Diskuze

Česká firma uspěla s dvěma projekty pro náročné německé železnice

Jedinou firmou ze střední a východní Evropy, která získala certifikaci k projektování železničních staveb v Německu, se nově stala česká společnost Sudop Praha. Úspěšně dokončila dva projekty pro německého železničního dopravce Deutsche Bahn.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
JS

J37o70s34e16f 28S55a61n30d75r

11. 10. 2017 22:56

A samozřejmě se u VRT naschvál navrhla úvrať v Přerově a zaústilo do přetíženého koridoru Olomouc - Přerov bez možnosti sjezdu na Olomouc. Navíc linka Ex Brno - Ostrava ani nemá v Přerově co pohledávat. Takhle to SUDOP kurví;-€.

2 0
možnosti
MZ

A v čem je úvrať špatná ? Na úvrať jezdí vysokorychlostní vlaky ICE ve Frankfurtu am Main HBF, vjíždí standardní rychlostí 40 km/h, nikomu to nevadí. Než se vymění frekvence, tak se vymění i strojvedoucí. Hypoteticky se dá pokračovat za 2 minuty. Jedná se o přepnutí dvou ovladačů řízení. Na dojezdovém stanovišti se řízení vypne, na odjezdovém zapne ...

Podobně "TO" funguje např. ve Stuttgartu HBF, švýcarském Zürichu HB u vlaků jezdících na "horní" kolejiště (koleje 3 - 18), v Luzernu (tam TO ani jinak nejde).

Myšlenkově žijete v minulém století, kdy úvrať v Přerově trvala kolem 15 minut, což bylo dáno tehdejší předpisovou technologií práce.

Linka Ostrava - Brno obsluhuje i frekvenci z Přerova a okolí. Nebo jste tak naivní, že předpokládáte mezi oběma moravskými městy takovou frekvenci, která by 100 % obsadila soupravu jezdící každou hodinu (delší interval mezi vlaky nemá smysl). Nebo "jako" občané z Přerova a okolí mají jezdit z/do Brna a Ostravy pomalíky ? Úvrati v Přerově se samozřejmě vyhnout můžete tím, že se udělá podzemní nástupiště s tunelovým přístupem. Za mnohonásobně více peněz s minimálním časovým efektem ...

0 0
možnosti
MM

Jako laik čtu mezi řádky. Firma doložila, že nikde nic nedluží, není proti ní vedeno soudní řízení. Pěkně podle IZO v ní obíhají dokumenty a dodržují se vnitropodnikové směrnice k řízení vydané. Něco dokázala naprojektovat.

Ale nebyly to stavby pro VTR, jak by se mohlo z ilustračního obrázku zdát. ;-D S těmi zkušenosti nemá.

0 0
možnosti
JK

V roce 1950 něměl se stavbou VRT zkušenosti vůbec nikdo. A jelikož nikde nebyly VRT, aby na nich mohl zkušensoti nabrat, tak nikdo ani nemohl VRT postavit. Tím pádem se swtalo, že v celém světe VRT neexistují, protože před jejich stavbou s tím nikdo neměl zkušenosti.

Mimochodem, kdyby se měl Jan Perner ohlížet na každého, zda má zušenosti se stavbou železnic, tak by postavil kulové.

1 2
možnosti
JK

Je to ta sama firma, co nás presvedcovala, že dojedeme z Brna do Přerova rychleji dvoustovkou než třistapadesátkou?

4 0
možnosti
Foto

J65i32ř85í 59E58r68b61e84n

10. 10. 2017 21:47

No, jestli ono to nebylo tím, že na té 60km vzdálenosti není moc ekonomické stavět VRT na 350 km/h pro fakticky regionální dopravu...

0 5
možnosti
MG

"Firma Sudop Praha má zkušenosti z velkých železničních zakázkek v ČR, včetně rekonstrukce trati Praha hl. n. – Praha-Smíchov nebo třeba modernizaci traťového úseku Nymburk – Lysá nad Labem."

Odkazovat na zkušenosti ze staveb, které ještě ani nemají stavební povoleni a dokonce ještě ani nejsou vyprojektovány, je kravina.

1 1
možnosti
Foto

J43i80ř86í 78E32r36b94e61n

10. 10. 2017 21:44

SUDOP je projektová, konzultační a inženýrská společnost - nikoliv výkonný dodavatel staveb! Navrhuje technická řešení staveb, řízení a organizaci dopravy, technologie a financování, ne že je pak sama realizuje.

1 0
možnosti