Diskuse k článku

Už nejen pro seniory a matky. Regionální potraviny CBA omlazují vzhled

Prodejen potravin s logem CBA je v Česku bezmála tisíc. Lákají především lidi bez auta, seniory a matky na mateřské. Milionové investice do přestavby mají však tuto image změnit a přivábit nové zákazníky. „Zaznamenali jsme zvýšení obratu i o padesát procent,“ říká předseda družstva Roman Mazák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K71a33r41e42l 26D51r80d30a 6904282607

Hloupý titulek. O tom co by mi omladilo vzhled v článku ani slovo. Rv;-D

+1/0
10.2.2018 14:06

P96e82t59r44a 12H88e85l79i68k20a40r86o73v52a 9938764837134

Slyším poprvé, že taková značka existuje...

+6/−1
9.2.2018 21:32

P79e50t26r 40B32á94č71a 8465536545185

To vidim jak doba je jina, kazde vikend pakroviste u marketu narvany autama.

Pochybuju, ze tyhle "jednoty" uziva par duchodcu bez auta.

+1/0
9.2.2018 19:28

T18o11m89a79s 15H46o15n 6140979465675

Článek je nepřesný. Zmíněná prodejna žádnou rekonstrukcí neprošla. Vedle původní byla postavena zcela nová budova a stará je nyní opuštěna a chátrá.

+1/0
9.2.2018 18:41

Najdete na iDNES.cz