Diskuze
Jsme McDonald’s pro jízdu na kole, říká manažer, který rozjíždí sdílení kol
Děkujeme za pochopení.
J19a75n 25J27í14c56h58a
Je fakt ze tech kol by mohlo byt vic, ale pro priblizeni na metro/vlak je to fajn...uspori to par minut.
P77a11t16r72i10k 95"36L86u43x35p66e11" 75E87g36e97r
V Praze bych jízdu na bicyklu uvítal pokud by cyklostezek bylo dost a vedly by také na přestupní uzly. Škoda, že od konce března do začátku října nejezdí cyklotramvaj. Doufám, že midibusová linka 194 pojede ze zst. Staroměstská přes zst. Malostranská a ul. Valdštejnskou ulicí přes zst. Malostranské náměstí do zst. Nemocnice pod Petřínem a zpět dále ul. Úvoz přes zst. Pohořelec do zst. Petřín a dále zst. Brusnice - Pražský hrad - Malostranská a zpět jak jezdí. Linka 192 by mohla být zrušena.
N74a95d64a 31S41o71b36o33t68k71o21v91a
Takže se vlastně jedná o byznys, který je postaven na dotaci 20mil. a na předepsaných cenách. Pokud se neujme (což je vzhledem k pražskému terénu a nenávaznosti cyklostezek pravděpodobnější), jsou to vyhozené peníze a pokud se to ujme, tak bude následovat celá řada regulací. Fakt to stoji za to?
K51a26m89i65l 26Ž17i62ž45k32a
Jen ať taxíky nezačnou blokovat kola. Bacha na to kluciii.
M87a80r14t13i52n 33P39r44o68k21o11p
Není to žádné sdílení, Ofo je komerční půjčovna jízdních kol do města. Sdílení jsou třeba Rekola , protože je potřeba členská polatek a sdílý mezi jen mezi členy.
M29a62r81t24i85n 50T77e47p10l88a13n
Podíval jsem se na Rekola a je to úplně stejná půjčovna, když to tak chcete nazývat. Normálně si můžu jednorázově kolo půjčit nebo si můžu zaplatit měsíční / roční poplatek. Není to tak, že by každý člen byl podílovým majitelem společnosti Rekola a byl tak spoluvlastníkem kol.
Navíc to ani nemusí být podstatou sharingu. Sharing je sdílení, tzn. že 10 lidí používá jedno kolo místo toho, aby každý z nich to kolo vlastnil. Kdo to sdílené kolo vlastní je celkem jedno.
M85a44t27ě45j 11M83a68r35e90č74e10k
Kola jsou super. Člověk se protáhne, jsou ekologické, ve městech rychlé, snadno se zaparkují atd. Sám na kole jezdím do práce i do města. Problém je v tom, že česká města na kola nejsou připravena. Bydlím u Ženevy a tady jsou pruhy pro kola téměř všude, případně je vyhrazený pruh pro busy/kola/taxi. V Česku jet na kole po Brně nebo Praze je o kejhák. Nehledě na to, že chybí kvalitní stojany na kola.
V26i38k28t13o92r 33Š12e98d90i30v88ý
O kejhák je každý způsob dopravy, kdy nejste za plechem. Tomu žádné čmárání pruhů nepomůže.
Pokud si "přípravu na kola" představujete tak, že zužováním, zakazováním a omezováním prakticky znemožníte použití aut, lidi na kola dostanete. Prostě proto, že leckdy nebudou mít jinou rozumnou možnost.
P74e78t74r 39A25s44c43h70e11n45b86r66e51n48n70e19r
Kolo na 300 metrů? To je 5 minut chůze.
M77i45c10h21a78l 64D85a67d47e83k
A minuta na kole. Úspora času 4 minuty. Krát 5 dní v týdnu=20minut.
V96e88r22o65n55i82k69a 31Š18v39e20s56t41k39o16v47á
Myslím, že Praha na kola není přípravená. Praha nemá vymezené části vozovky, po které by kola mohla jezdit, takže se budou proplétat složitě mezi lidmi na chodníku, protože spousta lidí bude mít strach jet na silnici s auty. Ten chaos v centru na pěších zónách si taky moc představit neumím. A půjčení kola od 300 m do 5 km? To jako pojedu z Karláku akorát tak na Staromák a víc nic. Nedává to moc smysl, spíš by bylo účinnější mít omezené použití v řádu třeba 30 nebo 40 minut, jako je to jinde v Evropě. Ovšem tam mají silnice a chodníky připravené na provoz kol.
V70i76k63t32o24r 34Š63e90d19i19v78ý
Pokud se někdo bojí jezdit po vozovce, rozhodně to není důvod k jízdě po chodníku.
M37a55r10t46i53n58a 44D89v13o96ř29á40k41o97v30á
No . . . ta kola tedy nic moc
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Naděje pro oklamané zákazníky Maliny, společnost Fotovolty slibuje řešení
Konsorcium firem vedené společností Fotovolty nabízí řešení patové situace okolo insolvence padlého...
Na vyzkoušení nového stavebního řízení bude měsíc a půl, slíbilo ministerstvo
Úředníci budou mít měsíc a půl na vyzkoušení nového elektronického systému, který od července...
Příroda je napřed, mrazy snižují naději na dobrou úrodu, stěžují si pěstitelé
S každou další mrazivou nocí v Česku ovocnáři přicházejí o část úrody. Mráz v noci na čtvrtek...
Šéf Úřadu práce: Umělá inteligence vše mění. Za mě už píše dopisy ministrům
Vysíláme Česko má velmi specifický trh práce. Je zde nejnižší nezaměstnanost v Evropě, to umožnilo podnikům...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!