- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já osobně jsem velmi rád. Mrzelo by mě jakékoliv ukončení výrboy jakéhokoliv dopravní letadla. A je jedno zda jde o Boeing nebo Airbus.
To video je spíš druhá třída.747 to ma normalne s letem na Nový Zeland..Prvni třída je něco jiného..
Sejkove maji pod palcem nejvetsi letecky busines na svete...kazdorocni trvalou prepravu muslimu do Meky....never ending story
Taky mají pod palcem přepravu Čechů na blízký i dálný východ.
To je otazka, s ohledem na to, ze uz "zakladni verze" ma problem kvuli tomu, ze je "zbytecne moc velka"....
Škoda, že to pojali opět formou RVHP... Vyrábět letadlo po celém světě a pak ho komplikovaně vozit a montovat je podlě mě největší překážkou živatoschopnosti celého projektu. Letadlo je to neuvěřitelné, majestátné a mě osobně fascinuje, ale svět dnes řídí ekonomika a konkurenceschopnost.
Uvazujete spatne, prepravni naklady jsou zanedbatelne...pri cene letecke konstrukce.
Letiště světa nejsou nafukovací. Třeba se ještě nějaké zakázky najdou.
Tohle je hloupost. Letěl jsem FRA - VAN a během hodiny na této trase letěla 3 letadla (B747, B767 a A340). To je skoro jak dvě A380 a přesto je obě letiště v pohodě zvládala i s dalšími desítky letů.
titulek vpravde bombasticky a hodny bulvaru:
Šejkové si létající paláce vzít nenechají.
To je.
Kdejaký Jouda z Prdelkovic co absolvoval cestu Praha-Dubaj si po přečtení pomyslí že je šejk :)
Hmm, a proč je v článku o Airbusu video o Boeingu?
Tohle neni hejt, al nevite, jestli jeste Rusove vyrabi nejake vetsi dopravni letadla? Za mlada tu litala tucka a tak.
Takže Emirates dostalo záruku zachování výroby, což byla od začátku jejich podmínka, a Airbus zakázku, se kterou snad půjde nějak pracovat.