Diskuze
Problémy Ryanairu jsou jen špičkou ledovce. Svět hledá 600 tisíc pilotů
Děkujeme za pochopení.
J60i57n89d51ř78i88c61h 18M93i19t64t58e97r
A co takhle autonomní letadla? Přijde mi, že řízení letadla je daleko jednodušší problém než řízení auta.
R78a90d35e16k 20J31a63n13a13t38a
Po většinu letu, v případě, že se nic mimořádného neděje, tak ano (autopilot v letadle je, v autě nikoliv). Jde o vzlet, přistání a mimořádnosti.
J30i19ř66í 18S43u90c92h83ý
Když jde prodávat nemovitosti bez realitky, tak musí jít létat bez pilotů.
R63o12b80e33r67t 94L32a58u52e53r
Hustota letecké dopravy se neustále zvyšuje, ceny letenek se snižují, nároky na výcvik pilotů se nijak nesnižují, spíš právě naopak, výcvik pilota, který si budoucí piloti musí sami platit, je naprosto pekelně drahý.
Vlastně mě připadá vcelku logické, že pilotů není dostatek.
R56a15d73e45k 74J88a79n82a90t40a
Stačí když aerolinky začnou pilotům výcvik opět platit (myslím ,že to tak kdysi bylo). Letenky se asi zdraží, ale to nevidím jako velký problém, když jsou dnes nejlevnější v historii.
Mohla by se tak alespoň zvednou kvalita pliotů. Když si výcvik platí každý sám, tak se piloty stávají spíš lidi z bohatých rodin, než ti, kteří na to mají talent a projdou nějakým výběrem.
M26a95r54t85i23n 57P79i94š98t60o27r70a
Srovnávám cenu letenky nyní - dostupnou pro studenty a před 40 lety dostupnou jen pro vyšší třídu. A odpovídající pokles kvality personálu.
Ano, mám na mysli servis v Africe, Asii apod., který ovšem nepřímo ovlivní i kvalitu v Evropě. Právě přes konkurenci a tlak na nízké náklady. Předpis nepředpis.
K74a44r80e78l 55N32o40v82á60č78e20k
Všichni si stěžují na nedostatek kvaliofikovaných lidí a co třeba podpořit nebo i založit nějakou školu, učňák apod., a žákum platit stipendium, což už tady všechno jednou bylo, jen se firmám k tomu nechce vracet. Asi budou muset...
M97i55c33h55a72l 90P29a62d17ě12r52a
Vycvik vam uz nezaplati nikdo. To je na vas. Ono to jsou celke nekrestanske penize. Ale uz muzete mit smlouvu po skonceni vycviku. V podstate si udelate nalet za nuzne penize, smlouva skonci a vy misto aby jste zustal za lepsi prachy, takmvam smlouvu neprodlouzi a vemou dalsiho levneho absolventa. Jako dalsi problem vidim to, ze ne kazdy kdo chce litat da zdravotni prohlidku. Takze kdyz si date do kupy vsecky ty nejistoty + jistota 2 mega za vycvik, tak se vam do toho moc nechce. A nebavim se o tom, ze jste se dobre narodil To uz je uplne jina liga.
M46i15r36o46s54l46a52v 63Š53i91p85u84l39a
Tak napiste aj kolko aeroliniek krachlo, len co ja viem skrachoval air berlin, fly niki, monarch, tak piloti tychto spolocnosti mozu ist treba do ryanair...
A39n64t94o42n57i52n 17B78l47a84z55e39k
Takze si vyresil problem, gratuluji. Ted posli Ryanair email o svem objevu.
J88i11ř17í 13B78o97č20e68k
Dám si doma pár hodin na Flight Simulatoru a jdu do toho
M31a96r74t52i19n 77P93i40š96t34o27r21a
Nízkonákladovky byznysem na principu "letadla" zlevnily letenky o řád a objem tím o řád vzrostl. Kvalifikační požadavky se ale o řád neuvolnily, takže nejsou lidi.
Nutně to povede k řádovému poklesu kvality (servisu apod.) takže brzo o řád vzroste počet havárií. Tím se snad nárůst objemu alespoň na čas zastaví.
T92o26m17a95s 85D15r64a93b73e98k
Nesmysl - zkuste si koupit u nízkonákladové společnosti letenku jen týden dopředu. Zaplatíte skoro stejně jako u běžného spoje.
Servis je nízký - příplatky za zavazadla, placené jídlo... ale servis strojů je povinný (předepsaný výrobcem a předpisy v letecké dopravě). To evropské nízkonákladovky ovlivnit nemohou. Upravují si to některé africké - proto do EU nesmějí.
S79t16a64n44i44s59l73a93v 75S26r18b42a
letání se stalo dostupným a bezpečným. snad to piloti nepokazí.
M89i51l33a78n 57N75o80v22o67t43n69ý
Situace kdy díky nějaké záhadné zákulisní hře arabských těžařských zemí klesla cena ropy někam pod 50 USD/barel asi nebude trvat věčně.
A až výrazně stoupnou ceny letenek tak zas logicky nebude třeba tolik pilotů.
Ne - v oblasti trhu práce s piloty bych fakt problémy nehledal ...
J84a98n 16V91á91c54l73a56v97í54k
Růst letecké dopravy není nějaký sezónní omyl způsobený "levnou" ropou.
Krom několika krátkých poklesů roste soustavně desítky let, přičemž i dnešní levná ropa je násobně dražší než byla před lety.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
V USA vzniká další vysokorychlostní železnice. Spojí Las Vegas a Kalifornii
V pondělí se v USA zahájila výstavba nové vysokorychlostní železniční tratě. Projekt společnosti...
KOMENTÁŘ: Budou ještě někdy v Česku nízké a předvídatelné ceny energie?
Premium Po energetickém cenovém šoku je na stole otázka: Lze ještě vůbec někdy doufat v nízké a...
Větší než největší. Rekordní 3D tiskárna umí vytvořit víc domů najednou
Univerzita v americkém Maine představila novou výkonnou 3D tiskárnu, která je schopna vytvářet...
Průmyslová produkce Polska klesla. Je to jen krátkodobý trend, tvrdí experti
Produkce polského průmyslu v březnu zaznamenala největší propad od dubna loňského roku. V...