i78ř85í 42S91c75h24w17a55c26h 8878854648166

takže v Německu začnou odbory stávkovat pro převedení Superba do Německa a v Česku zase proto, aby tomu zabránili, takže VW se zastaví, Škodovka se zastaví....aneb válka odborů na obzoru ;-)

0/0
4.10.2017 19:35

J55a88n 68S38e15m55i37k 4764877692149

slabinou vasi uvahy je:

a) odbory v cesku jsou cajicek, a navic je utahnou na varene nudli- treba kdyz budou vyhrozovat raznou letakovou akci nabidnou jim misto 33% nemeckeho platu 35% a budou panackovat jak pudlik

b) nemecke odbory VW zastupuji mnohem vice zamestnancu a I vzhledem k tomu ze jsou "doma" jsou pro vedeni dulezitejsi- takze kdyz budou delat rotyku nemecke a ceske odbory protichudne, je jasne koho si vybere vedeni VW aby ho potesilo a koho aby ho zklamalo

0/0
4.10.2017 22:55

V88a17š23e24k 23Ř34í20h80a 2933793518762

No a potom by bylo dobré vědět komu se zodpovídá ten managment. V případě VW to jsou ve velkém počtu zaměstnanci a obce v okolí. Stačí se podívat na akcie.

+1/0
4.10.2017 18:45

O55n90d90ř30e17j 80L28o90š21o30t92h 2272164105480

Žádná firma, a zvlášť v automotive, se nemůže chovat takhle hloupě.

Může se samozřejmě stát, že k přesunu dojde, ale pokud se tak stane, tak proto, že to bude mít pozitivní přínos pro skupinu. Pokud to tedy neřídí pitomci.

+1/0
4.10.2017 20:04

V73a38š59e81k 90Ř25í37h12a 2673113918412

;-D;-D;-D Koukám, že se zapomnělo, že Kvasiny už více jak půl roku jedou hlavně díky Atekám. Tedy nikoli kvůli Škodovce. Ostatně i Karoq je její totální kopií jen o 100 000 dražší. Proto mám pocit, že přesunutí Superbu není zas tak problematické.

Co bych viděl jako problém je trochu skomírající vlastní Škodovácký vývoj. Uznejme, že pokud zkutečně Němci zvednou poplatek za technologie tak škodovka ještě více klesne na již tak omezených výbavách. A tam už toho moc není.

0/−2
4.10.2017 18:10

O90n77d14ř69e36j 14L22o22š46o23t34h 2292944695780

Ten licenční poplatek je ideální nástroj k optimalizaci daňové povinnosti. Pokud je poplatek nízký, asi jde vlastníkům o to, aby se maximum zisku danilo zde.

+1/0
4.10.2017 18:14

V92a68š24e94k 17Ř23í84h45a 2523433978602

Ten poplatek má hlavně logicky zvednout cenu těch technologií. A pokud by se mělo jednat o daně pak bych řekl, že vyšší poplatek bude znamenat vyšší daně v Německu, což je také pochopitelné.

0/0
4.10.2017 18:17

O60n27d87ř33e29j 24H48o36l23ý 9170590658239

ech, plus za první větu, podle mne o danění v ČR nejde, je zajímá zisk

0/0
4.10.2017 18:53
Foto

I93v86a11n 60K13o39p85t30a 5467442431527

Kvůli Seatu? Dělají Superb, Kodiaq které v počtech ten seat pře válců ji každý samostatně.

0/0
4.10.2017 18:19

V15a84š28e16k 41Ř60í36h38a 2533603948582

Pak je zajímavé že je nejvíce objednávek a nejvíce čekaček na Atecu. Superba dostanete do 2-3 měsíců, Kodiaq je ve skladech a na Atecu se čeká 1-1,5 roku. Čím to bude?

0/0
4.10.2017 18:21

P89e15t15r 55Č43e65r85m19á57k 9818225369820

Z jednoduchého důvodu - právě kvůli superbu a kodiaqu nemá seat tolik kapacity ve výrobě ;-)

0/0
4.10.2017 18:53

V84a48š13e21k 39Ř24í82h54a 2793233398302

A proto se Kodiaq vyrábí i na sklad. Místo aby se plnili objednávky.;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
4.10.2017 19:03

P30e80t55r 33Č37e69r43m91á52k 9698965349390

A proto je na Kodiaq dodací lhůta několik měsíců ;-)

0/0
4.10.2017 20:10

V86a79š58e34k 94Ř33í71h90a 2323563218322

A Seata 1,5 roku. Podívejte se na skladovky Kodiaq má skladem přes 100 aut skoro všechny modifikace. U Ateky jich není ani třicet a vše jen 1,0 nebo 1,6. Na cokoli další se čeká. Vím o čem mluvím chtěl jsem Atecu a čekal 4 měsíce na skladovku. Když mi nabídli dražšího karoqa že bude dříve tak jsem vše zabalil a úplně odešel od koncernu VW.

0/0
4.10.2017 21:05

P26e23t46r 21Č13e19r90m74á34k 9228845399850

No dyť to je to o čem se ru mluví - kapacity jsou naprosto vytížené a logicky se preferuje vlastní větší a dražší Kodiaq na úkor menší levnější cizí Ateky, s Karoqem to bude to stejné.

0/0
4.10.2017 22:22

V30a22š78e44k 40Ř24í51h77a 2813513438332

Na sklad;-D;-D;-D To je management

0/0
4.10.2017 22:35

P30e84t89r 66Č39e97r34m43á10k 9218555959790

Žádný na sklad, tam jde pár vozů aby bylo v něco nabíce, ale objednávky nestíhají.

0/0
5.10.2017 10:44

V48a60š15e59k 14Ř73í94h28a 2483743218912

100 modelů skladem vs ani jeden skladem. Toť fakta.

0/0
5.10.2017 22:58

P56e90t41r 69Č53e43r71m12á87k 9828345119170

Takže jak píšu, pár vozů, zatímco jsou desetitisíce objednávek...

0/0
6.10.2017 10:49

V94a24š59e94k 84Ř18í65h81a 2633903638452

;-D;-D;-D;-D;-DDeseti tisíce objednávek. Mě bavíte.

0/0
10.10.2017 1:16

V77a77š47e15k 80Ř20í78h73a 2813163928732

Jinak pokud mají představu, že se takto zachází se zákazníkem, pak se nedivím Němcům že dělají co dělají. Tohle je hodně mimo mísu.

0/0
4.10.2017 22:39
Foto

I56v76a82n 92K91o65p36t14a 5517182581457

No třeba tím ze ta linka se stále dodelavala, na jedné lince jedou všechny tři SUV. Pro Kodiaq teď dělají další. Jinak cekacka na Kodiaq když ne vezmete skladovou je taky slušná.

0/0
4.10.2017 20:05

V62a65š54e20k 91Ř10í76h33a 2343653938642

Právě že skladovka. U Seatu není ani skladovka. Vím o čem mluvím čekal jsem 6 měsíců na skladovku pak mi přesunuli termín a já to zabalil.

0/0
4.10.2017 21:00

V81a11š23e32k 43Ř22í18h66a 2313373418822

sorry 4

0/0
4.10.2017 21:06
Foto

I87v71a34n 37K41o76p68t28a 5127812281547

Na skladovou se nečeká. Pro skladovou dojedete a do týdne odjizdite novým autem.

0/0
4.10.2017 22:58

V33a63š89e15k 25Ř49í31h20a 2883383198632

:-):-) Hm to jsem si taky myslel. Takto jsem si na netu našel atecu 1,5. a musím vás zklamat na ní se čeká. Schvalně si na ni na seat.cz zavolejte. Tak to s Atecama prostě je totálně nedostatkové auto.

0/0
4.10.2017 23:57

P22e80t18r 94N50o77v11á34k 8335719310

tak už je to tady 8-o

-

koukam ze postupne skodovku presunou do nemecka

co na tom ze se vyrabi treba v cine, na cinu si nemec nedovoli nebot cina drzi vsude min 51%!!

-

nakonec ji budeme muset znovu znarodnit a znovu privatizovat 8-o ??? 8-o

-

aby si na nas prestali vyskakovat!

0/−2
4.10.2017 18:04

P29a74v49e91l 57N95o75v62á10k 3822684970789

Tak z něčeho Němci ty emigranty musí živit

+1/0
4.10.2017 17:57

J32i12ř51í 81P16a30u92l 3596625707242

Nemci "zivi" pul Evropy, zejmena tu jizni, milion migrantu a kdovi co dalsiho a pri tom vsem maji v posledni dobe rekordni prebytky rozpoctu. :-)

+3/0
4.10.2017 18:01

P59e68t72r 76N33o80v92á30k 8615429690

tak pokud doji jejich korporace 1/2 evropy jako nas

tak aby nemeli!!

+1/0
4.10.2017 19:09

R39i74c56h73a23r23d 75T18o79m52e82č38e72k 7476365286281

Pravda, prodej Škody koncernu VW byl jeden z těch lepších privatizačních kroků, ale z krátkodobého hlediska. Z dlouhodobého hlediska takový cizí moloch neprodukuje domácí zisk a oslabuje prosperitu země. Měli jsme jedinečnou šanci začít jako třeba Korejský Hyundai licenčními modely a pokračovat vývojem modelů vlastních. Na postupnou privatizaci bylo dost času. Věřím, že jsme schopni vyrábět vlastní auta, v historii tomu tak vždy bylo.

+2/−4
4.10.2017 17:54

P13e77t70r 66Č14e34r42m87á33k 9978385299890

To je nesmysl. Moloch tu zaměstnává desetitíce lidí a platí daně z jejich vysoce nadprůměrných mezd. Krom toho ale živí další desítky subdodavatelských firem, které zde nejenže opět zaměstnávají ale dost z nich tu i daní a investují do vývoje.

Naopak cesta samostatnosti nepřipadala vůbec v úvahu, škodovka byla finančné naprosto vyčerpaná (díky favoritu) a nebyla schopná samostatně fungovat. A z těch možných variant které se nabízely byla VW jednoznačně tou nejlepší.

+6/0
4.10.2017 18:11

J48a46n 45D62o72s75t34a41l 4168795

Tak už alespoň nebudeme hudrat, že děláme na Němce, když si to budou dělat sami. Dobře jim tak, alespoň už nebudeme montovna.

0/0
4.10.2017 17:48

J83a53r90o70s76l39a10v 38L96e61b73e27d82a 3706129357490

Proč tam zase cpete "odborářského odborníka" Středulu?

+3/0
4.10.2017 17:48

J24i84ř89í 24H46a88v88á14č46e91k 1203740593

Stát by je měl znárodnit a budeme si auta vyrábět sami a zisky zustanou nasemu statu!!!

+2/−5
4.10.2017 17:40







Najdete na iDNES.cz