Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a95n 31M48u22s76i54l 6335765433509

Baví se tři podnikatelé ve vězení.

První: "Já nastavil nižší ceny než konkurence a zavřeli mě za dumping."

Druhý: "Já je nastavil vyšší než konkurence a zavřeli mě za zneužití tržního postavení."

Třetí: "To já je nastavil stejně jako konkurence a zavřeli mě za kartel."

+88/0
doporučit
6.3.2018 6:56

V76l90a65d69i96m36i24r 51S19o80u32k87a29l 4890121481496

Souhlasím s argumentem, že Jančura ochutnává svou vlastní medicínu. Ale zastal bych se ho v tom smyslu, že v té době přinesl na trh úplně novou kvalitu služeb. Zároveň on tehdy nebyl žádným gigantem v přepravě jako je dnes FlixBus, pro který prostě není problém být dlouhodobě ve ztrátě v okrajovém trhu jako ČR. Tomu že FlixBus může prostě přijet a ničit místní firmy podstřelenou cenou, po libovolně dlouhou dobu, dokud je prostě nezničí, tomu já opravdu netleskám. Jako zákazníci tím z dlouhodobého hlediska mnoho nezískáme..

+64/−4
doporučit
6.3.2018 6:59

P11a30v68e22l 18O96t75i20s84k 2386441567

Nechápu proč tady někteří tak nadávají Jančurovi, že přinesl novou a vyšší kvalitu cestování po ČR je bez debat. Ano ze začátku používal stejnou taktiku dotovaných cen, jenže soud mu to tehdy zakázal, a tak chce nyní aby to soud zakázal i Flixbusu, nechápu co je na tom divného

+59/−5
doporučit
6.3.2018 7:34

J32a55n 40K92o25m66r96s53k92a 8932762718852

Podnikat pouze na základě nejnižší ceny je dlouhodobě neúnosné pro všechny.

Nejsou pak peníze na platy, modernizaci, neplatí se daně protože není výdělek.

Sice zákazník chvilku bude nadšený z nízké ceny, ale pakliže tam má dnes nějakou dopravu (nebo obecně nějakou službu) a nebo výběr, tak tam za nějakou dobu nebude mít žádnou.

Platí takové dvě pravidla

1. bohatý zaměstnavatel = bohatý zaměstnanec a chudý zaměstnavatel = chudý zaměstnanec.

2. firmy nejvíce vydělají když se finančně nepodbízejí. Paradoxně tím vydělají všichni více. Majitel má více peněz, zaměstnanec dostane větší mzdu a víc utratí u jiného prodejce, ten má větší příjem atd.

+47/−3
doporučit
6.3.2018 1:52

Š72t89e30f18a11n 57F19r37i15č31a 7552748373686

Znám dopravce, který ve svých vlacích z Prahy do Brna také nabízí jízdenky pod 100 Kč. To je nejspíš podnákladová cena.

+22/−1
doporučit
6.3.2018 6:25

P92e88t59r 21V97o78l93á85k 6359910932135

Kam můžeme Jančurovi posílat víčka?

+36/−8
doporučit
6.3.2018 6:22

L32u15k94á55š 17A53d96a36m44e17c 7555114821795

Káže vodu a přitom sám pil víno! To, co dělal jiným, než je zlikvidoval, se mu najednou nelíbí, když se role vyměnily.

+64/−19
doporučit
6.3.2018 2:34

R35o28m27a33n 83N28o87v97a13k 6639431812776

Díky Jančurovy ČD zlevnily mezi Prahou a Brnem na 109,- Kč (příp 119,- Kč bez InKarty) za jednosměrnou jízdenku. Za to mu patří velký dík.

Jak ho nemusím, tak pozvedl úroveň autobusové dopravy na nevídanou ba téměř luxusní úroveň s velmi dobrými službami. Budu mu držet palce proti Flixbusu - ikdyž s jeho ojetými autobusy, nemožnosti rezervovat si místo, celkově nic moc kvalitě to možná ani nebude třeba...a Flixbus se stáhne sám.

+45/−17
doporučit
6.3.2018 1:28

E91d90u86a64r38d 24H97l34a13v42a58t24ý 2110766104

Problém nejsou ani tak trasy lukrativní, kde se uživí více dopravců, nebo kde je možné vybírat mezi vlakem a autobusem, ale trasy, kde jedinou rozumnou možností je autobus - zmínil bych třeba Karlovy Vary, kde pan Jančura totálně zničil konkurenci a do příchodu FB měl faktický monopol. Osobně jsem za konkurenci rád, protože zákazníkům jen prospěje (mohou si vybrat, zda potřebují různé zbytné služby, ...) a co si budeme povídat, pan Jančura ji potřebuje také jako koza drbání. Tím ale nechci snižovat jeho zásluhy na civilizaci autobusové a vlakové dopravy, ale za těch pár let se z něj stal prototyp podnikatele neštítícího se jakékoliv nechutné praktiky vůči konkurenci, a to třeba včetně věčného fňukání.

+12/−1
doporučit
6.3.2018 9:58
Foto

A33d85o43l57f 37J28e53r75s67á11k 3171745259343

Pane Jančuro, firma DHL byla po svém vzniku 20 let v mínusu, aby se nakonec dostala tam, kde je dnes....vy jste s cenami u nás začínal také tak. Na vašem místě bych začal hledat partnera, místo pláče na špatném hrobě....

+13/−2
doporučit
6.3.2018 9:54

M12i40c21h35a74e15l 44Z57e51l26e86n84k54a 3316852682191

Jsem ten poslední, kdo by fandil Flixbusu, ale přesně stejnou strategii volil právě Jančura dlouhé roky. I loni jsme mohli vidět akce “Žlutý boom, žlutá vlna apod.” do celé Evropy od 270 Kč. A tím pouze likvidoval jak tuzemské, tak zahraniční dopravce. Stejné je to u něj s dotacemi, které údajně nebere, ale jinak čerpá desítky milionů. Kdo druhým káže vodu, neměl by pít víno.

+20/−6
doporučit
6.3.2018 7:11

P82a50v86e74l 27N30o85v53á59k 5473257284628

Každý se dožije přesně toho co sám činí jiným pane Jančura. Jak je vidět dožil jste se toho i vy.

+35/−16
doporučit
6.3.2018 4:58

A31l49a81n 10Ř11e11p46k88a 4355716

To je vtipné, Jančura tady hovoří něco o podnákladových cenách a ničení konkurence ;-D Přitom nedělal on to samé? U autobusů, a pokoušel se o to i u vlaků? ;)

+13/−3
doporučit
6.3.2018 9:56

L65u74k43á27š 70H51l72o31u88c98a91l 6342330371584

Jančura ochutnává medicínu, kterou sám aplikuje na méně pružnou konkurenci.

na zmiňované lince Praha-Liberec zlikvidoval přinejmenším tři, spíš čtyři dopravce (ČSAD, Hotliner, DPML a Hofmann) a vždy to bylo cenou, nebo soudní cestou. nejde jen o zmiňovanou jízdu za 1,- ale v minulosti jezdil ve spoustě delších období (vždy když bylo potřeba zlikvidovat konkurenci) za 49,- plná cena.

dnes Jančura jezdí linku za 95,- (resp. 89,- s kreditovou jizdenkou) a ve špičce je každý druhý bus bez jakékoliv služby (noviny, video se sluchátky, kafe atd.), tedy bez jím dříve tolik vyzdvihovaných doplňkových služeb.

+13/−3
doporučit
6.3.2018 7:21

J83a20r35d80a 25W66o28l39f 8885947476134

A je to ten stejnej Jančura, kterej jezdil linku Liberec-Praha za korunu?:-)

+14/−4
doporučit
6.3.2018 8:12

A53d30a83m 31H30u56r78t31a 2981822127250

Flexibus je velký hráč. První na trase Praha-Brno vyřadí podnákladovými cenami Jančuru a po jeho odchodu ceny výrazně zvedne, takže pro zákazníka to může být teď výhra jenom krátkodobá.

+9/−1
doporučit
6.3.2018 9:32

L11i85b25o35r 28K69o96u25t 4533511266908

Používám li ostré metody sám, je to v pořádku. Použije li stejné metody někdo jiný na mně, brečím.

+15/−5
doporučit
6.3.2018 9:36

M20i17c20h15a46l 45K53a31r32a48f29a 2115154769711

Zloděj křičí chyťte zloděje.

+33/−19
doporučit
6.3.2018 1:35

T76o54m16á59š 10C17h20r78a38s50t91n20ý 2281974311583

Jancuro, vyzer si vlastni medicinu! A zalez! Ty’s jezdil za korunu a kasal ses, jaky nejsi podnikatel. Podstrelujes cenu porad, abys zlikvidoval konkurenci. Plzen, Chomutov, Liberec, Brno...

+15/−6
doporučit
6.3.2018 8:23

M12a13r91t21i22n 45H72a83n62z39a80l 8918629669245

Vlastní medicínka nevoní, mistře Jančuro?

+16/−7
doporučit
6.3.2018 7:51

J30o50s97e29f 70H47o90n25e83š 7101382800633

Průlom,Jančura si stěžuje na někoho jiného než je ČSAD nebo ČD.Využíval zrůdného pravidla,kdy tehdy neměl majoritu na trhu-tak si mohu dělat,co chci.Dnes se situace obrací a fackovacím panákem může být právě Jančura.Ale rozdělení na trhu autobusové dopravy není tak jednoznačné-tak jsem zvědav

+10/−3
doporučit
6.3.2018 8:01

J53a34k34u33b 11Z89e26m97á22n65e58k 2404803311958

Mám někdy z diskusí dojem, že lidi po ránu nerozumí psanému textu a potřebují si den zlepšit škodolibým přáním, aby sousedovi chcípla koza. Večer pak budou u jiných článků brečet, že už nic není naše a všechny peníze tečou do zahraničí.

Ano, Jančura se brání proti tomu, co sám dělal. Co je na tom divného? Vždyť to soudy zakazovaly, jenom blbec by nechal konkurenci dělat něco, co sám dělat nesměl.

+8/−2
doporučit
6.3.2018 9:54

A70l36e27x 26S70l36a71v69í30č77e60k 8217201869188

flixbus misto aby podnikal v konkurencnim prostredi prisel s jednoznacnou strategii a to je likvidace zlutych autobusu. jde o zneuziti pozice a doufam ze to soud zatrhne co nejdrive. diky jancurovi jsme se zbavili starych karos.

+20/−13
doporučit
6.3.2018 6:52

J20i82ř63í 19S39c38h14m56i90d72t 5490263174845

Tak někdo dal papat Jančurovi jeho vlastní polívčičku a panáčkovi nechutná;-).

+11/−5
doporučit
6.3.2018 8:22

M49a87r88e25k 94Š54i57m81o22n 2204377818648

Paradox je, že stejný subvencovaný ceny provozoval Regiojet ve svých začátcích a teď hrozí soudem.

+6/−1
doporučit
6.3.2018 9:42







Najdete na iDNES.cz