Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M37a40r47t82i79n 80K92u67l46i20š 4216106386606

Takže auta v Německu a součástky v Česku. Tak to jo. :)

+24/−1
doporučit
10.10.2017 9:09

R34i32c50h73a75r46d 66N61o73c17a77r 7335597385662

Zas Češi budou pro Němce dělat jedovaté baterie za mzdu nevalnou aby VW se pakovalo. Tak tomu říkám succes. A bude to z českého lithia vyvezeného do Austrálie. A Škoda bude řešit co s odpadem.

+27/−5
doporučit
10.10.2017 9:03

J59o18s27e51f 19Š43o79l39t53e23s 8204718630533

Tak to už by měli kluci začít stavět. Tesla staví Gigafactory už dva roky, ta stále není hotová a bude mít při plné výrobě kapacitu asi na půl milionu aut ročně. Jestli chce škodovka vydat nějaké auto 2020, měla by hejbnout kostrou.

+12/0
doporučit
10.10.2017 9:27

M34i87r20o71s77l34a35v 20J93a65r54o56š 6630322689597

Kromě argumentu o jedovaté výrobě, který je určitě správným postřehem, bych toto prohlášení nazval jako ucpání úst odborářům na přesun výroby Superbu do Německa.

+19/−3
doporučit
10.10.2017 9:16

T29o52m35á17š 38K91u69c90h94a80ř 3947781368621

Předpokládám, že budou pouze dovezené články montovat do packů. Nebo ne?

+10/0
doporučit
10.10.2017 9:25

Š13t81ě22p37á85n 96H15r55d35e12k 3560650525713

no nazdar-tak to má být ta výměna za Superb?????RvRvRv:-/

+7/0
doporučit
10.10.2017 10:18

J94a55n 20D21ě78t33á70k 3839647357606

Australan vytěží české lithium za hubičku, němec ho od něj koupí už ne tak docela za hubičku, vyrobí články, pošle je pepovi, který z nich smontuje aku pack. Pak pepovi zvednou daně, aby bylo na dotace elektroaut pro bohaté a zavedou mu další eko daň na jeho auto se spalovacím motorem, aby bylo na rekultivaci krajiny zničené lithiovými doly. Australan vydělá, němec vydělá a pepík si mákne a ještě to zaplatí. To je luxusně vymyšlené svinstvo.

+13/−5
doporučit
10.10.2017 9:55

P63a95v25e90l 81H54o98d57r 8909829427

No jelikož v MB je firma která vyrábí šasi pro baterie, tak to ekonomicky chápu (o levných ručičkách nemluvě), ale myslím si, že hlavní důvod je ten, že si nechtěj tahat humus výrobu (baterie to je samý jed) do Německa .

+11/−4
doporučit
10.10.2017 9:14

J28a76r34o62s13l92a49v 78V51y84s30l73o44u83z68i25l 5549643778480

A nasledne se pak otevre lakovna, gumarna, zinkovna...

+5/0
doporučit
10.10.2017 9:20

J60i72ř88í 81N24e72k79u13l97a 3739688394755

No tak hlavně by to chtělo začít budovat místa pro dobíjení baterek.

+5/0
doporučit
10.10.2017 9:01
Foto

J77a84r58o75m40í31r 15H22l50u40b88e61k 2406310664101

Tady se představují stále nějaké ideologické vize, ale absolutně postrádám fundovaný názor, podpořený alespoň přibližným výpočtem, kolik elektrické energie budeme na dobíjení elektromobilů potřebovat, odkud ji do roku 2040 (ukončení provozu spalovacích motorů, podle vize GB a snad i Německa) vezmeme, kdo a za kolik vytvoří zcela novou rozvodnou síť, která by tyto energetické nároky dokázala přenést ke koncovým odběratelům. Jen můj skromný odhad podpořený hrubým výpočtem, pokud bychom měli 5 miliónů elektromobilů, stejně jako teď vozidel se spalovacími motory, potřebovali bychom k jejich každodennímu nabíjení navíc 8 Temelínů o výkonu 2000 Megawattů.

+8/−3
doporučit
10.10.2017 10:41

M43a79r52t37i80n 54F87i52l47i40p22c45z80y76k 3261891965663

Už by taky stát měl přemýšlet, jak zdanit elektřinu pro dobíjení nějakou sympatickou spotřební daní.

+9/−4
doporučit
10.10.2017 9:32

J98o20s49e24f 43H72i35l15d29e82b37r51a91n16d79t 5694274311412

Vyrábět baterie? Místo aut? Perspektivně.:-P

+5/−1
doporučit
10.10.2017 9:01

V58á31c88l42a20v 44M27a84š33e44k 5340506912948

Elektromobily mají při současné technologii výrazně horší energetickou bilanci, než klasický motor. A výroba baterií je chemický hnus. Takže nechápu to nadšení.

+12/−11
doporučit
10.10.2017 9:07

M41a20r26t85i10n 17F27r31a60n70t60i11š54e34k 7425750623555

Škoda - VARTAburg

+4/−1
doporučit
10.10.2017 9:18

M83i41c75h76a65l 10P14o96h57o48ř89e80l78s90k42ý 1206800885925

baterky jsou pitomost , před pár lety se psalo že budoucnost je vodíková Honda Clarity FCX a nějak je kolem toho klid , asi se musí všechny nerostné zdroje vyrabovat a vodík bude poslední možnost

+3/0
doporučit
10.10.2017 10:15

T69o20m13á19š 96M59a38c41e64j20k83a 6181692887497

O ekologičnosti elektroaut proti klasickým se spalovacím motorem se můžou vést sáhodlouhé diskuse, ale už někdo přemýšlel nad tím jak a kdy vystavět přenosovou síť a do kdy postavit dostatek elektráren, které uživí tolik elektroaut? Ta elektrická energie pro nabíjení těch aut se musí také někde vzít...

+3/0
doporučit
10.10.2017 10:02

I18g25n27á74c 20M22r88k51v67i37č50k80a 2788282899735

Vyrábět, nebo kompletovat naprojektovaný od Němců a z dodaných dílů ze zahraničí?

+3/0
doporučit
10.10.2017 9:08

B44e49d16r51i51c73h 43Z25i47t34k44o 1936220498785

Hned v uvodu musim predeslat, ze mam Skodovku rad a ze tezko mohla prijit lepsi budoucnost pro automobilku, nez pod ochrannymi kridly Volkswagenu.Jenze v pravde Bozi,jakozto Cesi uz toho moc rozhodovat nemuzeme, obvzlaste uvedomime-li si vlastnickou strukturu a jeji vyvoj. Uz nemame ve Skode ani maly podil akcii, coz stat pripustit nemusel. Je skodou, ze Skoda je vlastnena pouze Volswagenem a napr. v Cine by se to nestalo. Jenze Volkswagen je rovnez vlastnen akcionari, predevsim se jedna o nemecky stat Dolni Sasko a potom Porsche Automobil Holding SE, pozor, neplest s automobilkou Porsche, ta naopak patri Volkswagenu. Takze PAH SE ovlada uplne vse, da se rici, ze i Dolni Sasko, nebot jsou tam nejvetsi tovarny a nejvice zamestnancu. Pak se vnucuje otazka, komu patri Porsche Automobile Holding SE? Je v soukromych rukach dvou nejznamejsich rodin sveta. Tak tihle lide lide ridi mnozstvi automobilek, od luxusnich, po bezne.az po nakladni vozidla. Maji nepredstavitelny vliv i na vlady a obracene, i vlady je potrebuji a to bez vyjimek.Tihle lide rozhodnou o budoucnosti Skoda auto, nikoliv vlada, nebo Volkswagen. Bude -li chtit nemecka vlada potrestat CR napr. za neprijimani uprchliku, muze laskave pozadat Porsche Automobile Holding SE o nejakou sluzbu, treba presunuti vyroby vymenou za "neco", hlavni vsak bude potrestat CR za nespolupraci. Jestli nejvlivnejsi rodiny sveta a Evropy podporuji migraci,.uz to samo o sobe je zarazejici. Nahle premyslite o vyvoji celeho sveta a rizeni planety nejvlivnejsimi a nejbohatsimi? A kde.je nejaka ta Skoda Auto?.No prece uplne tam dole, na nejnizsim stupni a jeste jsme vdecni, ze nasim lidem padaji drobky od stolu, spise vsak od pasu.Coz i ja kvituji s povdekem, psal jsem to jiz na zacatku....

+3/−1
doporučit
10.10.2017 12:26

J10a40n 69P75e24k44a 5703763143

Super, udělají ze Škodovky montovnu baterek a nižších modelů a Superby si přesunou do Reichu. Co nechat baterie na Procházkovi, a stavět i vyvíjet raději ta auta?

+5/−5
doporučit
10.10.2017 9:27

P27e52t75r 68M25a79r20e50č90e74k 1443121289468

Výroba baterií? To bude pěkná jedovka. O takový kšeft němečtí odboráři nestojí?!

+2/0
doporučit
10.10.2017 11:23

Z75d74e98n79ě49k 74H28a75n12z88l 2368194215135

Nízké mzdy opět rozhodli

+2/0
doporučit
10.10.2017 10:58

J13a54n 12N67o44v87á97k 6744144

Ajajaj, a Superb tedy zmizí do Německa... To je jasné.

+2/0
doporučit
10.10.2017 9:27

M28a44r37t83i53n 28B77e46r59a63n 6649945756441

Ještě jsem neviděl zaměstnance, který by přivítal novou zakázku "s nadšením". Tohle mě v článku pobavilo :-)

+2/−1
doporučit
10.10.2017 10:08

A94l94e57š 37V25í63t49e59k 2145762167941

Juchů, ať žijí slepé vývojové větve prosazené na základě dotací.. Spalovací motory mají dnes až 40% účinnost, tzn. stejnou jako tepelné elektrárny. Proč pálit fosilní paliva v elektrárně, když je můžeme pálit přímo v autě?

+1/0
doporučit
27.10.2017 12:32







Najdete na iDNES.cz