Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Málo cestujících ve vlacích? Pomůže větší konkurence, tvrdí šéf Leo Expressu

„Železnice je jediný udržitelný způsob dopravy, přitom tvoří v porovnání s dalšími způsoby pozemní dopravy jen osm procent,“ řekl na mezinárodním železničním summitu v Praze Peter Köhler, generální ředitel Leo Express. Podle něj je otevřený trh a soutěže jeden z mála způsobů, jak nabídnout zákazníkům lepší služby a tím je přilákat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F52r57a77n76t53i97s26e44k 48K78o46f36r45o25n 8750979632481

Každý, kdo jezdil vlakem na trati Praha - Ostrava před a po nástupu konkurence, tak ten rozdíl vidí. Je to neuvěřitelný rozdíl. Asi jako mezi Škodou favorit a Škodou Superb.

Paradoxně bych řekl, že je dnes nejlepší na této trati ČD, ale jen díky tomu, že je k tomu dotlačila konkurence. Jinak by stejnou kvalitu nabídli i na ostatních tratích, kde zatím konkurenci nemají a podle toho to tam taky tak vypadá.

0/0
23.2.2018 12:31

R95o58m18a88n 46J48e47s37c81h86k62e 9148915577665

Na trati Brno - Letovice jezdí pouze ČD. Takt půl hodiny a rychlost lepší než auto. I staré pantografy řady 560 teď v zimě pěkně topí a rychlost také postačující. Nové pantografy jsou dobré v létě - mají klima.

+2/0
23.2.2018 18:07







Najdete na iDNES.cz