Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J80a91n 15B16u26b54i23k 9552251342367

U nás máme šikovnýho zahrádkáře, který si vykopal sklep na brambory. Byl by jako projekant dostatečně malej? :-P

+15/0
doporučit
24.1.2018 16:43

J31a90k24u31b 58F78e44i59f79a25r 7789479796469

Kocourkov hadr.

Ten vlak tam nepojede ani za 100 let....

+14/0
doporučit
24.1.2018 17:49

P91a70v40e53l 93M43a72t60o72u85š35e96k 4868610154

Přesně, proč bych nemohl mít možnost naprojektovat tunel třeba já. Vždyť je to díra v zemi naležato.

+14/0
doporučit
24.1.2018 16:39

P83e36t13r 76Ž14á36k 1678202335389

si pan Šlégr myslí, že projektovat to může kdejakej podržtaška asi...Nevím co je na podmínce aby to projketoval autorizovaný projektant..

+10/0
doporučit
24.1.2018 16:00

P87e41t76r 43L33u12k54á34š 4695334836825

Se svymi cca 185 cm na vysku sem velky nebo jeste maly? Ja jen abych do budoucna vedel az ten tunel nekdy mozna bude jestli ho muzu nebo nesmim vyuzivat... ;-)

+9/0
doporučit
24.1.2018 16:07

J11a30n 89J62e69ž28e38k 3951605907825

> Stavba za předpokládaných 31 miliard korun by měla zkrátit cestu z letiště k nejbližší zastávce metra na Veleslavíně na 11 minut.

Autobus 119 jezdí přímo od příletové haly, ve špičce jezdí každých 6 minut a na Veleslavín jede o šest minut déle než zmiňovaný vlak.

+10/−1
doporučit
24.1.2018 17:16

F53r95a87n75t70i74š20e34k 60V16a25n15ě11k 1957274497827

Rychlodráha na letiště díl 2546.

+7/0
doporučit
24.1.2018 17:50

Z80d72e27n37ě31k 10K34o81v85á50ř 9658489809375

Hlavně a za žádných okolností nestavte metro na letiště.

Vždyť je metro jen cca 5 km od letiště.

+7/0
doporučit
24.1.2018 17:22

M76i96c58h32a46l 44P35a83l58e59č98e32k 2761858242874

A nebude jednodušší zbourat třeba Karlín a postavit nové letiště?? Koleje jsou hned vedle.

+5/0
doporučit
25.1.2018 9:42

P65a52v78e54l 25S87o73b54o32t94k62a 5920834

jj, Franta od nás z vesnice je moc šikovnej, ale taky si stěžuje, že je ta zakázka šitá na míru velkejm firmám a von to prostě s kamošema po práci jako melouch nedá.

+7/−2
doporučit
24.1.2018 21:53

J33a53n 84J78a78h47n 9187520738791

A co na to pražští taxikáři? Ti chtějí co?

+4/0
doporučit
25.1.2018 8:41

I14v57o 96N23o67v38á97k 3331488676976

Slevit z odbornosti. No, zrovna v této době, kdy je Praha v háji s odbornou kvalitou u údržby mostů! A tady se nýmandi odvolávají proti kvalifikačním požadavkům na účastníky tendru. Já symptomatické. Když ne EIA, tak banda chtivých,ale dosud neschopných. Systém napadání lze stále zdokonalovat. Vždyť náš soudní systém to v reálných lhůtách není schopen nikdy zvládnout. Prostě NIKDY.

+4/−1
doporučit
24.1.2018 17:13

K83a22r69e35l 21N88o32v14o98t51n80y 1414985354152

Lidi nebojte se, tunel bude;-D Vlastně už je, kolik se už vydalo za různé projekty? A vůbec dovolili Vám to už taxikáři?

+3/0
doporučit
25.1.2018 15:50

J23i53r96k47a 16B44r91u72n74n96e28r 4748152259347

Zdegenerovaný stát.

+2/0
doporučit
25.1.2018 3:04

M70i24r35o84s48l40a25v 52Z66i57k84m48u73n38d 6338262967868

Téměř dokonalou studii "železnice" na Letiště Ruzyně jsem viděl již před 22 lety. Autorem byl SUDOP Praha a.s., počítalo se s tunelovým vedením pod Ořechovkou, tedy to, co požadovala radnice Prahy 6.

Byly v ní sice drobné provozní zádrhele, například, že ve stanici Praha Bubny by všechny vlaky jezdily před jedinou výhybku - nutné předpokládat pravidelnou údržbu a taky neplánované mimořádnosti - ale to je malý zádrhel, který lze odstranit ...

Za oněch 22 let se nic reálně neudělalo, za tutéž dobu se ve Švýcarsku provrtalo několik železničních tunelů s celkovou délkou cca 100 km ... v tuzemsku se po většinu let jen tlachalo.

Dlouhá léta byla veřejnost matena výrazem "rychlodráha", aniž by kdokoli dokázal specifikovat o co jde ... za někdejšího Československa byla za RYCHLODRÁHU označována tramvajová trať v Košicích, spojovala centrum města s VSŽ Košice v Hanisce pri Košiciach, jezdily na ní TŘI spojené tramvajové vozy T3 ....

Před několika měsíci přišla SŽDC se vzácným objevem a to, aby na Letiště nejezdila "JEN" příměstská doprava, ale taky dálkové vlaky, tedy, aby nádraží bylo průjezdné.

Jak objevné, v roce 1970 bylo dálkovou železnicí spojeno letiště KLOTEN v Zürichu, rovněž je železnicí a dálkovou dopravou spojeno letiště v Ženevě.

+1/0
doporučit
29.1.2018 13:16
Foto

K61a25r54e35l 10S61c62h91w49e94i38t92z24e26r 7874745790653

To už budou pod drnem i naše vnoučata....

+1/0
doporučit
25.1.2018 15:33

K15a24r85e73l 97N10o40v89o30t95n27y 1434505804302

No, jistě! Malí nemají na odklon prostředků ! To velcí mohou nastavit penězovod!!

+1/−2
doporučit
24.1.2018 15:58

J86a53n 10M79a45z24ů73r31e56k 2898304248725

zastáncí rychlodráhy argumentují Kladnem, ikdyž Kladno je problém středních čech a ne Prahy, ale dle té vizualizace vede na letiště odbočka a Kladno je tak zcela mimo pro tuto dráhu....pardon, ale o to více jsem pro variantu metra, která je pro Prahu efektivnější a lepší

0/−7
doporučit
24.1.2018 17:27

P43e67t60r 98K58o66l20á81ř 2118877264531

Co napřed vyřešit mosty přes Vltavu, následně dokončení okruhu a až potom řešit věci, které nikoho netrápí?

0/−23
doporučit
24.1.2018 16:22







Najdete na iDNES.cz