Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Britové vyšetřují, zda rezervační portály jako Booking klamou zákazníky

Hotelové rezervační portály včetně Booking.com čelí v Británii podezření, že klamou klienty. Jejich mechanismy zkoumá místní antimonopolní úřad. Pochybuje o tom, že zákazníkům nabízejí pokoje podle zadaných kritérií. Výsledné nabídky nemusejí být ty nejvýhodnější, nýbrž ty, o nichž rozhodují provize.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

ad- Stefan Frica "Jediné na čem Booking trvá, že hotel za tutéž službu nikde nesmí nabídnout levnější cenu, než na Bookingu."

Muze, ale musi na to jit sikovne, napr. pres clenstvi v klubu. Hotelove retezce casto maji sve "kluby hosti" a kdo je jejich clenem, ten ma pristup k levnejsim ubytovacim tarifum na zaklade clenstvi, casto predplaceneho.

My napr.mame uz 7 let clenstvi v rozsahlem francouzskem retezci Accor, ktery ma tisice hotelu po celem svete ( Sofitel, Novotel, Pullman, MGallery, Mercure, ibis atd atd atd). Jakozto clenove mame narok na tarif 10% nizsi, nez se jeho pokoje "prodavaji" na volnem trhu vcetne rezervacnich portalu.

0 0
možnosti
MM

dost dobre nechapu, jak najednou mohli uctovat o 22% navic pri potvrzeni objednavky. Host prece dostane konecnou cenu, s niz je bud spokojen a zaplati, nebo neni a v tom pripade nebude pokracovat v transakci. Neuvede detaily sve karty, cimz se transakce zrusi bez skody hostovi.

Znam hotely, ktere uvadeji tarif bez taxy a pak pri transakci taxu prictou. Nebo prictou jednu taxu ale ne tu mistni, ktera se plati az v hotelu. Tak je to napr. u hotelu v Praze.

V kazdem pripade je ale na website uvedeno, jake taxy se pricitaji a kde/kdy jeste nez se rozhodnu zaplatit.

0 1
možnosti
PK

Když to tady pročítám, tak sleduju, že někomu vadí, že ta cena se mže lišit i o stovku. No a co? Je fakt takovej problém, že to není to úplně nejlevnější?

0 1
možnosti
MB

Boha jeho. Vsak cena napriamo v hoteli musi byt nizsia ako cez portal ktory zapyta +20%. Brutalne mnozstvo penazi sa tymto odsunulo z poctivej hotelierskej prace na virtualne sluzby. Skoda ze z najsilnejsej svetovej jednicky (tj anglicko, francuzsko, taliansko a dalsia velka cast europy) idu tieto prachy hlavne do usa. Zas nas precurali

0 4
možnosti
PK

Píšete naprostý nesmysly. Ty peníze byste stejně musel dát na nějakou propagaci. Bez ní to v hoteliérství (a nejen tam) nejde. Spousta hotelů už zrušilo rezervační systémy na svých stránkách, protože se jim nevyplatí je udržovat a obsluhovat a jsou horší než booking. Díky bookingu se může dostat do popředí i nějaký malý zastrčený rodinný hotýlek, který by ta propagace stála daleko víc nž těch 15 - 20 %.

3 0
možnosti
JL

Využívám Booking při cestách s dětmi na cestách k moři a za mě naprostá spokojenost. Vždy platilo, že co jsem objednal tak sedělo na 100%. Netuším jak by jsem si sám objednal hotel např. v Srbsku

5 0
možnosti
MB

Pokud mi to mezi relevantní nabídky hodí i ty "zaplacené", nemám s tím problém, ty si odfiltruju sám.

Mně spíš obecně mnohem více vadí srovnávače (viz Heureka), kde nejsou u každého zboží vyplněné všechny parametry, takže když pak něco vybíráte podle určitého filtru (např. "váha: 30kg"), tak Vám mohou z výsledků vypadnout i relevantní položky vážící 30kg jen proto, že zadavatel tam neuvedl všechna data (váhu).

Tyhle srovnávače by měly k tomuhle problému přistoupit tak, že pokud není parametr uveden, automaticky zboží (službu, ubytování,...) zahrnou do výsledků vyhledávání...

2 2
možnosti
JT

J47a31n 18T83o32k25o52š

1. 11. 2017 9:14

Přesně, jak píšete, porovnávače cen, které porovnávají výrobky, kde nejsou k porovnání zadané stejné parametry jsou k ničemu. Každý, kdo si tam dává zboží do prodeje si zadá parametry, které má, nebo někde zkopíroval. Teď jsem vyhledával TV a musel jsem psát výrobcům, aby mi zaslali konkrétní mnou požadované údaje. Ty údaje jsem našel pouze u 40% prezentovaného porovnávače. A na recenze se nepoléhám, lidé píší své subjektivní dojmy.

1 0
možnosti
PL

Problém je že dneska jsou takových portálů už tuny , to samý třeba na letenky. Všude , ale naprosto všude jsou ceny rozdílné i když je to stejná služba :D a kdo jde fakt jen po ceně tak aby procházel X stránek, než se dostane na nějaký výsledek.

Je to smutný, že to tak je když jdu na Booking a tam je jiná cena nže třeba na Hotels.com a přitom za tu úplně stejnou věc.

2 0
možnosti
MP

Během studií (koncem devadesátých let) jsem brigádničila na recepci v hotelu. A tenkrát šlo cca 50 % z ceny pokoje cestovce, která klienty přivedla. V tom srovnání tedy Booking vychází o dost lépe.

0 0
možnosti
MP

To je jiný případ, je to velkoobchod, množstevní sleva. Je rozdíl vytížit v průměru 2 pokoje denně, a 30 pokojů denně. Taky náklady s akvizicí zákazníka jsou pak mnohem nižší a obsazení je garantované. Bude to tak vždy.

3 0
možnosti
JP

Takze booking nabizi prednostne nabidky na kterych vydelava? hm! divny! Proc radeji neuprednostnuje ty, na kterych nevydelava nic. To by se hotelierum libilo....

V obchode taky prodavaji prednostne to, na cem se vydelava.

3 2
možnosti
ŠF

Na základě vlastní zkušenosti tvrdím, že ceny se na Bookingu chovají zhruba jako na burzách. Hoteliéři nabízí svou obvyklou cenu. Kupující si z nabídek vybírají podle svých představ. Při vysoké poptávce ceny rostou, při nízké klesají.

1 1
možnosti
MM

ne pri vysoke poptavce ale pri vysoke obsazenosti jdou ceny nahoru.

To je normalka, stejne jako u letenek. Kazda aerolinka ma urcity pocet letenek za nejnizsi cenu, kdyz se rozprodaji, nastavi se nasledujici vyssi tarif atd. Uplne stejne to je s prodejem pokoju v hotelu.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Větší než největší. Rekordní 3D tiskárna umí vytvořit víc domů najednou

23. dubna 2024  19:26

Univerzita v americkém Maine představila novou výkonnou 3D tiskárnu, která je schopna vytvářet...

Průmyslová produkce Polska klesla. Je to jen krátkodobý trend, tvrdí experti

23. dubna 2024

Produkce polského průmyslu v březnu zaznamenala největší propad od dubna loňského roku. V...

Pražská burza vystoupala nejvýš od roku 2008

23. dubna 2024  17:11

Pražská burza vystoupala nejvýš za posledních téměř šestnáct let. Index PX posílil během úterního...

Nesnězeno zachránilo přes dva miliony balíčků jídla, funguje v několika zemích

23. dubna 2024  15:58

Platforma pro záchranu jídla Nesnězeno spolupracuje s více než třemi tisíci partnery, mezi něž...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!