Diskuse k článku

Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené technologie, uvedla agentura Reuters. Chtějí tím omezit konkurenci, kterou pro značku Volkswagen představuje sesterská značka Škoda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69a26r22o11s62l31a27v 37B98i31r36n51e38r 4458205752648

Maminka se boji sve dcerky,ktera ji vydelava penize ...bez dalsiho komentare}}}

0/0
7.10.2017 15:17

P68e33t20r 41Č83e48r51m60á79k 9468575189940

Tak určitě ;-D Leda ve snech odborářů ;-D

+1/0
7.10.2017 17:44

S47l79a48v90o74m56í53r 53Š57t10ě74p96á98n 1428764612224

VW by měl škodu prodat ... třeba Toyotě

0/0
6.10.2017 13:57

J31i54ř24í 58P85r77o69v50a82z83n69í28k 9141825569133

Komu patří Škoda auto? Volkswagenu a ne naopak!!!

Nšebýt VW tak by se tam montovalo možná Clio.Většina co sem píše jsou snad nějací komunističní pohrobci, nebo blázni je to jejich fabrika, značka a to je vše.

+1/0
5.10.2017 18:48

M46i69l62a31n 21S20ý33k45o44r84a 4155748976660

Zaráží mne jak je článek pojatý tendenčně a socialisticky.... Ve Škodovce nejsou volný kapacity na rozšíření výroby,,,maká tam už víc cizinců než Čechů a páni odboráři můžou tak akorát mlčet... Ale to hlavní zde uvedeno není...a to že Škodovka chce zahájit výrobu elektromobilu a k tomu potřebuje prostor a kapacitu...a to je ted cesta všech automobilek, stačí sledovat trendy a autosalony...pořád jde jen o peníze...VW chce vydělávat a kdyby Škoda nevydělávala tak to nedělají ...takže v klidu páni odboráři...

+2/0
5.10.2017 9:26

P65e37t36r 15N26o35v34á41k 8885779820

zarazi mne ze nikomu nevadi

1) rada korporaci (u nas) neplati zadne nebo jen smesne dane. vice:

Korporace neplatí daně;-€

www.1url.cz/@KorpMafie

-

2) rada korporaci nas tuneluje pres monopolni ci oligopolni postaveni

napr T-mobile.cz nabizi u nas nektere sluzby 50x dráž nez v Polsku a my mu jeste malem tleskáme 8-o

-

Korupční praktiky mobilních operátorů v ČR ;-€

www.1url.cz/@KarTel

+1/0
4.10.2017 19:25

J12i74ř25í 15P78r94a58ž29á58k 9740202661592

Nyní se ukazuje hloupost těch, kteří zprivatizovali 100% Škodovky. Kdyby to dělali jako v Číně 50:50, tak by problém nevznikl.

+3/0
4.10.2017 18:56

P76e20t30r 78N24o10v72á94k 8525259270

spis mela byt opce ze ceske firmy maji narok koupit 51% akcii zpet

a nebo

nemela projit LISABONSKA smlouva co nam spolu s nasimi ČSSD vnutili a tim nas ze vseho vysachovali

+3/0
4.10.2017 19:11

J41i90ř97í 66P31r77a14ž80á83k 9480182451182

R^

+1/0
4.10.2017 19:46
Foto

I40v65a88n 55K55o48p91t55a 5697762381157

Vzhledem k nedostatku výrobních kapacit bych se nějakého poklesu nebál. Pokud se v Německu nebude dělat sup, dříve nežli později to bude něco jiného. Ze by postavili další fabriku v ČR je asi nepravděpodobné. . A být to 50:50 tak ty poplatky platí vyšší už teď, ostatně škodovka inkasuje licenční poplatky z činy například.

0/0
4.10.2017 20:03

J14a55r27m87i15l 87V59e58p96ř72e86k 96S91t96. 5796695394819

Věřte, nevěřte!? Má tady cenu něco komentovat?

+2/0
4.10.2017 18:36

P20e68t73r 21N47o58v20á26k 8485139330

domnívám se jasně že má!

-

horší pokud by to bylo zakázané

0/0
4.10.2017 19:26

O71n70d24ř69e61j 26L32o86š91o78t59h 2582864215660

Je třeba říct, že o něčem takovém nerozhodují odbory ani šéf jedné z mnoha divizí. O tom rozhodne management VW AG a to jistě podle toho, že si udělají nějakou analýzu a podle té se rozhodnou.

To, co probíhá v novinách je jen zbožné přání lidí, kteří v tom mají nulové rozhodovací pravomoci.

+4/0
4.10.2017 18:12

J78a91n 63S57e67m31i26k 4874657682409

ale silne odbory jako v Nemecku na rozhodovani toho top management MAJI vliv

tlaci temata, lobbuji pro ne, a taktez naznacuji ze pokud se jim nevyhovi, mohou z toho byt neprijemnosti prave s temi odbory

...a to pusobi na smer rozhodnuti managementu

rozumite- pokud by to bylo jak vy rikate, pak by neexistovaly zadne lobbingove firmy;-)

0/0
4.10.2017 18:31

J92a17n 68S76e87m48i55k 4354347112719

P.S. a odbory je takova lobbyingova firma- ovsem s tim ze bezna lobbyingova firma nema schopnost vam v pripade spatnych vztahu zastavit vyrobu tim ze dozene zamestnance do stavky;-)

+1/0
4.10.2017 18:36

J37i39ř80í 56S82c46h13w59a19c86h 8108804788286

takže v Německu začnou odbory stávkovat pro převedení Superba do Německa a v Česku zase proto, aby tomu zabránili, takže VW se zastaví, Škodovka se zastaví....aneb válka odborů na obzoru ;-)

0/0
4.10.2017 19:35

J62a89n 45S12e54m82i57k 4104307332259

slabinou vasi uvahy je:

a) odbory v cesku jsou cajicek, a navic je utahnou na varene nudli- treba kdyz budou vyhrozovat raznou letakovou akci nabidnou jim misto 33% nemeckeho platu 35% a budou panackovat jak pudlik

b) nemecke odbory VW zastupuji mnohem vice zamestnancu a I vzhledem k tomu ze jsou "doma" jsou pro vedeni dulezitejsi- takze kdyz budou delat rotyku nemecke a ceske odbory protichudne, je jasne koho si vybere vedeni VW aby ho potesilo a koho aby ho zklamalo

0/0
4.10.2017 22:55

V28a24š89e20k 13Ř61í85h65a 2163643338762

No a potom by bylo dobré vědět komu se zodpovídá ten managment. V případě VW to jsou ve velkém počtu zaměstnanci a obce v okolí. Stačí se podívat na akcie.

+1/0
4.10.2017 18:45

O20n47d79ř84e15j 59L53o91š35o88t58h 2352584205320

Žádná firma, a zvlášť v automotive, se nemůže chovat takhle hloupě.

Může se samozřejmě stát, že k přesunu dojde, ale pokud se tak stane, tak proto, že to bude mít pozitivní přínos pro skupinu. Pokud to tedy neřídí pitomci.

+1/0
4.10.2017 20:04

V79a28š23e36k 19Ř56í41h64a 2313223488162

;-D;-D;-D Koukám, že se zapomnělo, že Kvasiny už více jak půl roku jedou hlavně díky Atekám. Tedy nikoli kvůli Škodovce. Ostatně i Karoq je její totální kopií jen o 100 000 dražší. Proto mám pocit, že přesunutí Superbu není zas tak problematické.

Co bych viděl jako problém je trochu skomírající vlastní Škodovácký vývoj. Uznejme, že pokud zkutečně Němci zvednou poplatek za technologie tak škodovka ještě více klesne na již tak omezených výbavách. A tam už toho moc není.

0/−2
4.10.2017 18:10

O35n24d24ř72e62j 39L23o34š63o74t96h 2522494765400

Ten licenční poplatek je ideální nástroj k optimalizaci daňové povinnosti. Pokud je poplatek nízký, asi jde vlastníkům o to, aby se maximum zisku danilo zde.

+1/0
4.10.2017 18:14

V88a39š65e64k 61Ř92í38h16a 2463913378232

Ten poplatek má hlavně logicky zvednout cenu těch technologií. A pokud by se mělo jednat o daně pak bych řekl, že vyšší poplatek bude znamenat vyšší daně v Německu, což je také pochopitelné.

0/0
4.10.2017 18:17

O30n78d82ř57e71j 65H52o28l77ý 9200250958949

ech, plus za první větu, podle mne o danění v ČR nejde, je zajímá zisk

0/0
4.10.2017 18:53
Foto

I44v84a68n 14K30o70p85t41a 5257512351657

Kvůli Seatu? Dělají Superb, Kodiaq které v počtech ten seat pře válců ji každý samostatně.

0/0
4.10.2017 18:19

V57a86š23e95k 17Ř76í79h34a 2253913548792

Pak je zajímavé že je nejvíce objednávek a nejvíce čekaček na Atecu. Superba dostanete do 2-3 měsíců, Kodiaq je ve skladech a na Atecu se čeká 1-1,5 roku. Čím to bude?

0/0
4.10.2017 18:21

P26e35t85r 96Č58e62r77m23á68k 9688265179680

Z jednoduchého důvodu - právě kvůli superbu a kodiaqu nemá seat tolik kapacity ve výrobě ;-)

0/0
4.10.2017 18:53

V11a26š31e50k 80Ř14í37h57a 2913233788392

A proto se Kodiaq vyrábí i na sklad. Místo aby se plnili objednávky.;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
4.10.2017 19:03

P31e69t43r 45Č71e78r52m39á87k 9868935849880

A proto je na Kodiaq dodací lhůta několik měsíců ;-)

0/0
4.10.2017 20:10

V82a62š72e21k 95Ř88í69h16a 2363163608582

A Seata 1,5 roku. Podívejte se na skladovky Kodiaq má skladem přes 100 aut skoro všechny modifikace. U Ateky jich není ani třicet a vše jen 1,0 nebo 1,6. Na cokoli další se čeká. Vím o čem mluvím chtěl jsem Atecu a čekal 4 měsíce na skladovku. Když mi nabídli dražšího karoqa že bude dříve tak jsem vše zabalil a úplně odešel od koncernu VW.

0/0
4.10.2017 21:05

P82e43t87r 27Č31e34r21m16á66k 9378915449760

No dyť to je to o čem se ru mluví - kapacity jsou naprosto vytížené a logicky se preferuje vlastní větší a dražší Kodiaq na úkor menší levnější cizí Ateky, s Karoqem to bude to stejné.

0/0
4.10.2017 22:22

V96a88š73e76k 79Ř23í31h46a 2603973518642

Na sklad;-D;-D;-D To je management

0/0
4.10.2017 22:35

P46e94t34r 19Č33e93r63m81á86k 9878455639220

Žádný na sklad, tam jde pár vozů aby bylo v něco nabíce, ale objednávky nestíhají.

0/0
5.10.2017 10:44

V66a62š82e77k 32Ř55í70h37a 2433973988942

100 modelů skladem vs ani jeden skladem. Toť fakta.

0/0
5.10.2017 22:58

P38e55t91r 38Č22e31r45m46á61k 9848385869950

Takže jak píšu, pár vozů, zatímco jsou desetitisíce objednávek...

0/0
6.10.2017 10:49

V43a42š38e62k 89Ř19í53h19a 2633233608482

;-D;-D;-D;-D;-DDeseti tisíce objednávek. Mě bavíte.

0/0
10.10.2017 1:16

V67a38š52e80k 37Ř12í95h34a 2243933478702

Jinak pokud mají představu, že se takto zachází se zákazníkem, pak se nedivím Němcům že dělají co dělají. Tohle je hodně mimo mísu.

0/0
4.10.2017 22:39
Foto

I52v74a66n 98K27o60p80t33a 5947812881227

No třeba tím ze ta linka se stále dodelavala, na jedné lince jedou všechny tři SUV. Pro Kodiaq teď dělají další. Jinak cekacka na Kodiaq když ne vezmete skladovou je taky slušná.

0/0
4.10.2017 20:05

V41a73š53e88k 55Ř84í74h41a 2413883538912

Právě že skladovka. U Seatu není ani skladovka. Vím o čem mluvím čekal jsem 6 měsíců na skladovku pak mi přesunuli termín a já to zabalil.

0/0
4.10.2017 21:00

V92a65š34e82k 42Ř61í81h48a 2933663198252

sorry 4

0/0
4.10.2017 21:06
Foto

I13v42a37n 52K85o49p39t48a 5627582161787

Na skladovou se nečeká. Pro skladovou dojedete a do týdne odjizdite novým autem.

0/0
4.10.2017 22:58

V63a30š73e16k 61Ř35í97h89a 2423983508282

:-):-) Hm to jsem si taky myslel. Takto jsem si na netu našel atecu 1,5. a musím vás zklamat na ní se čeká. Schvalně si na ni na seat.cz zavolejte. Tak to s Atecama prostě je totálně nedostatkové auto.

0/0
4.10.2017 23:57

P74e64t37r 46N12o92v70á98k 8145459670

tak už je to tady 8-o

-

koukam ze postupne skodovku presunou do nemecka

co na tom ze se vyrabi treba v cine, na cinu si nemec nedovoli nebot cina drzi vsude min 51%!!

-

nakonec ji budeme muset znovu znarodnit a znovu privatizovat 8-o ??? 8-o

-

aby si na nas prestali vyskakovat!

0/−2
4.10.2017 18:04

P52a63v26e71l 34N35o82v52á28k 3872374550949

Tak z něčeho Němci ty emigranty musí živit

+1/0
4.10.2017 17:57

J78i46ř39í 76P44a46u20l 3856975207732

Nemci "zivi" pul Evropy, zejmena tu jizni, milion migrantu a kdovi co dalsiho a pri tom vsem maji v posledni dobe rekordni prebytky rozpoctu. :-)

+3/0
4.10.2017 18:01

P96e30t69r 76N45o57v16á34k 8275619300

tak pokud doji jejich korporace 1/2 evropy jako nas

tak aby nemeli!!

+1/0
4.10.2017 19:09

R73i64c59h56a31r39d 46T19o42m67e64č62e92k 7646665356811

Pravda, prodej Škody koncernu VW byl jeden z těch lepších privatizačních kroků, ale z krátkodobého hlediska. Z dlouhodobého hlediska takový cizí moloch neprodukuje domácí zisk a oslabuje prosperitu země. Měli jsme jedinečnou šanci začít jako třeba Korejský Hyundai licenčními modely a pokračovat vývojem modelů vlastních. Na postupnou privatizaci bylo dost času. Věřím, že jsme schopni vyrábět vlastní auta, v historii tomu tak vždy bylo.

+2/−4
4.10.2017 17:54

P54e52t52r 73Č13e65r16m16á70k 9818125389420

To je nesmysl. Moloch tu zaměstnává desetitíce lidí a platí daně z jejich vysoce nadprůměrných mezd. Krom toho ale živí další desítky subdodavatelských firem, které zde nejenže opět zaměstnávají ale dost z nich tu i daní a investují do vývoje.

Naopak cesta samostatnosti nepřipadala vůbec v úvahu, škodovka byla finančné naprosto vyčerpaná (díky favoritu) a nebyla schopná samostatně fungovat. A z těch možných variant které se nabízely byla VW jednoznačně tou nejlepší.

+6/0
4.10.2017 18:11

J57a92n 93D23o70s81t59a39l 4768795

Tak už alespoň nebudeme hudrat, že děláme na Němce, když si to budou dělat sami. Dobře jim tak, alespoň už nebudeme montovna.

0/0
4.10.2017 17:48

J36a87r87o11s21l82a63v 50L67e90b79e75d10a 3906899697980

Proč tam zase cpete "odborářského odborníka" Středulu?

+3/0
4.10.2017 17:48

J52i49ř60í 57H43a79v10á19č70e67k 1793930843

Stát by je měl znárodnit a budeme si auta vyrábět sami a zisky zustanou nasemu statu!!!

+2/−5
4.10.2017 17:40

Najdete na iDNES.cz