Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velký letecký obchod na obzoru? Boeing chce koupit Embraer

Americký výrobce letadel Boeing má zájem o převzetí brazilského konkurenta Embraer. Brazilský prezident však řekl, že výrobce letadel nikdy neprodá. Pokud by se obchod uskutečnil, americký výrobce by výrazně posílil v boji s evropským rivalem Airbus. Toho napadá, že prodává příliš levně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R22a83d36e11k 76U32r43b49a82n 4469420984947

Považuju to za hodně zoufalou snahu Boeingu odčinit ten provar s Bombardierem.

0/0
25.12.2017 21:00

J11a59n 17V37á13c19l77a51v54í60k 3642906961609

Tohle snad nemůže přes regulátory projít.

+1/0
22.12.2017 13:09

P36a59v18e30l 10M84o90r15a72v68e24c 1904785114497

Airbus koupil na jaře celý projekt CS100/300 a ještě je vyrábí v USA a ušetří na clu, takže bych neřekl že to neprojde.

0/0
22.12.2017 14:44

R97a83d69e95k 65U69r94b27a18n 4989420944307

Pokud vím, tak Airbus nekoupil celý projekt, ale dostal půlku projektu. Zdarma.

0/0
25.12.2017 20:54

R67a33d71e20k 79U71r17b89a74n 4259420234147

Ony si ty společnosti moc nekonkurují. Boeing nevyrábí malá letadla, Embrarer zase ta velká.

0/0
25.12.2017 20:59

M94a85r48t23i21n 40H75r12o56u75d93n94ý 5417902404417

Tak to si snad dělaj srandu. Jak Embraer, tak Bombardier jsou proti Boeingu a Airbusu defacto třetiřadí hráči (vyrábí letouny max. do 100 míst nebo tak nějak), ale vytváří alespoň nějaké zdání konkurence. Další v pořadí (Dassault, Gulfstream, Cessna) jsou jen příštipkáři s byznysjety. Japonci (Mitsubishi), Rusáci a Číňani se sice pokouší o něco většího, ale maj defacto teď jen prototypy.

To vypadá na čistý světový oligopol dvou firem.

+2/−2
22.12.2017 9:50
Foto

P98a30v66e89l 69V46a49n95ě13č21e17k 4934583321671

A kdo si vlastne dela srandu?8-o

BTW rada BBJ neni zrovna executive jet, ktery by si pordil kazdy. Kdezto treba Legacy uz je pristupnejsi i z hlediska provozu a odpovida pozadavkum trhu. Takze proc neco vetsiho, kdyz klienti chteji bizjety stredni tridy? A tam nema Boeing co nabidnout.

0/0
22.12.2017 10:11

P37a81v60e73l 19M78o94r86a12v28e28c 1204565774247

Jejich business jety nejsou důvod proč je kupují jelikož ty jsou lehce ztrátové, oni potřebuji spíše ty menší letadla pro regionální aerolinky.

0/0
22.12.2017 10:14
Foto

P48a79v75e57l 74V94a74n32ě43č57e46k 4514193101331

Pravda. Vsechny bizjety rady Legacy jsou vlastne prestavene klasicke dopravni typy ERJ 145 pro cca 50 osob a Embraer ma v nabidce stroje i kapacitne az do nejakych 130 lidi. Rada 600 a 650 je jen predelana pro 8-13 lidi. Boeing ma nejmensi kratkou 737 a to je nejnizsi level, ktery muze nabidnout. Kdyz bude mit oboji, muze pokryt cely trh. A dle meho nazoru se prodavaji dobre, delame jim servis a par kousku v letce taky je.

+1/0
22.12.2017 14:21

P81a52v33e17l 65M22o79r26a31v62e14c 1424645714507

Já jsem před pár lety dělal velkou studii na firmu Embraer a strávil jsem hodně hodin v jejich výkazech takže proto říkám že jim to tolik nevydělává a hlavně je táhne E 170/175/190/195. Jinak také Airbus koupil projekt Bombardieru CS100/300 takže potřebuje dotáhnout konkurenci.

+1/0
22.12.2017 14:43



Najdete na iDNES.cz