Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T51o20m43á12š 55N22a31t67a27n30a88i58l70i33d38i28s 5765683778875

200 mega do vyvoje,to je jak kdyz plivne so stromovky

+17/0
doporučit
6.12.2017 12:29

P57e58t26r 98T37y76č90k19a 6795202679272

V 80. letech byl sonický třesk naprosto běžný.

+16/0
doporučit
6.12.2017 11:01

M57i29l10a81n 79N42ě45m23e77c 1465940836776

Startup, co chce s padesáti milióny uspět ve věci, která dala kdysi dost pohulit britsko-francouzskému konsorciu zestátněných firem nebo Tupolevovi a na kterou se radši vykašlaly veličiny typu Boeingu :) No, mnoho zdaru...

+13/−1
doporučit
6.12.2017 11:40

M41a52r64e50k 47P79i13l64k21a 1436916939444

Boom je super název pro letadlo;-DR^

+7/0
doporučit
6.12.2017 12:28

T73o78m30á21š 87V16a61l71d10e51r 7333560489

Minule se tady řešila ekonomika provozu versus maximální pohodlí u A380. Tady se ekonomika řešit nebude. Vymažeme totiž servis a prohlídky. Každý kdo trochu zná "machové" letouny ví , jak jsou na údržbu náročné oproti "podmachovým" letounům.

+8/−1
doporučit
6.12.2017 11:58

M32i63l19a20n 63B41e31z95d33ě35č68k41a 3401633612459

Uvedení do provozu v roce 2025? Myslí se komerční provoz? Pokud ano, tak hodně zdaru... Myslím, že budou rádi, když do roku 25 stihnou alespoň jeden zkušební let.

+6/0
doporučit
6.12.2017 13:15

I85v17a87n 44M67a66r91e65k 6584888312

Concorde daleko předběhl svou dobu R^. . . . . . . Všechno ostatní budou jen repliky , budou-li kdy vůbec ? 8-o

+12/−5
doporučit
6.12.2017 12:04

R15a40d11e41k 92R98a45i80d11a 5127322389

Obávám se, že se to nedostane dál než k maketě. O návratu nadzvukového cestování se mluví od jeho ukončení, takže nějakých 15 let.

+9/−3
doporučit
6.12.2017 11:40

V61á22c77l55a94v 52H55o74s96c19h 8636658252681

dneska lidi chteji cestovat levne, tech par hodin usetri sice cas, ale kdyz se let dobre naplanuje, tak par hodin navic nevadi, ne.

+2/−3
doporučit
6.12.2017 12:50

P13e75t65r 70U52t61ě73k20a25l 9640328928

No - o čem ten článek vlastně je?

A ty fotky, či spíše malůvky - nemyslím, že by skutečný hypersonic nakonec vypadal takto. Už pro to umístění motorů - není to z hlediska stability optimální. Taky proto skončily Caravelly, DC-9, BAE 101 atd.

+1/0
doporučit
6.12.2017 11:38

M74i42c94h82a60l 43K62r78e35j32č89í 1216960231123

Doufám, že jim EU zakáže zde přistávat, podobně jako to Američané zakázali Concordu.

+2/−14
doporučit
6.12.2017 10:42

P23a33v94e75l 44Ř26a34p94e68k 7252396589705

Totálně pomýlený koncept. V době, kdy lze na palubě dopravního prostředku plnohodnotně pracovat (no pro vás to bohužel neplatí, plechovkáři s rukama na volantu), ztrácí hon za rychlostí smysl.

+1/−15
doporučit
6.12.2017 13:14

M63a51r95e23k 32P11l76a23c79h24ý 7586305137453

Charger (Tupolev TU-144), to byl nejlepší nadzvukový dopravní letoun historie!!

+1/−18
doporučit
6.12.2017 11:43

R42o80m85a53n 72K38r58a60t85o30c87h86v76í49l 6466357676304

Článek o novém nadzvukovém letadlu, v galerii jsou ale jenom jeho malůvky a reálné fotky 50 let starého Concorda.

0/−1
doporučit
6.12.2017 10:59

J83o90s25e83f 35V75a87l95a 9450873423193

pokud nedostanou pristavaci a startovaci povoleni u velkych mest, tak se se strojem muzou tak vyfotit. Navic pujdou prori projektu i zeleni, protoze spotreba pohonnych hmot bude na 1 cestujicix-nasobne vyssi u nadzvukovych stroju. A o kolik vic destinaci nez USA, Hongkong, Australe a eventuelne Kapske mesto jeste zbyva ?

0/−2
doporučit
6.12.2017 12:00







Najdete na iDNES.cz