Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R80a36d69e10k 31S91c52h46n81a97u54b86e81l77t 2665216326103

No někteří už stejně ví, jak si poradí R^;-D

+13/0
doporučit
27.10.2017 14:33

P44e93t36r 84T20y81č53k74a 6375552959382

Udělal ten Ťok taky něco jiného než že šikanuje řidiče?

+12/−1
doporučit
27.10.2017 15:14

J55i29n80d79r53i49c41h 48K26u13c87h35a75r 1277444467719

A ten problém, kdy některé nové auta neprojdou, jelikož si počítač nerozumí s jejich řídící jednoutkou, to už vyřešili?

+7/0
doporučit
27.10.2017 14:46

T34o23m31á14š 84P48e66c57h 1533515599288

Buzerace dostupuje k vrcholu. Z emisi me vyhodli, protoze jim diagnostika nahlasila vadny snimac merky oleje. Penize jsem ovsem zaplatil i presto ze nikdo nic ani nemeril. V servisu smazano, znovu na STK, emise cca 20x pod limitem (benzin), stk bez jakychkoliv zavad. Buzerace jako zvon.

+13/−7
doporučit
27.10.2017 14:56

J77a27n 24D89l84o69u98h67ý 7114979220719

Musim se smat, al tak nechame je pri tom. Ono totiz jaksi temer zadne auto jezdici na alternativni pohon (legalne schvaleny s patricnou homologaci atd.) jaksi nemuze dnes projit STK, protoze pokud ma auto ridici jednotku s rozhranim OBDII, tak si lze precist protokol o chybach, ktere si eviduje a maze RJ sama, dle sveho uvazeni. Pokud tuto chybu najde ctecka na STK, auto neprojde. Problem je ale ten, ze tyto chyby puvodne slouzi k diagnostice samotnym automobilkam a interval mazani takove chyby muze byt klidne i vic nez 2 roky a HLAVNE neni to nijak svazano jakoukoliv normou (kazde auto, kazdy model, kazdy motor to ma naprosto jinak)! No a pokud motor spaluje alternativni palivo, je zcela bezne, ze si vyhodnoti (sem, tam) nejakou takovouhle chybu. Klasicky pripad je napriklad, ze obcas proste nameri vetsi odchylku na nekterem cidle nez by mela byt (ktere nema vliv na emise) zduvodu jineho oktanoveho cisla paliva ci jine vyhrevnosti paliva R^

+4/0
doporučit
27.10.2017 15:42

R89o60m28a90n 48Š58e43s63t18á38k 5654309813163

Stanici měření emisí může mít každý, kdo splní technické podmínky.

Stanice technické kontroly je licencovaná. Proč nemůže mít stanici technické kontroly každý, kdo splní technické podmínky?

+4/0
doporučit
27.10.2017 15:29

V50i43l41é22m 95B95a88r88á97k 4356707209846

Správně. Teď ještě kontrola dieselů v provozu tak jako v Německu a Rakousku. Kdo vyndá filtr pevných částic, auto do šrotu.

+10/−12
doporučit
27.10.2017 14:14

R42u74d46o14l32f 24P18e42k93a86r 6489659144915

už to začíná, Burešovo estébáctví se šíří do elektronické evidence emisních kontrol (EEEK ). A to ještě ani nesestavil menšinovou vládu z utrpěného vítězství.

+4/−2
doporučit
27.10.2017 16:06

P25ř63e68m88y58s69l 12H62r58o33m69a85d26a 2744106718301

Tak tohle postihne hlavně starší auta. Prostě proto, že je ten systém neumí správně měřit. Pořád hlásí chyby. Jenže, kdo se bude chtít s Ťokem.

No auta starší deseti let budou mít obrovský problém projít emisemi, koupíme si nová. Oni si nás připoutají k poslušnosti pomocí leasingů na auta, hypotéky už nestačí. Čím zadluženější otrok, tím poslušnější.

+3/−1
doporučit
27.10.2017 16:48

M65a77r48e58k 31W43o90l60f 3979677974172

Ja nechapu proc se to nedela vsechno naraz? V CR jsem byl na technicky poprve letos a takovy o$€r jsem nezazil. Na to aby si vzal clovek dovolenou. A to ze nemuze mit auto chybu v ridici jednotce? Co to je za ptakovinu, pulka chyb ma na bezpecnost / emise nulovy vliv.

+2/−1
doporučit
27.10.2017 18:57

A49n53t72o39n90í96n 72S43v65o80b61o25d39a 3224873809612

To je výborné pro předělané auta na LPG, dnes nesmí být žádná chyba v motorové řídící jednotce, jojo, to jich hodně dojezdí, protože garážový předělávači s tím mají problém

+1/0
doporučit
27.10.2017 15:28

V38l91a67d93i25m28í10r 36R53e66t41t35i96n96g70e44r 5645516835265

To je dobře, protože spousta lidí jezdí s takovými šroty, hlavně naftáky, že moje nejpoužívanější tlačítko v autě posledních několik let pří jízdě za nimi je zapnutí pouze vnitřní cirkulace vzduchu v automobilu.

+1/−2
doporučit
28.10.2017 10:45

R22o85m83a13n 98S85t98r95a86j43t 8916308125794

A kdo má odmontovaný filtr pevných částic, tak si zavolá zrovna odtahovku, auto je nezpůsobilé provozu.

+1/−2
doporučit
27.10.2017 15:29

D45a38v15i49d 55R38y54c38h64e52t16s12k40ý 9836631530930

Poslední dobou se mi poměrně často stává, že můžu zemřít voskovým smradem za nějakým dobromyslným dehtopaličem s neznámou úpravou či motorem v koncích. Tohle bych podpořil, kdyby to mělo nějaký potenciál pomoci. ;-(

+1/−2
doporučit
27.10.2017 15:20

V57o46k96o45u25n 15V82l89a25d42i11m39i66r 8322498149948

Jaka to byla pohoda, kdyz jste mohli mit na kazdem kole jinou pneumatiku s trochou vzorku, auto mohlo smrdet a coudit jak dymovnice, oblozeni brzd nikdo nekontroloval a nejdulezitejsi bylo mit ty spravne konexe. Ovsem nesmeli jste vyvijet zadnou cinnost soudruhum nelibou.

+1/−2
doporučit
27.10.2017 15:16







Najdete na iDNES.cz