Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a62n 20C80o93n90s92t48a26n79t25i61n 1172581873250

Následně začaly poskytovat služby, u nichž úhrada prokazatelné ztráty spolu s dalšími výnosy z poskytování uvedených služeb v této relaci nepokrývala jeho vyhnutelné náklady na jejich poskytování,“ vysvětlil mluvčí Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) Martin Švanda.

------------------------------------

help me! chybí mi pod tím výrokem tlačítko "přeložit do češtiny"!!!!

+21/0
doporučit
21.12.2017 10:27

J13i30ř80í 72V42i51n74k35l16e35r 1711247210649

A pokutu zaplatí - daňový poplatník;-D

+25/−1
doporučit
21.12.2017 10:26

L25u26d72v48í61k 28R57a49k 8975761744404

;-DR^ Skvělé, manažeři ČD jistě o své funkce a odměny nepříjdou, no....a těch "pár" miliónů jim zaplatí cestující. Rv

+23/−2
doporučit
21.12.2017 10:28

P53e65t59r 35K78o90v10a79ř17í41k 1841103799557

A není ono ČD státní podnik? Takže stát sám na sebe udělil pokutu, takže přepíše čísla z jedné kapsy ve státní peněžence do druhé kapsy, a všichni jsou spokojeni. Hmm ... :-P

+16/−1
doporučit
21.12.2017 10:32

P86e83t74r 67N29o77v36o60t63n97y 1881680961

Tak poděkujme ČD, že nás po 9 let ušetřilo zjišťování, do kterého rychlíku platí která jízdenka.

+8/0
doporučit
21.12.2017 11:11

M68a66r62e32k 14K96l11u97f19a 3758804564796

Hrozně se mi vždycky "líbí", když státní podnik vyfasuje pokutu. Tím ten státní podnik opravdu hodně potrestají, když si de facto dá stát pokutu sám sobě. Rv;-€

+9/−3
doporučit
21.12.2017 11:33

J24i41ř57í 82M40a71c67e16k 3405725744391

A proč ministerstvo nedalo podmínku uznávání jízdenek do pravidel výběrového řízení? Kdopak z dopravních společností asi na ministerstvu lobboval (nebo uplácel)?

+7/−2
doporučit
21.12.2017 10:50

M56a96t13ě92j 12K60o45n20v93a40l22i53n19a 8809135773

Jenom taková technická poznámka. Od platnosti nového jízdního řádu, tj. o 10. 12. 2017 zajišťuje všechny rychlíkové spoje na trase Plzeň - Most společnost GW Train Regio. Takže slovo "všechny" není určitě pravda....

Co se týká samotné pokuty, tak je s podivem, že ČD dostali pokutu v roce 2017, když inkriminované soutěže proběhly cca v letech 2004 a 2005. Myslím, že tady něco nehraje....

+4/0
doporučit
21.12.2017 10:38

V56í77t18ě92z21s49l62a94v 13K79l66o26z11í89k 3381939874917

Stát dává sám sobě pokuty, hm, dobrý oddíl.

+3/0
doporučit
21.12.2017 17:11

B56o10h97u15m16í24r 44E46l84i83á29š 3133732593679

Zaplatí pokutu dostanou dotací a papalaši tučné premie!!!!

+3/−2
doporučit
21.12.2017 12:18
Foto

J88a58n 61V64a80l28a16l43í18k 6886319920296

Dneškem počínaje 10.12.17 začala soubor šumavských tratí obsluhovat soukromá společnost GW Train Regio. Názory na tuto skutečnost se různí, emoce bublají někdy až za hranici slušnosti. Pro někoho to znamená konec dobrých časů, pro druhého naopak příslib lepší budoucnosti. Podstatné jsou na celé záležitosti dvě věci.

První je udivující lehkost, s jakou České dráhy pětinu svých výkonů v jižních Čechách ztratily. S jakou nesmyslnou taktikou přistoupily k soutěži (cena ČD přes 160 Kč/vlkm, Arriva a GWTR pod 90 Kč, průměr v kraji 114 Kč)

No a když by ČD nabídli cenu cca 70 Kč tak by to zase byla predátorská cena a zneužití dominantního postavení.

+2/0
doporučit
21.12.2017 14:17

V18a13c12l28a64v 26H34a13j79e51k 3706929589

nezaplatí, zaplatí ji ČD. Zjevě ekonomice dopravy vůbec nerozumíte.

+2/0
doporučit
21.12.2017 13:23

P73e64t78r 74S98o16u17k58u21p 6419759385169

To by mě fakt zajímalo, jak se prokazují nutné ztráty, když někdo tvrdí že je nemá.

+2/0
doporučit
21.12.2017 10:32

J73a50r65o89m25i84r 31C25h37a80l80o11u47p56k35a 4649197165897

Škoda že už tu není Súra, to by byl článek jiné kafe. ;-)

+2/0
doporučit
21.12.2017 10:25

P70e32t53r 50K64o42l89á25ř 2848707964711

Doufám, že to příslušní členové managementu zaplatí ze svého ...

+2/−1
doporučit
21.12.2017 11:26

D36a88v58i52d 82Z46a88j36d85á71k 8435462830961

A stat vlastne o nic neprijde. Trvalo pres deset let, nez se na tohle prislo???

+2/−2
doporučit
21.12.2017 12:07

M72i60c58h81a92l 12N34o84v66a83k 7309986107561

Tohle je fraska ... pokutu dostanou a obratem i dotace takze ... spis maji z drah asi nekoho vyhodit

+2/−2
doporučit
21.12.2017 12:00

M34a69r45t54i40n 18Ž54e22l88i14n51s27k29ý 9798149989872

Chudaci zakaznici... skoro 10 let museli za jizdne platit nizsi ceny, kdyz mohli platit vyssi ceny soukromnikovi...:-)

+2/−3
doporučit
21.12.2017 12:32

M16a66r67t68i38n 65V13e76s93e47l50ý 8312730325839

Cestujícím je nesmyslná pokuta ukradená. Stát se nechová jako správný hospodář - neochraňuje své firmy, jen zmetky co si platí vládní činitele a poslance. ;-€Rv

+2/−3
doporučit
21.12.2017 12:29

I46v41a11n25a 36J88i16r74k51o60v70a 4546404744811

Sníh, zamrzlá Berounka...V čekárně teploučko, roury od kamen se červenaly a já s taškou jablek od dědy z Karlštejna jedu dřevákem za 4,-Kčs do Prahy. Jen jsem se zasnila :-) To vždycky když zahlédnu titulek "ČD a miliony, miliardy".

+2/−4
doporučit
21.12.2017 15:37

I79v67e95t23a 41S42o87c94h13o42r76o45v70a 6140894255804

ČD jde cestou snižování počtu provozních pracovníků , čímž se snaží vyrovnat mohutný administrativní aparát . Stačí porovnat počet personálu ve vlaku u ČD s ostatními dopravci .

+1/0
doporučit
21.12.2017 13:26

T66o80m87á77š 87K72a98p10l91a25n 8183679203713

tak pokuta je samozřejmě jen přehození peněz z jedné státní kapsy do druhé, načež to zase z té druhé drahám vrátí, až je budou dotovat.

Ale tohle rozhodnutí také dává do ruky zbraň poškozeným konkurentům, kteří teď mohou žalovat o ušlý zisk a to už nás bude bolet.

A samozřejmě "nikdo" za to nemůže

+1/−3
doporučit
21.12.2017 11:52

D12a21v92i69d 62Č77e19r52n14ý 8534169211920

a není to jen z jedné kapsy do druhé? Tedy doufám, že nehodlají zapojit mezičlánek v podobě cestujících

0/−1
doporučit
21.12.2017 14:59

J21a69n 14C47e69p55e72k 1734936930

A to až praskne, že na trase Praha - Ostrava jezdí také ztrátově, to bude teprve šrumec. :-)

0/−1
doporučit
21.12.2017 12:36

S75t91a94n95i22s48l26a78v 37S92r69b74a 4345764438374

to prostě nikdy nebude mít dobré řešení. jakmile soutěží národní dopravce, státní podnik, s privátem, tak to nedělá dobrotu. čd by měly jezdit tam, kde není konkurence, i za cenu dotace z veřejných rozpočtů, protože dopravní obslužnost je ve veřejném zájmu. A naopak, tam kde existuje šance, že dopravní obslužnost lze zajistit na komerční bázi, tam by se čd vůbec neměly cpát.

0/−1
doporučit
21.12.2017 11:42







Najdete na iDNES.cz