Diskuse k článku

Lidl nestíhá odbavovat objednávky z e-shopu, infolinka je přetížená

Nedávno spuštěný e-shop Lidlu se potýká s prvními „dětskými nemocemi“. Na jeho facebookovém profilu přibývá v posledních dnech a hodinách nespokojených zákazníků, kteří si objednali zboží a to nedorazilo. Dál se ho nemůžou dopátrat. Řetězec to vysvětluje přetížením způsobeným enormním zájmem zákazníků. Za zpoždění se omlouvá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D58a55v73i73d 80H60e90l95l77e16r 6246623140546

Toliko k bojkotu Lidlu. ;-D

+3/0
6.10.2017 14:41

Najdete na iDNES.cz