Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené technologie, uvedla agentura Reuters. Chtějí tím omezit konkurenci, kterou pro značku Volkswagen představuje sesterská značka Škoda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66a23r39o69s93l74a90v 49B54i98r97n61e85r 4288765882798

Maminka se boji sve dcerky,ktera ji vydelava penize ...bez dalsiho komentare}}}

0/0
7.10.2017 15:17

P90e93t29r 43Č81e89r72m63á48k 9798505509610

Tak určitě ;-D Leda ve snech odborářů ;-D

+1/0
7.10.2017 17:44

S98l45a49v20o23m22í79r 53Š11t58ě90p27á54n 1608354532824

VW by měl škodu prodat ... třeba Toyotě

0/0
6.10.2017 13:57

J63i47ř33í 88P77r64o79v36a84z33n66í16k 9551935499973

Komu patří Škoda auto? Volkswagenu a ne naopak!!!

Nšebýt VW tak by se tam montovalo možná Clio.Většina co sem píše jsou snad nějací komunističní pohrobci, nebo blázni je to jejich fabrika, značka a to je vše.

+1/0
5.10.2017 18:48

M92i10l61a21n 74S14ý64k18o36r88a 4445388266360

Zaráží mne jak je článek pojatý tendenčně a socialisticky.... Ve Škodovce nejsou volný kapacity na rozšíření výroby,,,maká tam už víc cizinců než Čechů a páni odboráři můžou tak akorát mlčet... Ale to hlavní zde uvedeno není...a to že Škodovka chce zahájit výrobu elektromobilu a k tomu potřebuje prostor a kapacitu...a to je ted cesta všech automobilek, stačí sledovat trendy a autosalony...pořád jde jen o peníze...VW chce vydělávat a kdyby Škoda nevydělávala tak to nedělají ...takže v klidu páni odboráři...

+2/0
5.10.2017 9:26

P38e47t19r 64N25o13v26á72k 8305799690

zarazi mne ze nikomu nevadi

1) rada korporaci (u nas) neplati zadne nebo jen smesne dane. vice:

Korporace neplatí daně;-€

www.1url.cz/@KorpMafie

-

2) rada korporaci nas tuneluje pres monopolni ci oligopolni postaveni

napr T-mobile.cz nabizi u nas nektere sluzby 50x dráž nez v Polsku a my mu jeste malem tleskáme 8-o

-

Korupční praktiky mobilních operátorů v ČR ;-€

www.1url.cz/@KarTel

+1/0
4.10.2017 19:25

J47i55ř63í 50P28r61a59ž72á41k 9180592821252

Nyní se ukazuje hloupost těch, kteří zprivatizovali 100% Škodovky. Kdyby to dělali jako v Číně 50:50, tak by problém nevznikl.

+3/0
4.10.2017 18:56

P61e88t29r 51N20o57v94á29k 8955899780

spis mela byt opce ze ceske firmy maji narok koupit 51% akcii zpet

a nebo

nemela projit LISABONSKA smlouva co nam spolu s nasimi ČSSD vnutili a tim nas ze vseho vysachovali

+3/0
4.10.2017 19:11

J46i81ř30í 78P80r51a89ž75á75k 9940882431802

R^

+1/0
4.10.2017 19:46
Foto

I86v96a73n 77K73o76p56t65a 5307112201417

Vzhledem k nedostatku výrobních kapacit bych se nějakého poklesu nebál. Pokud se v Německu nebude dělat sup, dříve nežli později to bude něco jiného. Ze by postavili další fabriku v ČR je asi nepravděpodobné. . A být to 50:50 tak ty poplatky platí vyšší už teď, ostatně škodovka inkasuje licenční poplatky z činy například.

0/0
4.10.2017 20:03

J28a73r79m92i93l 50V65e84p14ř46e41k 80S90t89. 5276825164299

Věřte, nevěřte!? Má tady cenu něco komentovat?

+2/0
4.10.2017 18:36

P72e54t48r 63N22o83v26á54k 8285429220

domnívám se jasně že má!

-

horší pokud by to bylo zakázané

0/0
4.10.2017 19:26

O25n80d19ř47e30j 33L26o95š82o11t47h 2772944825600

Je třeba říct, že o něčem takovém nerozhodují odbory ani šéf jedné z mnoha divizí. O tom rozhodne management VW AG a to jistě podle toho, že si udělají nějakou analýzu a podle té se rozhodnou.

To, co probíhá v novinách je jen zbožné přání lidí, kteří v tom mají nulové rozhodovací pravomoci.

+4/0
4.10.2017 18:12

J42a96n 81S86e38m81i23k 4804467852219

ale silne odbory jako v Nemecku na rozhodovani toho top management MAJI vliv

tlaci temata, lobbuji pro ne, a taktez naznacuji ze pokud se jim nevyhovi, mohou z toho byt neprijemnosti prave s temi odbory

...a to pusobi na smer rozhodnuti managementu

rozumite- pokud by to bylo jak vy rikate, pak by neexistovaly zadne lobbingove firmy;-)

0/0
4.10.2017 18:31

J63a60n 94S76e48m32i32k 4714877642319

P.S. a odbory je takova lobbyingova firma- ovsem s tim ze bezna lobbyingova firma nema schopnost vam v pripade spatnych vztahu zastavit vyrobu tim ze dozene zamestnance do stavky;-)

+1/0
4.10.2017 18:36

J42i70ř65í 10S85c33h27w35a76c53h 8808614508286

takže v Německu začnou odbory stávkovat pro převedení Superba do Německa a v Česku zase proto, aby tomu zabránili, takže VW se zastaví, Škodovka se zastaví....aneb válka odborů na obzoru ;-)

0/0
4.10.2017 19:35

J71a40n 13S39e11m98i72k 4604197682659

slabinou vasi uvahy je:

a) odbory v cesku jsou cajicek, a navic je utahnou na varene nudli- treba kdyz budou vyhrozovat raznou letakovou akci nabidnou jim misto 33% nemeckeho platu 35% a budou panackovat jak pudlik

b) nemecke odbory VW zastupuji mnohem vice zamestnancu a I vzhledem k tomu ze jsou "doma" jsou pro vedeni dulezitejsi- takze kdyz budou delat rotyku nemecke a ceske odbory protichudne, je jasne koho si vybere vedeni VW aby ho potesilo a koho aby ho zklamalo

0/0
4.10.2017 22:55

V10a15š62e24k 54Ř32í93h94a 2203633218302

No a potom by bylo dobré vědět komu se zodpovídá ten managment. V případě VW to jsou ve velkém počtu zaměstnanci a obce v okolí. Stačí se podívat na akcie.

+1/0
4.10.2017 18:45

O38n95d89ř63e21j 19L66o82š97o53t57h 2762904285410

Žádná firma, a zvlášť v automotive, se nemůže chovat takhle hloupě.

Může se samozřejmě stát, že k přesunu dojde, ale pokud se tak stane, tak proto, že to bude mít pozitivní přínos pro skupinu. Pokud to tedy neřídí pitomci.

+1/0
4.10.2017 20:04

V85a65š58e81k 60Ř96í44h85a 2273643208312

;-D;-D;-D Koukám, že se zapomnělo, že Kvasiny už více jak půl roku jedou hlavně díky Atekám. Tedy nikoli kvůli Škodovce. Ostatně i Karoq je její totální kopií jen o 100 000 dražší. Proto mám pocit, že přesunutí Superbu není zas tak problematické.

Co bych viděl jako problém je trochu skomírající vlastní Škodovácký vývoj. Uznejme, že pokud zkutečně Němci zvednou poplatek za technologie tak škodovka ještě více klesne na již tak omezených výbavách. A tam už toho moc není.

0/−2
4.10.2017 18:10

O30n86d66ř40e63j 59L19o74š43o21t45h 2612514515850

Ten licenční poplatek je ideální nástroj k optimalizaci daňové povinnosti. Pokud je poplatek nízký, asi jde vlastníkům o to, aby se maximum zisku danilo zde.

+1/0
4.10.2017 18:14

V67a55š57e84k 33Ř35í89h17a 2383613818592

Ten poplatek má hlavně logicky zvednout cenu těch technologií. A pokud by se mělo jednat o daně pak bych řekl, že vyšší poplatek bude znamenat vyšší daně v Německu, což je také pochopitelné.

0/0
4.10.2017 18:17

O33n92d19ř71e97j 10H86o46l94ý 9400230938269

ech, plus za první větu, podle mne o danění v ČR nejde, je zajímá zisk

0/0
4.10.2017 18:53
Foto

I80v53a97n 74K30o95p40t19a 5207762391697

Kvůli Seatu? Dělají Superb, Kodiaq které v počtech ten seat pře válců ji každý samostatně.

0/0
4.10.2017 18:19

V78a86š95e39k 78Ř38í77h80a 2103853818342

Pak je zajímavé že je nejvíce objednávek a nejvíce čekaček na Atecu. Superba dostanete do 2-3 měsíců, Kodiaq je ve skladech a na Atecu se čeká 1-1,5 roku. Čím to bude?

0/0
4.10.2017 18:21

P48e46t60r 63Č15e89r36m42á63k 9688515819910

Z jednoduchého důvodu - právě kvůli superbu a kodiaqu nemá seat tolik kapacity ve výrobě ;-)

0/0
4.10.2017 18:53

V18a64š51e50k 23Ř26í79h12a 2283233898162

A proto se Kodiaq vyrábí i na sklad. Místo aby se plnili objednávky.;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
4.10.2017 19:03

P26e12t44r 22Č26e94r71m73á35k 9828455759140

A proto je na Kodiaq dodací lhůta několik měsíců ;-)

0/0
4.10.2017 20:10

V49a96š15e20k 44Ř24í47h46a 2293233398582

A Seata 1,5 roku. Podívejte se na skladovky Kodiaq má skladem přes 100 aut skoro všechny modifikace. U Ateky jich není ani třicet a vše jen 1,0 nebo 1,6. Na cokoli další se čeká. Vím o čem mluvím chtěl jsem Atecu a čekal 4 měsíce na skladovku. Když mi nabídli dražšího karoqa že bude dříve tak jsem vše zabalil a úplně odešel od koncernu VW.

0/0
4.10.2017 21:05

P72e64t53r 46Č28e47r72m97á73k 9348965519520

No dyť to je to o čem se ru mluví - kapacity jsou naprosto vytížené a logicky se preferuje vlastní větší a dražší Kodiaq na úkor menší levnější cizí Ateky, s Karoqem to bude to stejné.

0/0
4.10.2017 22:22

V55a20š28e16k 35Ř29í75h46a 2923753818952

Na sklad;-D;-D;-D To je management

0/0
4.10.2017 22:35

P18e77t75r 67Č78e82r31m81á66k 9328165299880

Žádný na sklad, tam jde pár vozů aby bylo v něco nabíce, ale objednávky nestíhají.

0/0
5.10.2017 10:44

V96a12š15e55k 25Ř10í63h67a 2883143288392

100 modelů skladem vs ani jeden skladem. Toť fakta.

0/0
5.10.2017 22:58

P92e92t63r 22Č78e88r71m49á19k 9688965399930

Takže jak píšu, pár vozů, zatímco jsou desetitisíce objednávek...

0/0
6.10.2017 10:49

V51a74š68e84k 33Ř13í98h27a 2703313738402

;-D;-D;-D;-D;-DDeseti tisíce objednávek. Mě bavíte.

0/0
10.10.2017 1:16

V47a60š81e41k 50Ř88í71h49a 2493883378282

Jinak pokud mají představu, že se takto zachází se zákazníkem, pak se nedivím Němcům že dělají co dělají. Tohle je hodně mimo mísu.

0/0
4.10.2017 22:39
Foto

I53v52a27n 56K48o53p38t15a 5747602731347

No třeba tím ze ta linka se stále dodelavala, na jedné lince jedou všechny tři SUV. Pro Kodiaq teď dělají další. Jinak cekacka na Kodiaq když ne vezmete skladovou je taky slušná.

0/0
4.10.2017 20:05

V94a81š64e10k 29Ř22í31h70a 2893813418382

Právě že skladovka. U Seatu není ani skladovka. Vím o čem mluvím čekal jsem 6 měsíců na skladovku pak mi přesunuli termín a já to zabalil.

0/0
4.10.2017 21:00

V89a17š68e79k 34Ř89í54h61a 2463493408802

sorry 4

0/0
4.10.2017 21:06
Foto

I85v51a78n 26K92o67p65t85a 5867562461677

Na skladovou se nečeká. Pro skladovou dojedete a do týdne odjizdite novým autem.

0/0
4.10.2017 22:58

V34a71š29e36k 66Ř66í38h71a 2203873668402

:-):-) Hm to jsem si taky myslel. Takto jsem si na netu našel atecu 1,5. a musím vás zklamat na ní se čeká. Schvalně si na ni na seat.cz zavolejte. Tak to s Atecama prostě je totálně nedostatkové auto.

0/0
4.10.2017 23:57

P84e58t79r 83N15o21v86á54k 8505839230

tak už je to tady 8-o

-

koukam ze postupne skodovku presunou do nemecka

co na tom ze se vyrabi treba v cine, na cinu si nemec nedovoli nebot cina drzi vsude min 51%!!

-

nakonec ji budeme muset znovu znarodnit a znovu privatizovat 8-o ??? 8-o

-

aby si na nas prestali vyskakovat!

0/−2
4.10.2017 18:04

P76a42v15e77l 31N25o54v50á42k 3692104540619

Tak z něčeho Němci ty emigranty musí živit

+1/0
4.10.2017 17:57

J70i27ř94í 79P21a67u69l 3966845477412

Nemci "zivi" pul Evropy, zejmena tu jizni, milion migrantu a kdovi co dalsiho a pri tom vsem maji v posledni dobe rekordni prebytky rozpoctu. :-)

+3/0
4.10.2017 18:01

P44e86t80r 79N74o69v91á27k 8505579520

tak pokud doji jejich korporace 1/2 evropy jako nas

tak aby nemeli!!

+1/0
4.10.2017 19:09

R93i61c88h17a55r65d 46T34o69m83e13č27e23k 7876255166431

Pravda, prodej Škody koncernu VW byl jeden z těch lepších privatizačních kroků, ale z krátkodobého hlediska. Z dlouhodobého hlediska takový cizí moloch neprodukuje domácí zisk a oslabuje prosperitu země. Měli jsme jedinečnou šanci začít jako třeba Korejský Hyundai licenčními modely a pokračovat vývojem modelů vlastních. Na postupnou privatizaci bylo dost času. Věřím, že jsme schopni vyrábět vlastní auta, v historii tomu tak vždy bylo.

+2/−4
4.10.2017 17:54

P81e23t25r 91Č94e72r42m43á44k 9738755719770

To je nesmysl. Moloch tu zaměstnává desetitíce lidí a platí daně z jejich vysoce nadprůměrných mezd. Krom toho ale živí další desítky subdodavatelských firem, které zde nejenže opět zaměstnávají ale dost z nich tu i daní a investují do vývoje.

Naopak cesta samostatnosti nepřipadala vůbec v úvahu, škodovka byla finančné naprosto vyčerpaná (díky favoritu) a nebyla schopná samostatně fungovat. A z těch možných variant které se nabízely byla VW jednoznačně tou nejlepší.

+6/0
4.10.2017 18:11

J82a14n 14D27o33s42t90a13l 4228145

Tak už alespoň nebudeme hudrat, že děláme na Němce, když si to budou dělat sami. Dobře jim tak, alespoň už nebudeme montovna.

0/0
4.10.2017 17:48

J59a59r76o56s41l68a67v 91L58e62b57e44d36a 3416599977870

Proč tam zase cpete "odborářského odborníka" Středulu?

+3/0
4.10.2017 17:48

J55i72ř21í 90H70a61v91á11č97e23k 1943630823

Stát by je měl znárodnit a budeme si auta vyrábět sami a zisky zustanou nasemu statu!!!

+2/−5
4.10.2017 17:40







Najdete na iDNES.cz