Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zákazníci trestají Volkswagen za emisní skandál. Škodovce ale zisk roste

Škoda Auto ve třetím čtvrtletí zazářila. Její provozní zisk za tři čtvrtletí vzrostl o 28,3 procenta na 1,2 miliardy eur, tedy v přepočtu na 30,8 miliardy korun. Uvedla to mateřská společnost Volkswagen Group. Úspěchu Škodovky pomohl nový model Kodiaq. Čistý zisk koncernu však kvůli emisnímu skandálu meziročně klesl o více než polovinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85a46v54e14l 17Ř90í15č79k16a 5504982251368

To nechapu. Jak si nekdo muze koupit skodovku. Je to auto akorat pro ostudu a navic kram.

0/−14
27.10.2017 13:27

R94o59l45a47n25d84o 56A41r11i16a93s 7418599937210

;-D;-D;-Dčím jezdíte? Hnůjdejem?

+6/0
27.10.2017 13:36

L19u97k43á97š 76K75m34e45n93t 5799917984580

Soudě z Vašeho výplodu toho nechápete podstatně víc ;-D

+4/−1
27.10.2017 13:41

J17a57r91o45m38í92r 27Č88e20c22h 1893288607192

Jak jste na to přišel? Vaše znalosti aut musejí být opravdu mizerné.

0/0
27.10.2017 22:48

M83i39r59o72s56l95a92v 70Š18u16l11c 1470604690248

Soudě podle počtu prodaných kusů škodovek nejenom v ČR, ale i v jiných státech, jsou škodovky velmi populární a oprávněně žádané. Pokud tento stav pan Říčka nechápe, holt mu nebylo zhůry dáno.....;-)

0/0
15.11.2017 9:42

V51l66a33d84i96m34í52r 23M57ü12l66l76e31r 6973855533780

Zákazníci trestají Volkswagen za emisní skandál.

Podvádějí všichni (Fiat, Peugeot, Opel, ....) , ale jen VW má skandál.

+9/0
27.10.2017 13:24

K25a65r50e15l 43V17a44c12h65u45t 9493852449903

Zisk, i když klesl, je pořád ještě ZISK. ;-)

+5/0
27.10.2017 12:11

F42r56a73n68t54i66š42e63k 84V41r25á12n69a 5899282713711

Bylo by dobré, kdyby v té strategii rozdělení rolí jednotlivých automobilek v rámci VW získala Škodovka roli raného implementátora nových technologií. Nemusí to být nutně elektromobily, ale například zvýšení počtu modelů na CNG, protože třeba ta změna, kterou chystají do další CNG Octávie (např. lehké kompozitové nádoby na plyn) by mohla přispět k snadnější úpravě i dalších modelů na CNG.

0/0
27.10.2017 12:05

R31o62l32a31n93d29o 19A17r59i87a82s 7408879127370

A nebo se Františku zeptat, nakolik racionálně jsou nastavené emisní limity.. Zvláště, když všechny automobily Světa jsou zodpovědné toliko za 1,5-2ˇ% emisí skleníkových plynů, kvůli kterým "skandál" vypuknul..

0/0
27.10.2017 13:42

L23u21k34á30š 56K39m40e85n45t 5619807184880

Tak ono po určitou dobu to automobilkám tak moc nevadilo, protože emisní normy byly prostředek, jak lidi nepřímo nutit k nákupu nového auta. Ale nakonec jim to očividně dost přerostlo přes hlavu.

Emise už některé automobilky nedokázaly plnit ani v laborce, v reálném provozu pak byly úplně někde jinde. Reálná spotřeba u většiny nových aut je na hony vzdálena údajům na papíře. A náklady na vývoj především u dieselů raketově rostou.

A dovedu si představit, že automobilka, která investovala miliardy eur do vývoje nové generace dieselu, protože byly v Evropě nejvíc prodávané a navíc protěžované spotřební daní na naftě, dost nelibě nese myšlenku na náhlé omezování dieselů :). Kdy by se jim jejich investice nakonec nezaplatila.

0/0
27.10.2017 13:57

J41a46k54u82b 92T73u27r33e21k 2692471361640

V Praze doprava znečišťuje ovzduší více než z poloviny. Je to absolutně největší znečišťovatel (= vrah).

+1/0
27.10.2017 14:11

M60a94r77e59k 32K96l38u87f87a 3588644974246

Sice bych si od nich auto nekoupil, ale jsem rád, že se společnosti Škoda Auto daří.

0/0
27.10.2017 12:02

M89i75c86h69a23l 21Š30e75v22č43í98k 8473236834

To jsou zase žvásty. Koncernu VW po zohlednění nákladů spojených s tou aférou zisk rostl, takže koho kdo trestá mi jaksi uniká.

0/0
27.10.2017 11:59

A13l12e50š 86A92d91a77m 7450170848389

Však se VW chystá na kroky, které omezí úspěchy Škody. Primární značka je VW.

0/0
27.10.2017 11:55

R83o78l10a52n87d88o 84A77r41i36a57s 7348109347250

JJ, kdyby soudruzi politici respektovali fyzikální zákony a nevymášleli nesmysly, žádný "Skandál " by neexistoval

+3/−6
27.10.2017 11:48

F44r84a82n44t60i84š82e54k 84V85á17c77l14a32v63í54č67e11k 4405393411294

Ti zákazníci, co trestají ten Volkswagen za ten emisní skandál, jsou fakt ajnštajni ... Napřed v nesmyslných houfech jak ovce kupují (z definice neekologické) diesely, a pak trestají za to, že ty diesely jsou přesně takové, jaké nevyhnutelně musejí být ... Fakt inteligenti.

+4/−3
27.10.2017 11:38

F32i33l53i23p 68S81i56r55o76t50e61k 9772569912621

Ajnštajn je spíš ten, kdo skočí na takovou hloupou novinářskou zkratku.

+3/0
27.10.2017 11:46

V71l34a52d10i34m25í66r 79K21r80á55l 4763816880322

Ten titulkář je dobře vymetenej, zákanici fakt koncern netrestají, firma si pouze musí dát "peníze stranou" na placení výpalného pro USáky. Na prodeje dýzlgatě neměla žádný vliv ale to ekoteroristé nechtějí pochopit

+26/−4
27.10.2017 11:27

A68l94e83š 24Z62e58l90i46n26k10a 1964382186

Aspon je to v poslednim odstavci

0/0
27.10.2017 11:38

F66r25a35n74t70i90š94e76k 87V38á16c14l64a53v42í42č23e15k 4745653541814

Titulkář je na cracku, to jsi nevěděl?

+1/0
27.10.2017 11:54

M66i93c42h39a14l 80P86o36h10o37ř85e58l22s94k54ý 1796150905935

oproti US prachbídné emisní limity a evropanovy stačila upava SW motoru zdarma

+4/0
27.10.2017 11:27

J55o80s65e76f 20Š96o15l58t13e13s 8934328710623

Až VW vyrobí dostupný elektromobil v podobě auta podobného octavii se 70 kWh baterií, dvěma elektromobily a celkovým výkonem kolem 250 kW za cenu kolem milionu, nebude co řešit.

+2/0
27.10.2017 11:26

V84l58a41d42i41m85í24r 88R60e37t78t27i15n40g47e87r 5425106825715

Já bych se být Škoda Auto nebránil platit více za společné technologie, ale chtěl bych na oplátku ty nejnovější, které má obvykle jen Audi , případně VW a Škoda by šla by ještě víc nahoru.

+1/−1
27.10.2017 10:58

T98o11m10á27š 32K41u98c32h83a33ř 3157151238941

A já jako zákazník by chtěl ideálně slušné auto se solidním motorem bez zbytečných technologií. :-)

+20/0
27.10.2017 11:07

T45o22m46á73š 14K78u65c29h37a96ř 3917911738211

Jinak samozřejmě chápu, že existuje skupina zákazníků, která auto kupuje podle toho, jak dlouhý je za danou cenu seznam nainstalovaných nesmyslů. Ale pro ty je hnujdé jak stvořená. ;-D

+7/−1
27.10.2017 11:10

M25a69r93t48i10n 63M83a57i24k20s98n86a91r 3154373328722

Nesmyslu? Ziju v praze, a rozhodne ocenim kazde auto (u sebe i u ostatnich ridicu), kteri maji parkovaci kameru. :)

+3/0
27.10.2017 11:27

P13e19t12r 11D74r95a35p78a91l 3425808713295

to má i dacia za 300tisíc

+2/0
27.10.2017 12:02

P40e49t34r 20P68e63t21r 6663232418533

Chápu, že pro někoho, kdo jednou týdně projede kolem pole na nákup do kaufu jsou tyhle nesmysly zbytečné ale když ročně najezdíte desítky tisíc kilometrů tak jste ochotný si připlatit za ledacos, od parkovacích senzorů až po vyhřívané sedačky. Což ovšem může pochopit jen ten, který to auto používá dostatečně často. Je zcela logické, že naopak člověk, který za zimní sezonu vyjede dvakrát bere vyhřívání sedaček jako předražený nesmysl.

+1/0
27.10.2017 11:52

P87a97v36e74l 27T86r59u90k15s33a 3873817712193

Podle me to s rocnim nebo zimnim najezdem az tak nesouvisi. Osobne parkuju celorocne venku, najezdim tak 20+ tis. km rocne a vyhrivana sedacka mi nikdy nechybela.

+2/0
27.10.2017 12:31

L49u73k67á69š 17K30m12e84n93t 5799587614800

Tak po pravdě mě by třeba už chyběla. V novém autě bych navíc připlatil třeba za vyhřívaný volant.

Někomu stačí spartánská výbava jako vzpomínka na dobu minulou, já třeba nové prvky výbavy ocením. Jak z oblasti komfortu, tak z oblasti bezpečnosti.

0/0
27.10.2017 13:51

M46a73r20e16k 89E77n58g22l75i68c60k61ý 8153822895667

Záleží také na tom, jak dlouho a v jaké míře jste měl možnost takové "technické vymoženosti" vyzkoušet a naučit se s nimi zacházet. Dříve jsme se třeba podivovali nad klimatizací v autě a dneska, kolik se prodá aut bez klimatizace? ;-)

0/0
27.10.2017 14:19

P94a51v67e62l 11T28r88u52k96s16a 3203507122133

Tak zrovna vyhrivanou sedacku ma soused a me osobne je to silne neprijemne (uz vi, ze mi ji ani nema zapinat).

Ale mozna jste uplne nepochopil muj prispevek. Ja se nestavim proti technologiim. Kdyz uz jsme u tech zimnich veci, tak predni vyhrivane sklo mi prijde super..

0/0
27.10.2017 14:23

M56a25r64e16k 23J26a93n27e97č13k22a 1967726143171

Ono totiž stejně jako klimatizace i u vyhřívání sedaček platí, že se to nemá přehánět. Pokud někdo zapne vyhřívání tak, až ho pomalu začne pálit zadek je to špatně a zadělává si na zdravotní problémy, což mnoho lidí ani netuší. Optimální je pozvolný nárůst teploty a pak aby sedák byl raději vlažný, než horký.

0/0
27.10.2017 15:43

P17a12v47e22l 28T98r37u90k98s79a 3273837672193

Tak mozna bych si vyhrivani sedacky dokazal predstavit, ze si ho pustim po dobu, nez se mi odmrazi predni sklo. Ale ze bych ho mel zapnute v dobe, kdy mi auto uz normalne topi, to ani nahodou.

Samozrejme pokud to nekomu vyhovuje, tak mu to neberu. Ale ja to do auta nechci i kdyby to bylo za petikilo.

0/0
27.10.2017 21:31

J83a66k17u20b 71M21e45l95í97š68e72k 6716775522636

To je věcí názoru, i když najedete hodně kilometrů nebo jezdíte po městě, parkovací senzory považuji za užitečného pomocníka, ale vyhřívané sedačky za zbytečnost u každého auta (dokonce je škoda, že některé modely bez nich nepořídíte).

0/0
27.10.2017 12:44

P49a13v55e83l 45T88r13u71k38s83a 3143297342653

Souhlas. Nevim jak komu, ale me auto asi za 2 minuty zacina topit uz docela slusne.

0/0
27.10.2017 14:26

M36a94r42e36k 17J24a46n15e85č10k92a 1707206133771

Tak zrovna vyhřívání sedaček, byť jsou ve dvou autech v rodině, použiji tak 3x do roka a u manželky je to obdobné a to máme chatu v horách. Pravda, pokud bych preferoval kožené sedačky, tak by v zimě jelo vyhřívání permanentně, protože ty neskutečně studí. Naopak, co bych mnohdy v zimě ocenil, je vyhřívaný věnec volantu a přední sklo.

0/0
27.10.2017 15:39

J48a56n 31Š83l37é58g75l 8712980318303

Definujte zbytečné technologie, zajímá Vás třeba co Vaše dopady na životní prostředí?

0/0
27.10.2017 11:54

M79a93r77e36k 67M91a20l40ý 1712738401440

Pro někoho je zbytečný i posilovač řízení, ABS, ESP... a přitom jsou to věci, co už jsou snad v každém autě. Co je, dle vás, zbytečná technologie, například?

0/0
27.10.2017 12:18

V70l38a27d44a 27S54i90m73o77n10i93k 3899373823445

Škodovka platí méně za sdílené platformy - MQB je standard pro VW pro Škodu. Priorita firem je dána a nic s ní nehne - Audi, VW, Škoda a Seat

0/0
27.10.2017 19:55

J96a16n 59S32l42a14v85í43k 2511369590426

Podvádějí všichni, jen VW to přiznal a to byla ta chyba!

+3/−8
27.10.2017 10:55

J11a60n 79Š40l14é18g21l 8592540198233

VW přiznal, protože musel...

+1/0
27.10.2017 11:56
Foto

M58i27r18o56s52l79a10v 87S97t83e56i23n33e21r 4500962390836

Vokswagen je obětí hospodářské války USA s Německem. Exportní velmoc USA naráží na všech trzích na německou konkurenci, hledá proto intenzivně možnosti, jak své konkurenci zabránit v expanzi.

Zajímavé, že ač Škoda používá motory VW, zatím nikdo na Škodu nezaútočil- v USA je zatím málo rozšířená. Ale v GB, v Rakousku a v Německu potkáte stále více škodovek.

+8/−8
27.10.2017 10:51

J94a74k17u66b 22T89u23r97e68k 2882801251320

Stačilo by, kdyby Němci nelhali a nevyráběli špinavé diesely, ale čistější benzíny.

+5/−3
27.10.2017 11:09

R88o86l92a11n15d34o 57A43r63i50a48s 7608579537460

A co e na nich "špinavého"? ;-D

+1/−1
27.10.2017 13:43

J55a29k62u20b 80T74u59r44e15k 2902151281430

Doporučuji číst denní tisk a případně se zapsat na střední školu technického směru, kde Vám to vysvětlí detailně.

0/−2
27.10.2017 14:09

M54a21r20t16i82n 61H67o36u40b20a 1455720813503

tak rekneme to tak, ze v USA se to efilo do VW a Audi, protože se tam prodavaji. Skoda a Seat se tam neprodavaji. Jinak by je to trefilo také.

V Evrope se problém (byt je jiny) samozrejme tyka všech znacek koncernu.

+3/0
27.10.2017 11:15

F40i34l68i15p 63S45i75r51o49t36e70k 9432569382521

Škoda je v USA málo rozšířená, nebo spíš vůbec?

0/0
27.10.2017 11:48







Najdete na iDNES.cz