Diskuze
Diesely nikdo nechce. V britských automobilkách hrozí masivní propouštění
Děkujeme za pochopení.
M91i66r44o64s33l90a42v 45M14i59č64á11n
Naprosto zbytečný článek,který zkresluje celou problematiku kolem automobilů.
P39r51e49m66y12s97l 56K66y19s73e14l13a50k
Nesmyslná hysterie. A pseuodekologické lobby. Docela by mně zajímalo co budou dělat s těžší frakcí ropy, když bude všechno jezdit jen na benzín? Tu budou asi v rámci ekologie vylejvat do moře. A propos zaregistrovali jste, že benzínové motory také produkují pevné částice? Že pneumatiky a brzdový systém produkují ještě víc pevných částic než motor? A že letadla nás bombardují tunami spáleného i nespáleného paliva? A konec konců, že auta jsou jen kapka v moři, ale co lodě u kterých je ještě problém to, že ty obrovské motory spálí i PET flašky bez jakýchkoliv filtrů a ekologie, a taky se tak děje. A diesel, který je v pořádku je stejně neekologický, ne-li méně než benzín. A pokud by někdo chtěl argumentovat, že spousta jich není atd. Tak od toho je tady STK a Policie. On ten benzín s prokopnutým výfukem taky není zrovna ekologický bonbónek. Ekologii elektromobilů nemá cenu rzebírat. Darmo mluvit, nejvíc se vydělává na davové hysterii.
Z23d45e58n41ě90k 22M71o28r92á47v35e89k
Ekologii elektromobilů nemá cenu rozebírat - s člověkem, který tomu houby rozumí.
M79i55l52o48š 23S84e63t15í65k
Já nevím, asi jsem blbej, ale proč by se mělo propouštět pro nezájem o diesely? Tak místo nich, budou do aut dávat benzínové motory a prakticky nebude důvod propustit jediného člověka. Nebo britské automobilky benzinové motory neumí vyrobit?
P33e76t86r 60H60a38r92i95p77r27a61s41a24d 20H55a83j13i23č
No, ono pokud se budou diesely nahrazovat BEV, tak se prostě přelijí zaměstananci z jedné firmy do jiné. A někdy ani to ne. Je to zase taková novinářská panika.
Z46d92e81n45e14k 24K75o31r51o14t27v94i88č50k96a
Ja bych si koupil jedine diesel
L88u67b71o80m39i83r 77K32m24o29t73o58r65k45a
Elektromobily v dnešnej podobe a kapacity batérie sú vhodné iba do mesta. Najlepšie v teple. Ak zastavím takom aute v zime napríklad v kolóne na diaľnici na viac hodín, ako to auto vykúrim? Nikde som sa nedočítal, ako majú vyriešené vykurovanie pri niekoľko hodinovom státí v zime. No a keď sa batéria vybije, nezostáva nič iné, iba auto odtiahnuť ku zásuvke. Ak tých áut bude napríklad 500 v blízkosti 10 nabíjačiek na pumpe, kedy sa dostanem ku nej?
Z64d20e70n26ě22k 82P87a72v71l83i38š
Nabíjení elektroauta z jednofázové zásuvky výkonem 3 kW 10 hodin to je 30 kWh, na to musíte v uhelné elektrárně spálit 30 kg uhlí. Výborná ekologie.
Z86d88e78n82ě38k 20M44o39r31á86v22e32k
30 kWh je 150 km nájezd. Na to musíte spálit 9 litrů nafty, ve městě i více. Není to o moc ekologičtější. Kromě toho, ta energie do baterií půjde z uhlí jen z půlky. A představte si, že ten elektromobil bude mít ve městě spotřebu i menší než mimo město. Narozdíl od toho nafťáku.
J83i62ř24í 59S30c83h49w27a65c16h
diesely prý nikdo nechce, elektromobily taky nikdo nechce, malý benzíny taky nikdo nechce a na velký nemá leckdo peníze a celkový prodeje stoupají.... co ti lidi vlastně kupují?
K61r84y27s34t83o11f 11P94e98c95h10o96u88s
Uzasne je ze budem v evrope snizovat emise az to bude uplne nesmyslne ale zbytek sveta vesele pojede dal bez restrikci a pak se budeme divit az evropa bude tak draha ze se casem propadne...
J85a63r96o33m66i87r 31H66o72b79l81i26k
Už tyhle plky kolem elektromobility nehodlám číst. Elektroauta existují (=výrobci jsou schopni je vyrobit), ale nemají potenciál se za současných technologických znalostí (kapacita a dobíjení baterek) masově rozšířit. Přechod na plnou elektromobilitu jen osobních aut by znamenal pro malou Českou republiku postavit 2-3 další Temelíny s odpovídajícím zadrátováním republiky. Tohle nějaký solár nebo vyrovnávání spotřeby nepokryje. A to při současném výpadku spotřební daně z nafty a benzínu (spočte někdo, kolik desítek miliard ročně?). A pokud by elektřina zdražila aby tuto daň nahradila, tak si nikdo z provozních důvodů elektroauto nekoupí a raději bude doma topit, aby měl páru do parního stroje s generátorem elektřiny pro vlastní spotřebu.
Z96d20e85n59ě38k 29M91o23r35á83v65e35k
Zase blbosti. Teda ne všechno, s druhou větou souhlasím, ale další Temelíny nejsou potřeba. Pro přechod 5 miliónů osobních automobilů na elektřinu je potřeba 20 TWh ročně. Malá Česká republika dnes vyváží ročně kolem 17 TWH. K tomu se dá připočíst snižování výroby v noci, kdy je nižší odběr, což je akorát vhodná kapacita na noční dobíjení. Takže Česko má u dnes dost energie na elektromobily.
V16i88t 92C86h13a39l91u97p19a
Jak jsem si byl loni na jaře vybrat ojeté auto, udělal jsem si předem analýzu náhradních dílů a rizik co se může pokazit (jezdím trasy s malými dětmi cca do 20 km max.). Takže jednoznačně vyhrál atmosféra benzín 4válec 1,8 obsah. Nemá turbo, DPF, EGR, dvouhmotu, vysokotlaké čerpadlo, drahé rozvody, prostě 1 dražší srandu než druhou. Navíc při prohlídce stačilo nastartovat jak benziňáka tak jsem zkusil i diesla a bylo rozhodnoto, chcu auto, né chrochtadlo
P96e40t69r 86H76a44r16i76p39r36a26s17a36d 43H79a76j63i97č
Ano, to je rozumný kompromis pro někoho, kdo potřebuje ošetřit cash domácí rozpočet. Ohromně elektromobilitě fandím a prorokuji jí budoucnost, ale pro větší rodinu s dětmi je to zatím bohužel, většinou nedostupné. Benzímový motor 4-válec je rozhodně dobrá volba. Tříválcové motory jsou vývojová slepá ulička. Kdo potřebuje malý úsporný vůz do města, možná bude volit ojetý elektromobil. Např. Smart for Two už se taky dělá v elektrické verzi.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...
Kryptopodvodník Bankman-Fried dostal 25 let. Zpronevěřil osm miliard dolarů
Americký soud poslal zakladatele zkrachovalé kryptoměnové burzy FTX Sama Bankmana-Frieda na 25 let...
Palubní personál rakouských aerolinek stávkuje, dotýká se to i spojů s Prahou
V Rakousku ve čtvrtek začala 36hodinová stávka palubního personálu aerolinek Austrian Airlines...
Pěstitelé v problémech. Cena vína prakticky neroste a jeho spotřeba klesá
Spotřeba tichých vín, tedy ne šumivých ani perlivých vín, v České republice v loňském roce dál...