Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T21o59m42á47š 73M20o12r78a17v92č16í16k 3777906273645

Jen by mě zajímalo jak to tam dělají. U nás se pořád vedou diskuze nad minimální mzdou, oslabováním koruny apod., abychom byli konkurenceschopní a tam to zvládají s téměř 1300 Kč na hodinu.

+96/0
doporučit
23.11.2017 10:16

J98a14n 25S43e71m71i35k 4674487772629

Logicky krok odboraru v Nemecku.

Chteji samozrejme udrzet vyrobu a vyrobky s nejvyssi pridanou hodnotou v Nemecku v zajmu udrzeni opravnenosti svych platu a opravnenosti zlomkovych platu v zavodech v CR.

Pokud bude CR prichazet o vyrobu zbozi s vyssi pridanou hodnotou, mzdovy problem se nikdy nevyresi.

Tady mely odbory ve skodovce postupovat radikalne a mela by se do toho vlozit ceska vlada, protoze tohle co se deje ve skodovce ma vliv na budoucnost vyvoje mezd v cele ceske ekonomice a obecne smerovani ceske ekonomiky

+137/−3
doporučit
23.11.2017 10:40

V25a26š64e59k 56P66l74u86s58k52a86l 2707858540831

V které pohádce se popelka potápí pro prsten do jezera? To je snad v "Zlatovlásce", ne?

+72/0
doporučit
23.11.2017 10:49

M34i56r12o67s91l15a23v 51T57i15š12e37r 4359499344732

No jo, VW má problémy, takže ze Škodovky udělá předraženou Daciu.

+55/−2
doporučit
23.11.2017 10:48

T97o95m57á86š 62K52a43t59z 2495130132685

Jak v článku zaznělo, že problém s úbytkem práce to pro Škodovku ve slutečnosti nebude. Ovšem pokud se výroba Superbu skutečně přesune do Německa, bude to v první řadě znamenat citelné zvýšení jeho ceny (tu čtyřnásobně vyšší mzdu přece někdo musí zaplatit), což Škodovce jako značce určitě neprospěje. Škodovku drží na výsluní (dá-li se to tak nazvat) hlavně velmi příznivý poměr cena-kvalita, což při citelném zdražení vrcholového modelu začne být problém. I když jde o dobrou značku, ve světě si lidé při stejné ceně pořád raději koupí VW. Připadá mi to jen jako další snaha "srovnat" Škodovku do latě, aby nebyla přílišnou konkurencí pro vozy od mateřské VW. Oni prostě v koncernu potřebují mít jasně danou a dodržovanou hierarchii VW-Škoda-Seat a jak Škodovka, tak Seat s tím zřejmě nemají moc šancí něco udělat.

+43/−1
doporučit
23.11.2017 11:22

R21i21c42h39a87r87d 46T77o65m79e84č56e11k 7736165546531

Ty milióny ekonomických uprchlíků potřebují v Německu práci, pochopte to.

+24/0
doporučit
23.11.2017 13:48

J39a48n 47U34l78r87i74c38h 9679306819234

Přesun ziskové výroby do závodu s mnohem vyššími mzdami zaměstnanců by znamenalo pokles ziskovosti a tudíž by šlo o naprosto iracionální krok. Nevěřím, že se to stane.

V podstatě totéž platí o elektromobilech, i když jejich sériovou výrobu zahájí Volkswagen logicky nejprve v Německu.

+31/−2
doporučit
23.11.2017 11:05

J51a28n 87V12á54c40l46a71v72í48k 3472126551189

Z pohledu VW je celkem logické, že na nevytížené lince pro Passaty budou dělat i příbuzné modely, zvlášť když jsou Kvasiny notoricky přetížené.

Podobně Škoda "ukradla" Seatu jeho Toledo a Ateca se začalo vyrábět rovnou v Kvasinách. Naopak Škoda Citygo je od začátku v Bratislavě.

+21/0
doporučit
23.11.2017 11:06

R28u20d10o84l87f 45K87o16m19á63r64e44k 7428339672109

nemci zacinaji myslet na sebe. kosile byla vzdy blizsi nez kabat

+21/0
doporučit
23.11.2017 10:57

M30i66c63h64a23l 61Š95v54é56d43a 4699822802890

Nevím, proč je tady tolik emocí. Škodovka patří VW a ten si s ní může dělat co chce. Vzhledem k tomu, kolik do ní VW neinvestoval, tak ji asi zavírat nebude. A to, jaké modely se budou kde vyrábět, je čistě věcí VW. Já jsem rád, že u nás zaměstnává lidi a platí daně.Bez něho by Škodovka už dávno neexistovala.

+17/0
doporučit
23.11.2017 15:51
Foto

P11e45t77r 69P69. 63V37e82s42e46l35s45k18y 7344461206963

Když odhlédnu od toho, že to není úplně ověřená zpráva (jeden říká to a druhý tohle), taky musím říct, že pocitově mi je líto, pokud by se Superb nedělal tady, OVŠEM, ani odboráři škodovky, ani já nejsme akcionáři VW, a je jen a jen jejich právem rozhodovat, co se kde bude dělat. To oni mají ve fabrice své peníze... nikoliv pan Povšík

+24/−2
doporučit
23.11.2017 11:34

M23a13r71t28i80n 47K89n94ě66ž23e55k 7373531754

Je logické využívat volné kapacity v mateřském závodě. Nebudu přece rozširovat jednu fabriku, abych měl tu druhou prázdnu.

Kvasiny jsou přetížené, dlouho budou.

Ztráty práce se rozhodně nebojím. Budoucnost je v SUV.

Navíc ŠKODA je německá firma, takže se svým majetkem si mohou dělat co chtějí.

+18/−3
doporučit
23.11.2017 12:18
Foto

J15i34ř29í 62D29v65o72ř62á14k 5725469330278

A co říkal, když do Škody investovali němci miliardy marek ? Držel hubu a sledoval výplatní pásku.

+17/−3
doporučit
23.11.2017 12:06

P39e76t52r 71A17n46d46r56ý78s18e71k 9293971866747

Sice by to bylo smutne a je dobre bojovat za to, aby se Superby delaly u nas, ale na druhou stranu VW ma na takovy krok absolutni pravo - kdyby skodu pred 20 lety nekoupili, tak by ted neexistovala a nebo by to byla mala nevyznamna automobilka. I kdyby od nas ted vyrobu stahli k sobe, porad tady Skodovku budeme mit. To, ze Nemci tehdy zainvestovali, se ceske ekonomice mnohokrat vratilo. Myslim si, ze nemame moc pravo do toho moc Nemcum kecat, jestli si chteji eelat Suberby u nich.

+9/0
doporučit
23.11.2017 14:39

M13a49r81e54k 87P70a30v20l88í70k 4273535346591

Jasně vše by nám zkrachovalo...automobilky, banky...proč se tak podcenujeme, sakra?...za kolik byla prodaná Česká Spořitelna, která táhla Erste? Za 52 % akcií 19 miliard Kč!! Vloni měla zisk 11,7 miliardy Kč...to je zločin...

+12/−2
doporučit
23.11.2017 13:12
Foto

V98i97k80t56o29r 60Š27k23o51d48a 1905173290353

VW je majitelem škodovky a ne naopak. Takže jakékoliv diskuze atd. mají pouze akademický charakter.

+13/−3
doporučit
23.11.2017 12:33

D25a56v43i31d 77C96h59l63á90d91e45k 4562199654637

Poděkujme 40ti letům pod vládou KSČ, znárodnili a zdevastovali české firmy a značky. Podívejte se např. na poučný seriál Zašlapané projekty, to člověka jímá vztek, co soudruzi, RVHP a moskevští poradci dokazali zmrvit, kolik nadějných věcí zmařili. Diky nim jsme dnes jen montovna a pracovní kolonie.

+16/−5
doporučit
23.11.2017 13:31

J10a88n 91P22a95v79e19l89k71a 3777361574881

Jj, v říši úspěchy českých poboček nesou těžce.

+9/−1
doporučit
23.11.2017 10:56

L97u42b63o80š 51R93u93b41ý 7372950754360

Myslím že úlohou odborů není mluvit do organizace výroby, ale věnovat se sociálním podmínkám zaměstnanců. Navíc pokud nekritizují že se VW Tuareg vyrábí v Bratislavě a ne v Německu, neměli by ani kritizovat přesuny opačným směrem, zvlášť v situaci, kdy se u nás navíc neustále prodlužují čekací doby...Rv

+10/−3
doporučit
23.11.2017 12:16

J98a44n 17H88l21e72d51í60k 8598509588976

nevidím velký problém, VW si šikovné rád ponechá, Poláky a Slováky donutíme se vrátit domů, a zbývající doporučíme se obrátit na všeználka Středulu, který je finančně zajistí,- určitě ví jak, když sám bere za jalové kvákání 275.000 každý měsíc.

+6/0
doporučit
23.11.2017 17:07
Foto

L94u32k54á16š 66N70o52v51o49t70n64ý 6576377638158

Já nevím na co si stěžuje. Celé ČR (vč. Škody) absolutně nezvládá nárůst zakázek kvůli nedostatku lidí. Škoda ve výrobě pořád roste a tak když jí VW vezme jeden model a uvolní ruce pro zvýšení produkce (jiných modelů), tak ještě remcá? Vlajková loď je to stejně tak možná akorát z pohledu designu, zbytek je výsledek vývoje v Německu.

Navíc jsem neslyšel nějaké stížnosti, když Škoda přebírala výrobu od Seatu, co?

+37/−26
doporučit
23.11.2017 10:28

F24r71a32n71t91i26š84e95k 44V12r11á59n14a 5839962393561

To je samozřejmé, že budou popelkou. Tady totiž pořád přežívá nějaká utkvělá představa, že být levný znamená být úspěšný. Ale ono je to přesně naopak, ty země s nejdražší pracovní silou jsou nejúspěšnější, protože jsou atraktivní díky své hrdosti. Naopak země, které se podbízejí cenou, jsou brány jako póvl!

To by si měl uvědomit nejen Zeman a další politici, pro které je "ekonomická diplomacie" synonymum pro podlézavé chování, ale i zaměstnanci českých podniků.

Dokud odboráři jasně neřeknou, že pokud jim automobilka nedá mzdy alespoň na 75% těch, co dává v Německu, tak budou stávkovat, tak je budou všude brát jako šmudly !

+8/−2
doporučit
23.11.2017 12:22

P82e64t84r 28Č49e87r74m66á53k 9348865389790

Tak vcelku nic překvapujícího. Kvasiny mají dlouhodobě naprosto přečerpanou kapacitu, nestíhají dodávat auta včas na trh a jelikož chtějí vyrábět další SUV tak jim tohle uvolní ruce. Naopak Emden má modernější provoz a volnou kapacitu, tak je zcela logické že tam přesunou technicky identický model, dává to mnohem větší logiku než adekvátně rozšiřovat provozy v ČR kde už není kde brát kvalifikované zaměstnance. Odborářům to může být jedno - práce budou mít jejich ovečky více než dost. R^

+5/0
doporučit
23.11.2017 19:47

J59o60s57e67f 37B88a37b78k66a 3810199352207

Škoda je už jenom prázdný název a rozhoduje vlastník firmy, tedy Němci

+5/0
doporučit
23.11.2017 12:42

J13a64r21d47a 66H52o40f18m73a72n77n 4850745824

taky do toho nikomu mimo majitelů nic není , kde se rozhodnou co vyrábět

jestli se to přesune jinam je tam i část viny odborářů

+9/−4
doporučit
23.11.2017 11:34







Najdete na iDNES.cz