Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J74a32r17e20k 94K61a89l32i70v92o45d27a 7676653671246

Je to ta sama firma, co nás presvedcovala, že dojedeme z Brna do Přerova rychleji dvoustovkou než třistapadesátkou?

+4/0
doporučit
10.10.2017 20:28

J94o50s47e97f 37S83a20n81d30r 6590382273878

A samozřejmě se u VRT naschvál navrhla úvrať v Přerově a zaústilo do přetíženého koridoru Olomouc - Přerov bez možnosti sjezdu na Olomouc. Navíc linka Ex Brno - Ostrava ani nemá v Přerově co pohledávat. Takhle to SUDOP kurví;-€.

+2/0
doporučit
11.10.2017 22:56

M73i55r85o79s50l71a72v 42G18r87o35s29s12m70a27n69n 8692509694

"Firma Sudop Praha má zkušenosti z velkých železničních zakázkek v ČR, včetně rekonstrukce trati Praha hl. n. – Praha-Smíchov nebo třeba modernizaci traťového úseku Nymburk – Lysá nad Labem."

Odkazovat na zkušenosti ze staveb, které ještě ani nemají stavební povoleni a dokonce ještě ani nejsou vyprojektovány, je kravina.

+1/−1
doporučit
10.10.2017 19:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.