Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Už nejen pro seniory a matky. Regionální potraviny CBA omlazují vzhled

Prodejen potravin s logem CBA je v Česku bezmála tisíc. Lákají především lidi bez auta, seniory a matky na mateřské. Milionové investice do přestavby mají však tuto image změnit a přivábit nové zákazníky. „Zaznamenali jsme zvýšení obratu i o padesát procent,“ říká předseda družstva Roman Mazák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K60a19r56e19l 76D23r32d91a 6464152657

Hloupý titulek. O tom co by mi omladilo vzhled v článku ani slovo. Rv;-D

+1/0
10.2.2018 14:06

P75e89t61r90a 45H52e57l93i20k37a14r54o32v53a 9218984427814

Slyším poprvé, že taková značka existuje...

+6/−1
9.2.2018 21:32

P68e18t23r 49B33á38č44a 8555566935895

To vidim jak doba je jina, kazde vikend pakroviste u marketu narvany autama.

Pochybuju, ze tyhle "jednoty" uziva par duchodcu bez auta.

+1/0
9.2.2018 19:28

T30o59m93a48s 17H23o51n 6440729105275

Článek je nepřesný. Zmíněná prodejna žádnou rekonstrukcí neprošla. Vedle původní byla postavena zcela nová budova a stará je nyní opuštěna a chátrá.

+1/0
9.2.2018 18:41







Najdete na iDNES.cz