Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PPF získala 40procentní podíl ve skupině e-shopů Mall Group a v Heurece

Skupina PPF nejbohatšího Čecha Petra Kellnera získala 40procentní podíl ve skupině e-shopů Mall Group a srovnávači cen Heureka.cz. Dalších 40 procent ovládli Daniel Křetínský s Patrikem Tkáčem. Zbylých 20 procent vlastní investiční skupina Rockaway Capital podnikatele Jakuba Havrlanta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P41a83t15r42i59k 14E85g39e97r 2328250799381

Já si myslím, že Kellnerova PPF půjde ještě dál a projeví opět zájem o loterijní společnost a nejsledovanější televizi. Dokonce se mluví také o tom, že odkopí dvě jména pro telekomunikace která jsou silná a dobře známá.

Možná budeme navštěvovat také někde obchodní centrum či centra patřící pod PPF a nebo vznikne nový obchodní řetězec.

0/0
15.11.2017 3:33

R42o33b86e61r96t 80P96r68a80ž51á63k 4468366835590

No a?

0/0
15.11.2017 22:48
Foto

J27a35k88u21b 30S77o91b95o66t28k82a 6264818987576

Jinými slovy koupili to, co už předloni koupili skrze svého koně Havrlanta v Rockaway? Já jen že ty nákupy Rockawayi platili právě Křetínský a Kellner :-)

0/0
7.11.2017 18:10

J68a51n 52A58l98b46e66r33t 5173605909810

Jo, Mall, tomu holubi závidí. Ale kdyby holubi věděli, tak jim je úplně u řiti.

V létě jsem si chtěl koupit novou Nokii 3310. Jelikož nejsem ani u jednoho z těch operátorů, co ho měli mít, musel jsem poprvé v životě na e-shop. CZC uváděli alespoň férově datum dodání neznámé, MALL 27.6., tak jsem ho objednal u nich 14.6. Asi za 3 dny mi přišel dotazník od Heuréky, jak jsem spokojen s nákupem a produktem atd. Jelikož jsem telefon ještě neobdržel, tak jsem ten dotazník podle toho vyplnil - pravda, nijak lichotivě, ale pravdivě. Asi 14 dní po termínu dodání mi přišel mail, že výrobce dodal málo, jsem v pořadí a podobné kecy. Když ani po dalším měsíci nic, tak jsem na Mall volal kvůli zrušení objednávky. Paní se jen zeptala na číslo objednávky a bylo zrušeno. Čekal bych třeba alespoň nějaké vysvětlení, omluvu nebo tak. A teď koukám, že Heuréka patří do stejné skupiny. Náhoda nebo paranoia?

Takže holubi klídek, možná mají tisíce produktů, ale aby to nebylo jen na obrázcích.

0/−8
7.11.2017 16:19

P59a42v50e94l 32T29r36u22k72s43a 3133587602493

Pokud je vas pribeh pravdivy a objednal jste 14.6., slibeny termin byl 27.6., tak uplne nechapu, proc jste 17.6. vyplnoval negativni recenzi.

I presto predpokladam, ze vase (nesmyslna) negativni recenze na heurece zustala a nikdo ji necenzuroval.

"Náhoda nebo paranoia?" ... takze jednoznacne paranoia

0/0
7.11.2017 21:10

F37e30r42d24i64n24a68n33d 81S22m92r77č83e22k 7598111817597

Brzy nastane doba, kdy to tu bude všechno patřit Babišovi, Dospivovi, Kellnerovi nebo Bakalovi ;-D

+3/0
7.11.2017 15:29

M39a95r42e63k 25P32a59v95l55í85k 4833355476931

Já bych se nesmál, protože pak se staneme otroky ...:-/

0/0
8.11.2017 13:31







Najdete na iDNES.cz