Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J76o66s66e97f 58K62r84a67l 3647523204297

Jsem pro, ale BEZ DOTACÍ ze státní kasy. Ať si to na sebe vydělá.

+20/0
doporučit
1.11.2017 1:18

A59l75e36š 65P74r69o59k14o30p 7762417387332

Asi bych s tímto projektem nezačínal v půli podzimu a s koly pro lidi do 170 cm.

+17/0
doporučit
1.11.2017 6:30

D56a64v75i37d 39C90h72l10á37d87e87k 4552639524897

Jsem člověk, který se po Praze pohybuje na kole často, proto si dovolím postřeh. Mám zkušenosti i z jiných velkých měst, proto můžu konstatovat, že přestože jsme národ cyklistů, tak naše hlavní město je bohužel tomuto stylu přepravy (narozdíl od mnohých jiných metropolí) silně nenakloněno. Zmatený "systém" nenavazujících cyklostezek a cyklopruhů znamená časté riziko kolize s auty, když se k tomu pripočte známá arogance některých pražských Pepíků, stává se z "pražské" cyklistiky adrenalinový sport. Jediný vhodný typ bicyklu do Prahy odolné horské kolo a jediný vhodný typ cyklisty je "splachovací" jedinec.

+14/−2
doporučit
1.11.2017 6:49

K29a56r64e35l 73M15a39z94a20č 3647913176179

Čeština ale dostává co proto: bikesharingový startup

+18/−5
doporučit
1.11.2017 2:10

M62a76t80ě30j 56M43a91r50e22č72e93k 4983981360

Kola jsou super. Člověk se protáhne, jsou ekologické, ve městech rychlé, snadno se zaparkují atd. Sám na kole jezdím do práce i do města. Problém je v tom, že česká města na kola nejsou připravena. Bydlím u Ženevy a tady jsou pruhy pro kola téměř všude, případně je vyhrazený pruh pro busy/kola/taxi. V Česku jet na kole po Brně nebo Praze je o kejhák. Nehledě na to, že chybí kvalitní stojany na kola.

+10/−1
doporučit
1.11.2017 8:40

M82a96r58t75i42n 87U85l74e79h80l37a 4761104108

Staci ze nejaky socansky politik udela z nasich tezce vydelanych dani "dotace" :-/Rv

Ono nejaka pijavice se uz o tyto "dotace" rada prihlasi :-/

+7/0
doporučit
1.11.2017 6:58

N50a63d33a 61S77o89b71o95t80k48o11v75a 5197524728224

Takže se vlastně jedná o byznys, který je postaven na dotaci 20mil. a na předepsaných cenách. Pokud se neujme (což je vzhledem k pražskému terénu a nenávaznosti cyklostezek pravděpodobnější), jsou to vyhozené peníze a pokud se to ujme, tak bude následovat celá řada regulací. Fakt to stoji za to?

+6/0
doporučit
1.11.2017 10:06

M71i83c61h42a44l 94D21a38d18e19k 8573852448

Pro ty kteří kritizují že Praha je kopcovitá atd.Rekl bych že tento projekt cílí třeba na lidi kteří se svezou od metra do kanceláře aby nemuseli čekat na tramvaj a tak.Ne že pojedou na tom kole 5km třeba.

+6/0
doporučit
1.11.2017 6:41

P91e44t80r 63Č20e23r44m71á93k 9588455139310

Sdílední kol dává smysl ve chvíli kdy s nimi někdo po daném městě je schopen a ochoten jezdit. To Praha vzhledem ke své geografii nikdy nebude. Dnes kolo v Praze používá méně než 1% populace, tedy hluboko pod hranicí statistické odchylky. Idea půjčovat 3tis kol je sice fajn, ale vzhledem ke dvěma výše uvedeným faktům se to poněkud míjí účinkem.

+10/−4
doporučit
1.11.2017 2:07

P68e14t45r 17Č46e73r14v71e83n14ý 3866379657119

V Praze jsou kola dobrá na výlet, ale na běžnou dopravu do zaměstnání nebo na nákup nikoliv. Kopcům se nevyhnete a je zde příliš hustá automobilová doprava, která cyklisty ohrožuje. Navíc, pokud bude kol hodně, nebudete je mít kde v centru zaparkovat. Kolům by moc pomohlo, kdyby se uvolnila magistrála v centru, kdyby tam třeba cyklisté měli vyhrazený jeden jízdní pruh. Pak by to snad chytlo víc lidí, jinak asi ne:-/

+6/−3
doporučit
1.11.2017 1:47

M89a26r81t78i42n 87P70r90o24k40o26p 6186907580605

Není to žádné sdílení, Ofo je komerční půjčovna jízdních kol do města. Sdílení jsou třeba Rekola , protože je potřeba členská polatek a sdílý mezi jen mezi členy.

+3/0
doporučit
1.11.2017 10:03

V70o26j70t50ě46c74h 35T85o89r88á80č 2976841976172

Jsem zvedavy. Da se na vaclavaku u kone zaparkovat treba 50 kol? To budou panoramata :-)

+5/−4
doporučit
1.11.2017 5:59

A58l48e38x40a83n65d92r 43V22i14d46n88e71r 1577460557585

kdy uz konecne nekdo pochopi ze praha pro cyklistiku neni vhodna? je moc kopcovita, ulice jsou uzke hlavne v centru a pocasi od listtopadu do brezna na kolo nepouzitelne kdyby udelali free mhd to by byla myslenka kdyz chteji min aut a stalo by to min nez ty jejich karty

+6/−6
doporučit
1.11.2017 6:13

K72a55m75i22l 38Ž76i93ž84k29a 9754458131

Jen ať taxíky nezačnou blokovat kola. Bacha na to kluciii.

+2/0
doporučit
1.11.2017 10:05

V17e11r80o11n43i42k40a 20Š83v98e22s41t84k85o84v53á 8415221812523

Myslím, že Praha na kola není přípravená. Praha nemá vymezené části vozovky, po které by kola mohla jezdit, takže se budou proplétat složitě mezi lidmi na chodníku, protože spousta lidí bude mít strach jet na silnici s auty. Ten chaos v centru na pěších zónách si taky moc představit neumím. A půjčení kola od 300 m do 5 km? To jako pojedu z Karláku akorát tak na Staromák a víc nic. Nedává to moc smysl, spíš by bylo účinnější mít omezené použití v řádu třeba 30 nebo 40 minut, jako je to jinde v Evropě. Ovšem tam mají silnice a chodníky připravené na provoz kol.

+2/−1
doporučit
1.11.2017 8:26

M98i19c50h47a52l 57Z85e91l61e27n55ý 6884973575926

Bicyklu uz na ulicich Prahy JE hodne.

Vali se vsude

+3/−5
doporučit
1.11.2017 6:48

P38e11t85r 64B56á65č53a 8255406245655

NEMAME ZAJEM !

+1/0
doporučit
1.11.2017 14:02

P38e39t63r 61A10s43c90h91e70n93b29r37e12n34n90e91r 6675353222291

Kolo na 300 metrů? To je 5 minut chůze.

+1/0
doporučit
1.11.2017 8:31

J67i40ř94í 54P83o29k52o51r23n54ý 2932814977422

Já bych po Praze na kole nejezdil ani kdyby mě za to platili, z kopce do kopce, doprava, tramvaje...

+1/−1
doporučit
1.11.2017 5:35

P54a77t95r87i25k 34E45g57e59r 2468190249691

V Praze bych jízdu na bicyklu uvítal pokud by cyklostezek bylo dost a vedly by také na přestupní uzly. Škoda, že od konce března do začátku října nejezdí cyklotramvaj. Doufám, že midibusová linka 194 pojede ze zst. Staroměstská přes zst. Malostranská a ul. Valdštejnskou ulicí přes zst. Malostranské náměstí do zst. Nemocnice pod Petřínem a zpět dále ul. Úvoz přes zst. Pohořelec do zst. Petřín a dále zst. Brusnice - Pražský hrad - Malostranská a zpět jak jezdí. Linka 192 by mohla být zrušena.

+1/−2
doporučit
1.11.2017 10:07

J36i37ř50í 89T48e31p97r 4137260445815

Vyrobcum kol vyrazne klesly trzby. To same bude i pri tom bombasticky proklamovanem sdileni aut.

0/−4
doporučit
1.11.2017 4:00

R41o12b94e46r86t 73S75e85j88k 9795963

Kol je dost. Varte zradlo pro lidi a ne ten hnus !

0/−3
doporučit
1.11.2017 6:59
Foto

M20a68r91t67i50n82a 78D24v70o19ř36á69k16o41v98á 2835663549570

No . . . ta kola tedy nic moc :-/

0/−2
doporučit
1.11.2017 7:13







Najdete na iDNES.cz