Diskuse k článku

Doprava zdarma hraje prim. Češi jsou přeborníci v online nákupech

Výběr správné doručovací služby hraje pro Čechy stále důležitější roli. Jen v posledním měsíci si nechalo zásilku z e-shopu zaslat devět z deseti uživatelů českého internetu. Jedním z nejdůležitějších kritérií při výběru zásilkové služby přitom byla cena. V průzkumu, který pro KPMG Česká republika vypracovala nezávislá výzkumná agentura Data Collect, to potvrdili čtyři z pěti respondentů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M77i80c65h19a61l 37N38a67j84m14a65n 7219823506820

Tak většinou je to tak, že ten kdo nabízí dopravu "zdarma", tak má také o chlup větší ceny. Takže je nutné porovnat cenu nákupu + ceny přepravy a pak vybrat to nejvýhodnější.

Nakonec může člověk dojít k poznání, že zboží lze koupit třeba nejvýhodněji i mimo internetové obchody (to je třeba moje zkušenost při nákupu pneumatik před 14 dny...)

+1/0
25.10.2017 14:10

P23e30t59r 77S27c54h32w86a91r39z 7378779133191

Ty jo, Češi jsou přeborníci! Já myslel, že jsou nejhorší řidiči, největší xenofobové, k jídlu mají nejraději šunt za nízkou cenu, nemyjou se, bijou ženy a to nejhorší... nosí v sandálech ponožky! Aspoň podle většiny článků v novinách. A teď přeborníci... ;-D

+1/−2
25.10.2017 6:37

M15a73r76t82i60n 30N18o63v51á52k 6193767819511

hlavně, že si umíte stěžovat - a jste všichni (stěžovači) líní "otevřit hubu" a zeptat se, proč to je.. je to stejné i na hlavních poštách v Praze - místo 10 okének je v provozu třeba jen 5.. posíláme stovky možná i tisíc zásilek ročně a vysvětlení současných problémů pošty s (ne)doručováním je naprosto jednoduché:

NEJSOU LIDI! - nejsou lidi na depu.. nejsou lidi na poštách.. "všichni" dávají výpovědi a jdou pracovat do soukromého sektoru.. pošta, co by určitým způsobem státní podnik neví, jak lidi udržet a jak jim navýšit plat.. a to je celý závěr.. takže třeba ty lidi, co sedí u přepážky, jsou fakt chudáci, když na ně řvete a stěžujete si, že jste byli doma - a nikdo vám balík nedal.. taky se mohli sebrat a jít makat jinam.. oni nic neovlivní.. tak si to příště zkuste uvědomit, až si zase na nich budete vylévat zlost = ZLOST se vyplatí vylévat na vedoucí pobočky - ne trpaslících u okénka..

+6/0
24.10.2017 23:06
Foto

P80e68t60r 71J97a21r98o73š 6303532561

To je vsak problem vedeni posty, ne zakaznika. Nicmene si muzete byt jisty tim, ze cim mene bude zakazniku, tim mene bude lidi u posty.

V nasem byznise nase zakazniky taky nezajimaji nase problemy. Oni chteji sve sluzby, za ktere si plati. Tak to proste funguje.

+3/−1
24.10.2017 23:50

J32i58ř78í 27P32l98a60v63s75k97ý 9910446981899

pokud zakaznik zapalti za sluzbu, nezajima ho, kolik ma dodavatel sluzby zamestnancu, jestli nahodou nejsou pretezovani, jestli nemaji nejake psychicke ci zravotni problemy ... ne, zakaznik chce proste za svoje prachy radne dodanou sluzbu, a nic dalsiho ho nezajima.

+1/−1
25.10.2017 7:10

P62e76t59r 77S16v67o50b72o80d15a 4327785658793

Což ho neopravňuje chovat se jako hovado. Byznys bez přívlastků je pitomost a znak (doufejme, že krátkodobého) úpadku morálky společnosti. Slušnost musí být. Na obou stranách!!

0/0
25.10.2017 8:29

J91i20ř40í 52P33l36a37v71s38k46ý 9290526581229

jejdananku, vy snad znate nekoho, kdo v byznysu bere ohledy na problemy druhe strany ? ja tedy nikoliv, a to uz se v teto oblasti nejakou dobu pohybuji ...

0/0
25.10.2017 11:11

P15e52t88r 34S60v80o45b43o48d95a 4247845158593

Hm, nepochopeno z vaší strany. Přečtěte si první větu mého příspěvku a snad to docvakne. V bussinesu se ohledy na problémy druhé strany většinou nebere, což je ok. Musí to však být v rámci slušného a morálního chování. Nikoliv styl ala řeznický pes. I odmítnout se dá slušně, i stěžovat si lze slušně a i nátlak na obchodního partnera se dá udělat elegantně a slušně. Neznáte? Zkuste ;-)

0/0
25.10.2017 12:29

P76a73v93l52a 43Č79i71h65á66k48o21v72á 1621905478235

Já jsem teda v žádném příspěvku nečetla jak si lidi vylívají zlost na pracovnících na přepážkách.

Já si na nedoručení balíku aj.vždycky stěžovala u vedoucích. Vůbec bych nechtěla jít nosit poštu. Ne kvůli lidem, ale podomnímu prodeji pojištění, ke kterému jsou nuceni.

Ale vše je jen o komunikaci, a pokud odpovědný(á) vedoucí vše svede na zákazníka a ani se neomluví, pak je to těžké. Stejně jako poslední zápich, kdy příbuzné došly totálně zrasované knihy v balíku. A nakonec to zase byla chyba odesílatele, protože přece musíte vědět, že knihy musíte poslat jako křehké ne? Že to odesílatel na přepážce řekl, že posílá knihy, a že paní podle toho nalepila označení balíku, to už nikdo neřešil.

+1/0
25.10.2017 15:08

P57a62v18l37a 67Č37i25h97á27k83o43v58á 1701445388475

Já tady teda nečetla od nikoho, že by si šel vylívat zlost na ty na přepážkách.

Naopak je obdivuju a nosit poštu bych nešla. Ne kvůli těm, o kterých píšete, ale kvůli podomnímu prodeji pojistek a tomu systému, na který si všichni zákazníci stěžují.

Ale když si člověk jde stěžovat odpovědnému vedoucímu a nedočká se ani omluvy, ale vše je vina na straně zákazníka, tak je to opravdu špatné. Stejně jako minule, kdy příbuzné přišly totálně zrasované knihy v balíku. A víte,co ..přece odesílatel musí vědět, že knihy jsou křehké. Když to neví paní na přepážce a ta to tam nenalepila po sdělení, co je v balíku.

0/0
25.10.2017 15:20

K30r77y93š64t51o75f 19L77a50n48í84k 1509220875285

s postou mam smisenou zkušenost. včera (ac jsem byl doma) listek ve schránce s moznosti vyzvednuti zasilky od 18:30. zkusil jsem to v 18:00 a bylo mi receno, ze tam jsem brzo, ze zasilka asi nebude ještě v systemu, tak si mam počkat. nastesti 18:10 u jiné přepážky uz v systemu byla.

dnes další zasilka, ridic volal cca 3 minuty předem, zda jsem doma, když jsem vysel před barak, akorát zastavovalo zlute elektroauto (pry mají pujcene od Deutsche Post na testovani) a vse probehlo k me spokojenosti.

musim podotknout, ze první zasilka bylo DVD v obalce, takze to asi roznášela postacka s dopisy a ta na telefonovani nebude mit cas, ale zazvonit na zvonek mohla.

+5/0
24.10.2017 21:00
Foto

J54a94n 35Č47e60r76m77á90k 4499578955357

hmmm, koukám, že by tu mnozí chtěli doručit zásilku zdarma a navíc v intervalu 30 minut...

A hodinky s vodotryskem by nechtěli?...

Chce-li někdo zboží dodat na minutu přesně, ať si zaplatí speciální auto, které mu to doveze na chlup přesně, ne však hromadnou dovážkovou službu (lhostejno, zda poštu či třeba PPL či kteroukoliv jinou) a nikoliv zdarma či za pár stovek, neboť ta by se takto neuživila...!!

+4/−2
24.10.2017 20:38
Foto

P58e46t23r 94J32a19r72o52š 6833952821

A proc ne, kdyz to nekdo nabizi? Proc by nekdo platil za zbozi vic nez musi?

+2/0
24.10.2017 20:47
Foto

J70a80n 53Č40e85r28m51á74k 4849388645887

tam jde o kombinaci zboží zdarma versus čas na přání...

Jinak samozřejmě doprava není zdarma, jen je zahrnuta v ceně zboží... Ale je-li akce na přepravné, proč ne, v tom s Vámi souhlasím...

+2/0
24.10.2017 21:11

J62i44ř95í 77P70l51a85v54s17k54ý 9500606411379

pokud prodejce nabizi dopravu zdarma, pak ano, chci dorucit zasilku zdarma. pokud prodejce takovou sluzbu nabizet nechce, zaridim se podle toho ... a nakoupim tam, kde bude cena zbozi i s dopravnym nejnizsi.

+1/0
25.10.2017 7:13
Foto

I53v62a40n 48V45e43s57e22l63ý 4666168464917

To asi reagujete na můj příspěvek (usuzuji z těch třiceti minut). Pane já se nedočkal balíku, cenu jehož doručení si prodávající připočetl, SMS zprávou avizované celé odpoledne a potom celé další odpoledne. A pokud mi pošta třetí pracovní den den vhodí do schránky vlastně přiznání, že se ani nepokusila balík doručit tak si snad můžu diktovat já a ne abych čekal třetí odpoledne jestli se uráčí přijet.

0/0
25.10.2017 9:54
Foto

J72a96n 81V20a95l92a56l59í60k 6356409120106

Platbu kartou si oblíbili hlavně mladí lidé od 18 do 34 let.

Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/nakupy-online-cesi-sluzby-internet-d6a-/ekonomika.aspx?c=A171024_360027_ekonomika_rts

to jsem ale tedy omládl...

+3/0
24.10.2017 19:19

K97r50y74š25t40o91f 97L58a74n87í43k 1459920315405

pouziti karty je logicke, platba prevodem zbytecne prodluzuje dodaci lhutu. navíc nektere banky nabizeji ke zboží, zaplacenemu kreditni kartou, ruzne vyhody navíc (delší záruku apod.)

0/−1
24.10.2017 21:54

P50a79v39e70l 34K59r23a57l 4348449539662

Kupuji zásadně tam, kde je doprava zdarma. Když to dovede Číňan, který přepravuje přes půl světa, dokonce obejde DPH i clo, tak proč by to nedokázal český Pepik?

+2/−9
24.10.2017 18:17

A84l77b92e37r98t 46P44ě45n17i46č47k35a 2240478435967

A víš ty český Pavlíku, že to poštovné zdarma dotuje prodejcům čínská vláda, aby jejich výrobky ovládly svět a zničili konkurenci na celém světě? Dochází ti, že až všichni jiní výrobci a prodejci v EU zkrachují a všichni budou MUSET kupovat z Číny, tak že si pak Číňani budou moci dělat s cenami, co budou chtít? 8-o

+4/−3
24.10.2017 18:35
Foto

P18e47t73r 13J71a25r19o79š 6953692771

Takze ostatni eshopy co nabizeji stejne zbozi bez dopravy zdrama maji s cinany jinou dohodu?

0/0
24.10.2017 20:40

J50i83ř92í 49P80l86a35v22s80k81ý 9600446981579

a kvuliu tomu mam snad kupovat drazsi zbozi s drahym postovnym ? ani omylem ... jsem egoisticka, indvidualisticka, materialisticka svine bez spetky empatie, a nakupuji tam, kde je cena nejnizsi.

0/0
25.10.2017 7:16
Foto

P84e33t13r 41J14a56r85o26š 6253482861

Ono je uplne jedno u koho zbozi koupite, kdyz bylo tak jako tak vyrobeno v Cine.

0/0
25.10.2017 7:58

K69r49y94š69t67o22f 40L39a67n93í60k 1239950665475

v Cine je to hlavne otázka kvality. nedavno jsem objednaval nahradni penove návleky na spuntova sluchátka. cena 40,- Kc za dva pary, doprava zdarma, dodaci lhuta byla nakonec skoro mesic, ale to me nepalilo, stare návleky byly ještě funkcni. nahradni návleky sice vypadaji stejne, ale jsou z nejake jiné peny, která se okamzite vraci do puvodni podoby, takze se spatne umistuji do ucha, navíc mají nejakou hladkou povrchovou upravu, ktrera není mym usim zrovna prijemna. tak nezbylo nez koupit original za 400. na druhé strane s náhradními dily k mobilu není zatím problém.

+1/0
24.10.2017 22:05

J87a35n 61Z25d56e13n74ě54k 7853901156

Kdyz to tak ctu, tak si rikam, ze jsem vdecny, ze v zemi, ve ktere momentalne ziji, je Amazon. Nejen, ze na nem koupite vsechno od nabytku pres spotrebice, knizky, obleceni, CD, atd., ale za nejakych 800 Kc rocne mate dopravu zdarma nejpozdeji do druheho dne ci stejny den (nebo do dvou dnu, pokud si ho chcete vyzvednout v nonstop otevrenych samoobsluhach). Navic za tech 800 Kc rocne mate k dispozici dalsi sluzby Amazon Prime jako spoustu hudby, filmu a serialu zdarma.

0/0
24.10.2017 17:58

M47i91r22e90k 34G68a53j62e20r 5461406529220

Kdo tam nakupuje casto, je to vyhodne. Ale veta "za nejakych 800 Kc rocne mate dopravu zdarma" je oxymoron jako vysity.

+3/0
24.10.2017 21:42

D68a29n14a 40K63o33c20i17á74n65o67v60á 2633108919828

ČP - balí už mám doma a přijde mi sms, že mi ho doručí zítra, klasika;-(

+2/0
24.10.2017 17:53

P94a94v18l77a 62Č73i48h26á75k69o91v69á 1421555108575

U mě obráceně.Balík vám bude doručen zítra a doručí ho pozítří.

+2/0
24.10.2017 18:19

M81i49l55a36n 97V43o90l62e80k 5979723356539

Česká pošta není výjimkou. Nejsou lidi, takže na žádnou dopravu v ČR není spolehnutí.

+1/0
24.10.2017 19:14

D40a69n68a 61K78o25c51i31á73n58o93v80á 2873648929418

Lidi by byli, pošta mizerně platí, teda kromě managerů, ti si nestěžují....

+2/0
24.10.2017 20:35

A50l73b29e64r20t 77P23ě53n64i84č61k13a 2550968645117

Doprava zdarma hraje prim.... a v článku o ní není ani slovo (jen na okraji ve sloupku "od 500 korun chtějí lidé zásilku doručit zdarma"). :-/

+1/0
24.10.2017 17:39
Foto

I22v71a45n 98V32e17s62e40l58ý 4356188894607

Současná situace e s Českou poštou. Musím dodat, že se jejich službám snažím vyhýbat ale... . Známý e-shop -zahradník posílá pouze poštou a na dobírku. Ve čtvrtek poslal a pošta oznámila doručení v pátek odpoledne. Nic nepřišlo. V pondělí jsem tedy navštívil web se sledováním zásilek - stále jen události ze čtvrtka. Večer najednou byl balík uložen na poště. Ráno volám na poštu, že tam je balík do ruky a nemám žádné vyrozumění. Prý ho nepotřebuji a když chci tak doručí zítra opět během (třetího) celého odpoledne. Odmítl jsem interval doručení delší než 30min. a byl odkázán na vedoucí. Ta nemohla nic - jen poslat stížnost na nějaké depo, že mi zavolají. Zahlédl jsem listonošku jak vhodila do schránky lístek, měl nadpis: " VÝZVA K VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY U KTERÉ NEBYL VÝJIMEČNĚ VYKONÁN POKUS O DODÁNÍ DO MÍSTA URČENÉHO V ADRESE Z DŮVODU", ale důvod žádný. Jde o dobírku takže žádné peníze v tom nemám takže když se pošta neozve nezasadím holt nové cibule.

+4/−1
24.10.2017 17:38

A55l20b77e96r30t 40P33ě53n70i43č61k56a 2240958935627

;-DR^

0/0
24.10.2017 17:40

P48a75v75l93a 92Č67i25h28á93k18o42v20á 1871165838695

To je normální. Já takhle sledovala řidiče poštovního auta, který zastavil. Vyskočil, vhodil do schránky oznámení o uložení zásilky a odjel. Když jsem volala na poštu, tak milon výmluv ..stylem "Nemáte viditelné č.p"...odpověď "Paní máme ho na brance, u které kolega stál " ...pak "Nemáte funkční zvonek"..odpověď: "Paní máme, ale kolega k němu ani nedošel." Atd atd. no nakonec vám balík přivezeme,ale musíte nám zákazníka.

aplatit opětovné doručení.... prostě jednání české pošty..žádní omluva, vše je chyba z

+2/0
24.10.2017 17:45

P32a91v18l74a 82Č15i34h66á40k57o51v38á 1821525178205

sry.překlep musíte nám zásilku zaplatit

0/0
24.10.2017 17:46

S68i76m20o58n41a 95B67ě87l93á58k13o21v97á 2230641649583

chtělo by to písemnou stížnost ;-) já jsem kdysi jednu napsala a teď doručování šlape pěkně.. ;-D

+1/0
24.10.2017 17:58
Foto

I90v33a32n 87V29e78s42e51l18ý 4636448254867

To je všeobecně známé, že vhodí oznámení, ale v mém případě sami přiznávají, že ke mně vůbec nejeli a rovnou zásilku uložili na poštu. Podotýkám - nebydlím někde na samotě, ale v Praze.

+1/0
24.10.2017 18:09
Foto

P45e50t11r 31J51a21r94o35š 6383362341

Tak vymluva ze nemate viditelne CP je naprosto dementni. Jak tedy postak vi, ze hodil listek do spravne schranky? Nebo haze listky do vsech v okoli? ;-D

+2/0
24.10.2017 20:44

P29a79v33l11a 23Č68i27h92á86k78o90v28á 1841325488965

Ani se nedivím. ČP je naprosto tragická a zkuste si změnit místo doručení. Potom člověk čeká den než balík odejde na nějaký uzel a další den na přepravu z překladiště na cílovou poštu. Takže ztráta času.

A u nás jsou jenom asi do 10:00 a SMS o přijetí zásilky na poštu pravidelně v 9:45. A to nemluvím o nepřesných datech o doručování.

0/0
24.10.2017 17:22

V76í17t 32H41o32l72l16e23r 8617202752706

Geis u mne na posledním místě , už dvakrát posunul termín dodání u první zásilky o den u druhé o dva . Ostatní dopravci dopravují na jedničku.

0/0
24.10.2017 17:17

P52e68t33e62r 96T97l68u49č55h40o37ř 3494452516381

Zákazníci objednávající z počítačů s Woknama si myslí, že jsou ve větším bezečí, než na mobilech s Androidama? Hehe... :-D

+1/−6
24.10.2017 16:57

A17l53b32e25r97t 13P24ě28n27i15č93k11a 2560738205497

A co je na tom směšného? Obecně objednávání z PC je bezpečnější než z jakéhokoliv mobilu. 8-o

+3/0
24.10.2017 17:45

M12i91l55o49s27l55a37v 31J86a63n98o51u45š78e82k 3956803433978

Balík na poštu je jen pro lidi se sebemrskačskými sklony.

+9/−4
24.10.2017 16:51

J68i39ř93í 77Z67ý38k50a 9159573121950

a Balík do ruky jen pro naprosté naivky ;-D

+6/−1
24.10.2017 16:53

P21e75t44r 90D35l56o89u11h20ý 5617269114384

No on se Balík na poštu a Balík do ruky v ničem neliší, vždy je třeba vystát na poště frontu, protože nic jiného než lístečky o nezastižení se snad nerozváží ;-D

+5/−1
24.10.2017 17:00

Z44u14z71a81n47a 32Č97e29k22a74l51o19v18á 1247874211765

Jo. To jsem zkusila jednou. Dali mi ho na jinou postu!!! Prej to mají v podmínkách. Nechala jsem si to z tý jiný poslat na "svoji". Přišla sms, že to mám na tý moji a tam mi řekli, že tam nic nemaj. A pak mi za pár dní přišlo z eshopu, že se jim balík vrátil

Takže tak.

+2/0
24.10.2017 16:58

P49a79v28e89l 51M33a16ř53í53k 3352150780334

Balík na poštu je pro vesnice ideální

0/0
24.10.2017 17:03

M46i52l38o65s42l63a65v 67J67a35n14o76u98š10e92k 3816263413128

Nevím jestli ideální - pohodlnější mi přijde doprava do práce PPLkem, ale je to rozhodně lepší než ve městech, kde na balík můžete čekat i desítky minut ve frontě.

0/0
25.10.2017 22:41

P89e43t22r 45S81v47o92b79o64d37a 4927955918493

Musím oponovat, já si nechávám posílat balík pravidelně na poštu a nikdy nebyl problém R^

0/0
24.10.2017 18:10

M87a38r97e80k 51T81u33r54n18o81v54e24c 7235512320236

Jako proč? Já zase nemám rád "balík do ruky" - je to pořád dle ceníku České pošty o něco málo dražší, navíc v pracovních dnech doma stejně v drtivé většině případů nejsem... Bohužel majitelé některých eshopů ten "balík na poštu" ani nenabízejí, myslejí si, že je to nějaká podřadná služba a že když budou nabízet jen "balík do ruky", že tím svým zákazníkům dělají nějakou službu...

Poštu mám asi 150 metrů od domu, ve všedních dnech mají do 19.00, v sobotu do 13.00, dojdu si tam když mě to bude vyhovovat - a ne že se budu nahánět s nějakým pošťákem či kurýrem, když jemu to vyhovuje (a já nejsem doma). Nechat si to dovézt do práce také není pro každého - mám typ práce, kdy se nemůžu kdykoliv mi nějaký kurýr zavolá sebrat a běžet někde po areálu za ním. A zároveň nejsme nějaká malá firma, kde by seděla nějaká recepční od rána do odpoledne a mohla mi kdykoliv převzít balík - podatelnu tam sice máme, ale zaměstnavatel nám výslovně zakazuje ji používat pro přebírání nějakých soukromých zásilek...

Takže to že něco nevyhovuje Vám neznamená, že to nemůže vyhovovat ostatním. Já v článku našel i nějaké jiné závěry, do kterých prostě moje preference nesedí. Například nějaké ty vyzvedávací boxy - pokud bych nějaké měl u domu nebo po cestě, byl bych za ně také rád - nebyl bych limitován tou 19. hodinou.

Co je u pošty trochu nevýhoda může být přetíženost poboček, zvláště před vánoci.

0/0
25.10.2017 6:23



Najdete na iDNES.cz