- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A samozřejmě se u VRT naschvál navrhla úvrať v Přerově a zaústilo do přetíženého koridoru Olomouc - Přerov bez možnosti sjezdu na Olomouc. Navíc linka Ex Brno - Ostrava ani nemá v Přerově co pohledávat. Takhle to SUDOP kurví.
A v čem je úvrať špatná ? Na úvrať jezdí vysokorychlostní vlaky ICE ve Frankfurtu am Main HBF, vjíždí standardní rychlostí 40 km/h, nikomu to nevadí. Než se vymění frekvence, tak se vymění i strojvedoucí. Hypoteticky se dá pokračovat za 2 minuty. Jedná se o přepnutí dvou ovladačů řízení. Na dojezdovém stanovišti se řízení vypne, na odjezdovém zapne ...
Podobně "TO" funguje např. ve Stuttgartu HBF, švýcarském Zürichu HB u vlaků jezdících na "horní" kolejiště (koleje 3 - 18), v Luzernu (tam TO ani jinak nejde).
Myšlenkově žijete v minulém století, kdy úvrať v Přerově trvala kolem 15 minut, což bylo dáno tehdejší předpisovou technologií práce.
Linka Ostrava - Brno obsluhuje i frekvenci z Přerova a okolí. Nebo jste tak naivní, že předpokládáte mezi oběma moravskými městy takovou frekvenci, která by 100 % obsadila soupravu jezdící každou hodinu (delší interval mezi vlaky nemá smysl). Nebo "jako" občané z Přerova a okolí mají jezdit z/do Brna a Ostravy pomalíky ? Úvrati v Přerově se samozřejmě vyhnout můžete tím, že se udělá podzemní nástupiště s tunelovým přístupem. Za mnohonásobně více peněz s minimálním časovým efektem ...
Jako laik čtu mezi řádky. Firma doložila, že nikde nic nedluží, není proti ní vedeno soudní řízení. Pěkně podle IZO v ní obíhají dokumenty a dodržují se vnitropodnikové směrnice k řízení vydané. Něco dokázala naprojektovat.
Ale nebyly to stavby pro VTR, jak by se mohlo z ilustračního obrázku zdát. S těmi zkušenosti nemá.
V roce 1950 něměl se stavbou VRT zkušenosti vůbec nikdo. A jelikož nikde nebyly VRT, aby na nich mohl zkušensoti nabrat, tak nikdo ani nemohl VRT postavit. Tím pádem se swtalo, že v celém světe VRT neexistují, protože před jejich stavbou s tím nikdo neměl zkušenosti.
Mimochodem, kdyby se měl Jan Perner ohlížet na každého, zda má zušenosti se stavbou železnic, tak by postavil kulové.
Je to ta sama firma, co nás presvedcovala, že dojedeme z Brna do Přerova rychleji dvoustovkou než třistapadesátkou?
No, jestli ono to nebylo tím, že na té 60km vzdálenosti není moc ekonomické stavět VRT na 350 km/h pro fakticky regionální dopravu...
"Firma Sudop Praha má zkušenosti z velkých železničních zakázkek v ČR, včetně rekonstrukce trati Praha hl. n. – Praha-Smíchov nebo třeba modernizaci traťového úseku Nymburk – Lysá nad Labem."
Odkazovat na zkušenosti ze staveb, které ještě ani nemají stavební povoleni a dokonce ještě ani nejsou vyprojektovány, je kravina.
SUDOP je projektová, konzultační a inženýrská společnost - nikoliv výkonný dodavatel staveb! Navrhuje technická řešení staveb, řízení a organizaci dopravy, technologie a financování, ne že je pak sama realizuje.